Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel kost jouw coke-gebruik?

Hoeveel kost jouw coke-gebruik?

144 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
*.exe2.0 zei:
Lachen gieren brullen is de uitdrukking, maar dat alweer terzijde.
Je neemt voor de rest taal ook niet zo serieus he? D's en t's.

Je doet nogal eens een bewering hier op DF. Zoals: roken is niet slecht voor hart en vaatstelsel. En: alle ondernemers berekenen teveel.
Maar met tegenargumenten kan je niet zo goed omgaan. Lijkt me vervelend voor jezelf.

Da's jammer. Je vriendin ging zelfs tegen je in laatste keer, weet je nog?
Ze DM'de me ook. Ik zou maar eens checken hoe het met relatie gesteld is,
Klik om te vergroten...
Ongeacht of uw laatste alinea waar is of niet. Dit hoor je niet te zeggen.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Blyatman zei:
Zegt de man die al jaren geen seks krijgt 😂😂 In jouw relatie zit het niet goed he als je hoeren moet bezoeken
Klik om te vergroten...

Jij kent de stand van zaken niet, dat blijkt wel.

Voor de rest ook weer nergens op reageren, zo ken ik je.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
*.exe2.0 zei:
Lachen gieren brullen is de uitdrukking, maar dat alweer terzijde.
Je neemt voor de rest taal ook niet zo serieus he? D's en t's.

Je doet nogal eens een bewering hier op DF. Zoals: roken is niet slecht voor hart en vaatstelsel. En: alle ondernemers berekenen teveel.
Maar met tegenargumenten kan je niet zo goed omgaan. Lijkt me vervelend voor jezelf.

Da's jammer. Je vriendin ging zelfs tegen je in laatste keer, weet je nog?
Ze DM'de me ook. Ik zou maar eens checken hoe het met relatie gesteld is,
Klik om te vergroten...
Kun je mij hier buiten laten????

Tag mij niet in deze bullshit.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Kun je mij hier buiten laten????

Tag mij niet in deze bullshit.
Klik om te vergroten...
Is je soldaatje weer bezig met je?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Zandman zei:
Maar nu stel ik de hamvraag betreffende deze materie :
Wat kan net wel door de beugel, en wat niet?
Verrichte arbeid/ handel, staat tot verdiensten / beloning hiervoor?
Geef maar eens een reactie, medeleden!
Klik om te vergroten...
Is voor iedereen verschillend toch?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."