Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel kost jouw coke-gebruik?

Hoeveel kost jouw coke-gebruik?

144 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#1
*.exe2.0 zei:
Klanten van @heyol vinden hem zulk goed werk leveren dat ze GRAAG (zonder dat ze het weten) meer betalen.
Dan kan @heyol lekker snuiven en wordt zijn ego nog groter en gaat hij nog hogere facturen sturen.
En wat daar dan immoreel aan is vraagt @heyol zich lachend af.
Wat een oplichter is wil hij graag van een ander weten. Ik snap dat je er geen idee van hebt,

Lekker snuiven vriend! Meer! Meer! Lol
Klik om te vergroten...

Hoezo zonder dat ze het weten? Ik zet vetgedrukt op de factuur hoeveel ze me moeten.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
heyol zei:
Neen, dit is standaard hoe de vrije markt economie werkt.
Mensen hebben een probleem en andere mensen zijn bereid die problemen op te lossen in ruil voor wat geld.

Als het probleem groot genoeg is voor persoon A om het bedrag dat persoon B vraagt voor de oplossing op te hoesten, dan hebben A en B gewoon een eerlijke deal. Persoon B kan dan met dat geld weer zijn eigen problemen oplossen door naar persoon C te gaan enzovoorts...
Een probleem kan al zo simpel zijn als honger hebben en een brood bij de bakker halen...
Klik om te vergroten...

Visionair ben je! Verlicht ons verder!
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
heyol zei:
Hoezo zonder dat ze het weten? Ik zet vetgedrukt op de factuur hoeveel ze me moeten.
Klik om te vergroten...

Lord....

Iedereen snapt het behalve jijzelf.
Dit verklaart wel e.e.a.
J
JawzALid
01-01-2024, 00:00
#4
heyol zei:
Hoezo zonder dat ze het weten? Ik zet vetgedrukt op de factuur hoeveel ze me moeten.
Klik om te vergroten...
Je snapt het echt niet ..
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Was deze discussie er ook als dit niet over drugs ging?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
heyol zei:
Omfg.. DANKU!
Klik om te vergroten...
Ik praat wel nergens goed dat je volgens je eerdere posts willekeurig de factuur aanpast.

Maar er zijn aannemers die duurder zijn en met een Porsche rijden ook.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#7
*.exe2.0 zei:
Visionair ben je! Verlicht ons verder!
Klik om te vergroten...

Nee niks visionair, echt puur de definitie van vrije markt economie...
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Was deze discussie er ook als dit niet over drugs ging?
Klik om te vergroten...

Omfg.. DANKU!
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#9
JawzA zei:
Je snapt het echt niet ..
Klik om te vergroten...

Leg het me uit dan. Ik wil hier gerust op een rustige manier over discussiëren. En ik denk niet dat we elkaar gaan overtuigen, maar ik vind de verschillende inzichten wel interessant.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
OT: 0,-

:)
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aan de persoon hierboven, ik zou je willen adviseren uw prijzen weg te halen.
Is namelijk NIET toegestaan op dit forum.

Better be safe then sorry.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
heyol zei:
Neen, dit is standaard hoe de vrije markt economie werkt.
Mensen hebben een probleem en andere mensen zijn bereid die problemen op te lossen in ruil voor wat geld.

Als het probleem groot genoeg is voor persoon A om het bedrag dat persoon B vraagt voor de oplossing op te hoesten, dan hebben A en B gewoon een eerlijke deal. Persoon B kan dan met dat geld weer zijn eigen problemen oplossen door naar persoon C te gaan enzovoorts...
Een probleem kan al zo simpel zijn als honger hebben en een brood bij de bakker halen...
Klik om te vergroten...
" hebzucht.. wat er mis is met de wereld
opportunisme.. tja. "

het was een algemene statement.

CuriousExplorer zei:
Was deze discussie er ook als dit niet over drugs ging?
Klik om te vergroten...

ja.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.

Snappie snappie? Maar je zit er niet mee en dan zie je jezelf niet als oplichter.
Zoiets is normaal voor jou.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Ik praat wel nergens goed dat je volgens je eerdere posts willekeurig de factuur aanpast.

Maar er zijn aannemers die duurder zijn en met een Porsche rijden ook.
Klik om te vergroten...

Willekeurig aanpassen gebeurt niet, willekeurige prijzen zetten wel.
Maar soms is willekeurig prijs zetten de enige manier om een factuur op te maken.

Hoe bepaal je bijvoorbeeld de prijs voor creatief werk? Daar valt geen berekende prijs op te plakken... Dus bepaal je iets willekeurigs...
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik neem nog ff een puntje wat een gezelligheid hier

DDC6997F-F136-40E9-818E-9EFA4C762028.jpeg
J
JawzALid
01-01-2024, 00:00
#16
@ heyol,ik heb hier ergens gelezen dat je coke snuift om "trendy te zijn,erbij te willen horen"
En nu dit er nog bij? 🤣
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#17
*.exe2.0 zei:
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.

Snappie snappie? Maar je zit er niet mee en dan zie je jezelf niet als oplichter.
Zoiets is normaal voor jou.
Klik om te vergroten...

Definitie oplichten:
"Oplichting is een vorm van bedrog, een misdrijf waarbij de dader een ander ontdoet van geld of van waardevolle goederen"

Definitie ontdoen (ook een belangrijke in de vorige definitie):
1) Beroven 2) Bevrijden


Wat ik doe:
Klant: Hey, ik zoek iemand die x kan maken? Ik heb gehoord dat u dit kan?
Ik: Jazeker, daar kan ik je graag mee helpen.
Klant: Top, ik moet x y z hebben.
Ik: Geen probleem.
Klant: Wat kost dit?
Ik: Goh, reken op een kleine x-duizend euro maar afhankelijk van hoe het project loopt en eventuele veranderingen kan dit iets hoger of lager liggen.

...

Ik: Stuur factuur van x + 500,00EUR.
Klant: Top! Bedankt voor je dienst! Geld is overgeschreven.






Waar exact licht ik hier iemand op?
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#18
JawzA zei:
@ heyol,ik heb hier ergens gelezen dat je coke snuift om "trendy te zijn,erbij te willen horen"
En nu dit er nog bij? 🤣
Klik om te vergroten...

Kan je dat bericht van mij is quote dan, want vrij zeker dat ik dat nooit gezegd heb?
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
heyol zei:
Waar exact licht ik hier iemand op?
Klik om te vergroten...

Ik: Stuur factuur van x + 500,00EUR.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#20
*.exe2.0 zei:
Ik: Stuur factuur van x + 500,00EUR.
Klik om te vergroten...

1) Klant wist op voorhand dat dit een richtprijs was. Richtprijs is niet uiteindelijke prijs. Waarom/hoe/wat de uiteindelijke prijs uiteindelijk afwijkt van de richtprijs is niet relevant.

Ik: Goh, reken op een kleine x-duizend euro maar afhankelijk van hoe het project loopt en eventuele veranderingen kan dit iets hoger of lager liggen.
Klik om te vergroten...

2) Het enige, echt het enige wat de klant hoeft te zeggen is: "Nee, sorry, dat is te duur of duurder dan ik eerst had verwacht" en hij/zij hoeft de factuur niet te betalen en ik verwijder het project van mijn pc. Dan kan de klant een nieuw iemand zoeken die goedkoper is en kan ik verder met een nieuwe klant, voor beide geen probleem.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."