Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik denk dat gebruik uiteindelijk nooit je zelfvertrouwen bevorderd"
"1 minimaal 3 keer per week 2 ik heb er geen probleem mee 3 hmm mijn fantasieen zijn dan gesust 4 ik heb geen spijt van mijn porno gebruik in het verleden 5 die heeft ie niet beinvloed die was er al"
"Kittykat zei: Hallo beste forumers, Als het goed is kennen jullie mij nog van vorig jaar , maar voor degene die het verhaal niet kennen of herinneren korte intro. Ik vrouw ,gebruik totaal niets , woont samen met verslaafde partner die probeert af te kicken. Vooor nu staat het er zo voor , dat we sinds een paar weken hulp krijgen maar dat de vakantie er nu tussen zit. Mn vriend doet zn uiterste best om zo min mogelijk te gebruiken. Echter nu gebeurd er iets raars. Hij heeft totaal geen zin meer in seks, al wel zeker een maand of drie : vier niet. Hierdoor word ik erg onzeker en denk dat hij mij niet meer aantrekkelijk vind. Dit ontkend hij in alle toonaarden en zegt dat hij dit wel vindt . Enige tijd geleden had hij wat gebruikt en toen kon hij wel met mij vrijen. Voor mij voelde dit echt heel pijnlijk net alsof hij mij alleen seksueel aantrekkelijk vind als hij heeft gebruikt. Als ik vraag wat er anders aan de hand is ,weet hij het ook niet. Enkel dat hij zich onzeker voelt naar mij toe omdat er zoveel gebeurd is. Hoort dit bij afkicken en zo ja hoe lang kan dit duren? Word er erg onzeker van. Klik om te vergroten... ja het hoort bij afkicken het lichaam heeft lange tijd nodig om de aanmaak van bepaalde stoffen in de hersenen weer op pijl te krijgen welke weet ik nu niet precies maar je moet je voorstellen dat zijn hele chemische huishouding overhoop ligt dat heeft tijd nodig en kan door gebruik ook soms onherstelbaar beschadigt raken met nadruk op "KAN""
"Kittykat zei: Bedankt voor je reactie . Zou het dan ook zo zijn dat dit steeds opnieuw vsn slag raakt en het verlengd omdat hij dan tussendoor weer wat gebruikt? Hier bedoel ik mee dat laatst hij ongeveer drie maand niet had gebruikt en al die tijd ongv 2,5 mnd geen zin had . Toen kwam het net weer wat terug na due tijd en heeft daarna weer gebruikt een dag of teee en daarna was het weer dat tie geen zin had. Dus ik denk dat het dan weer vsn voor af aan begint of niet? Klik om te vergroten... ja dat kan zijn als het lichaam herstellende is en met name de aanmaak van verschillende stoffen in de hersenen zoals geluks makers dan word door middel van gebruik weer een grote aanspraak gemaakt op die bepaalde stoffen wat het helings process natuurlijk weer verstoord herstel kan heel lang duren en het beste is om niet meer te gebruiken en bijvoorbeeld te gaan sporten om aanmaak te stimuleren. sporten kan ook de honger naar sex stimuleren veel succes met het herstel process een ding wil ik wel zeggen "Zachte heelmeesters maken stinkende wonden" denk daar over na hoeveel je van je partner houd ben duidelijk in wat je wel en niet accepteert ik weet uit ervaring dat ik leer van mensen die mij voor keuzes zetten die zijn soms niet leuk maar die helpen mij wel het beste. groet jeroen"
"ik heb ook psychose kwetsbaarheid ik heb 2 of 3 keer een randpsychose gehad dit allemaal in de tijd dat ik blowde het vervelende is als je psychotisch kwetsbaar bent word het aleen maar erger elke keer als je op het randje van een psychose zit mijn advies aan OP probeer echt van weed af te komen want weed staat er om bekend psychoses te veroorzaken veel succes"
"het gebruik van uppers is ongeveer vergelijkbaar als en goed potje hardlopen voor je hart je moet het niet elke dag doen want in realiteit ren je ook niet elke dag de 40 km dat zou je binnen de kortste keren een infarct of stilstand opleveren. verder zijn er verschillende factoren die mee spelen , heb je van nature een zwak hart of heb je een zwak vaat stelsel rook je enzovoort. je ziet het ook vaak bij voetballers iedereen denk wouw wat een brok conditie maar hoe vaak lees je dat jonge voetballers overlijden omdat ze op de een of andere manier een afwijking hebben aan hun hart. ik denk dat als je gebruikt je goed bewust moet zijn van je eigen lichamelijke conditie laat je bijv eens goed testen"
"Slaap lekker !"
"Hallo Ella het is niet makkelijk om zelf te stoppen met blowen mischien kun je door middel van een Centrum voor Alcohol en Drugs 1 keer per week een gesprek hebben zodat je kunt praten waar je tegen aan loopt en zij kunnen je ook goed advies geven en strategie bepalen ik denk dat het belangerijk is dat op momenten als je zucht hebt zoals smorgens na het opstaan dat je die momenten moet proberen te takkelen denk na over wat je graag doet bijv in de tijd dat je een puber bent wat spreekt jouw aan wat wil je worden je hobby,s enzovoort iets waar je gelukkig van word zet die in op zucht momenten het zal zwaar zijn maar als je volhoud word het makkelijker . veel succes en geluk gewenst!!"
"Elle zei: Hoihoi, Dat klopt. Is mentaal zwaar merk ik.. Ik werk fulltime en dat gaat wel gewoon goed gelukkig. Na het werken nam ik normaal de eerste. Paar uur later de tweede en voor het slapen gaan de derde. Heel soms een vierde. Wat nu dus niet meer gaat gebeuren!! Ik wil het liefst verslaafd raken aan sporten. Ik zou idd wel een x id week op gesprek kunnen gaan, wellicht met een vaste coach die het vanaf dag 1 meekrijgt.. Bedankt voor je reactie, ik ga meer dan m’n uiterste best doen hiervoor. Ik wil mijn ouwe ikke terug !! Klik om te vergroten... Cool als jij je ouwe ikke terug wil dan krijg je die ook veel succes en laat even weten hoe het gaat !!"
"Bas zei: Is zeker weten niet meer, maar ik schrik er ook niet echt van, tis niet super veel namelijk. Maar ze vergeet dagelijks alles, lol, daar schik ik wel van. Ik ben van plan de feiten keihard onder haar neus te drukken en dan ook echt keihard. Verder haal ik de rest erbij, vader, etc. Mocht dit niet helpen, dan ga ik sowieso een paar afspraakjes maken bij verschillende instanties. Klik om te vergroten... het spijt me voor je bas , problemen met je moeder lijkt mij niet erg makkelijk ik heb geen moeder meer maar als je moeder verslaafd is lijkt mij dat een zware molensteen ben jezelf en sta waar je voor staat ook jou moeder kan wat van jouw leren vecht ervoor en ik zie en help je als ik kan"