#1
Wat ik in mijn eerste posts heb uitgelegd:
Als je wordt betaald per project is er geen 'berekening' of manier om het eindbedrag op je factuur te betalen. Het bedrag wat op de factuur staat zijn gewoon de nummerkes die de verkoper op dat moment wou intikken en aanvoelde van 'Dit kan ik voor mijn werk vragen, dat is het waard'.
Kern is: je laat je niet voor je werk betalen maar misbruikt de situatie voor je cokemisbruik.
Gewoon omdat het kan en je het wel best vindt. Onder het mom van "zo werkt een vrije markt".
Je hebt het meermaals gezegd nu. Het is duidelijk zo, dank voor je moeite, sterkte met je gebruik.
We hoeven het niet eens te worden. Een beetje harde en scherpe discussie kan ik erg waarderen.
Voor sommigen lijkt het op ruzie maar zo ervaar ik het niet. Ik hoop jij ook niet.
