#1
Ongeacht of uw laatste alinea waar is of niet. Dit hoor je niet te zeggen.Lachen gieren brullen is de uitdrukking, maar dat alweer terzijde.
Je neemt voor de rest taal ook niet zo serieus he? D's en t's.
Je doet nogal eens een bewering hier op DF. Zoals: roken is niet slecht voor hart en vaatstelsel. En: alle ondernemers berekenen teveel.
Maar met tegenargumenten kan je niet zo goed omgaan. Lijkt me vervelend voor jezelf.
Da's jammer. Je vriendin ging zelfs tegen je in laatste keer, weet je nog?
Ze DM'de me ook. Ik zou maar eens checken hoe het met relatie gesteld is,