Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel kost jouw coke-gebruik?

Hoeveel kost jouw coke-gebruik?

144 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
heyol zei:
Wat ik in mijn eerste posts heb uitgelegd:
Als je wordt betaald per project is er geen 'berekening' of manier om het eindbedrag op je factuur te betalen. Het bedrag wat op de factuur staat zijn gewoon de nummerkes die de verkoper op dat moment wou intikken en aanvoelde van 'Dit kan ik voor mijn werk vragen, dat is het waard'.
Klik om te vergroten...

Kern is: je laat je niet voor je werk betalen maar misbruikt de situatie voor je cokemisbruik.
Gewoon omdat het kan en je het wel best vindt. Onder het mom van "zo werkt een vrije markt".
Je hebt het meermaals gezegd nu. Het is duidelijk zo, dank voor je moeite, sterkte met je gebruik.
We hoeven het niet eens te worden. Een beetje harde en scherpe discussie kan ik erg waarderen.
Voor sommigen lijkt het op ruzie maar zo ervaar ik het niet. Ik hoop jij ook niet.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
*.exe2.0 zei:
Als iemand zonder argumenten blijft huilen is dat wel eens fijn ja.
En soms is het ijn frustratie.
Maar goed, je bent er nog niet overheen begrijp ik :)
Ga je weer talloze dm's sturen waar ik niet op reageer?
Investeer je tijd in argumenten, kom je verder mee.
Klik om te vergroten...
Ik investeer momenteel tijd in Starwars, en niet overheen? Jawel, je bent gewoon: bijzonder gefrustreerd en wordt altijd persoonlijk als het je niet aanstaat. Mag gezegd worden toch? 🥰
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kern is: je laat je niet voor je werk betalen maar misbruikt de situatie voor je cokemisbruik.
Klik om te vergroten...
Ik laat me wel betalen voor mijn werk, voor wat anders? En soms gaat dat geld idd naar coke maar vaak ook niet. Wat ik ermee doe is wat ik zelf kies want ik heb er zelf voor gewerkt.

Gewoon omdat het kan en je het wel best vindt.
Klik om te vergroten...
Inderdaad gewoon omdat het kan... En als zowel de klant als ik er allebei blij, gelukkig en happy uitkomen... why not?

*.exe2.0 zei:
We hoeven het niet eens te worden. Een beetje harde en scherpe discussie kan ik erg waarderen.
Voor sommigen lijkt het op ruzie maar zo ervaar ik het niet. Ik hoop jij ook niet.
Klik om te vergroten...

Neejo tuurlijk niet man! :wink:
Was al bij al nog een aangename discussie! Het is maar goed dat mensen verschillende perspectieven hebben, want geen enkel persoon heeft ooit 100% gelijk.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Blyatman zei:
Ik investeer momenteel tijd in Starwars, en niet overheen? Jawel, je bent gewoon: bijzonder gefrustreerd en wordt altijd persoonlijk als het je niet aanstaat. Mag gezegd worden toch? 🥰
Klik om te vergroten...

Waarom haal je het weer aan dan als je eroverheen bent?

Jongen, je mag alles zeggen, graag zelfs.

Ik beargumenteer wel zojuist mijn keuze om @heyol te vragen naar zijn staat van zijn,
Misschien kan je er wat mee?
Dat je weer niet inhoudelijk reageert op mijn eerdere post aan jou zegt veel over je.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Nee, ik denk niet dat iedereen dit überhaupt kan betalen.
Klik om te vergroten...

Je hebt toch ook soms van die extreme heroine/opiaten junks die soms een verslaving van €300 per dag hebben? Of is dat onzin?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
heyol zei:
Kweet nie man... Had wel verwacht dat er - zeker op dit forum - meer mensen zouden zijn die dat doen... Volgens mij gebeurt het wel bij meerdere mensen.
Klik om te vergroten...
Nee, ik denk niet dat iedereen dit überhaupt kan betalen.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
heyol zei:
Je hebt toch ook soms van die extreme heroine/opiaten junks die soms een verslaving van €300 per dag hebben? Of is dat onzin?
Klik om te vergroten...

die jatten dan alles wat los en vast zit
of lichten klanten op :thinking::upsidedown:
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Nee, ik denk niet dat iedereen dit überhaupt kan betalen.
Klik om te vergroten...
Het is dat ik in mijn verslaving het geld echt wel had liggen (eerlijk hard verdiend geld voordat mensen hier over gaan speculeren en aannames maken) nu zou ik dat echt niet meer doen überhaupt zulke smerig hoge bedragen per maand voor wat cocaïne..

Best wel blij mee ook, gebruik is serieus al maanden niks qua cocaïne.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
heyol zei:
Je hebt toch ook soms van die extreme heroine/opiaten junks die soms een verslaving van €300 per dag hebben? Of is dat onzin?
Klik om te vergroten...
Maar ik zeg niet dat die er niet zijn.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#10
*.exe2.0 zei:
die jatten dan alles wat los en vast zit
of lichten klanten op :thinking::upsidedown:
Klik om te vergroten...

Lol. No pun intended? :upsidedown:

En toch wel bizar als je erover nadenkt...
Ze hebben die hero zo hard nodig dat ze de volle 100% gebruiken die een mens in zich heeft, om elke dag opnieuw aan die €300/dag te geraken; dat is 100k op een jaar.

Voor een ander persoon is dat een zeer moeilijke opgaven... Bizar dat we als mensen nooit 100% onze volle capaciteit inzetten.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
heyol zei:
Lol. No pun intended? :upsidedown:

En toch wel bizar als je erover nadenkt...
Ze hebben die hero zo hard nodig dat ze de volle 100% gebruiken die een mens in zich heeft, om elke dag opnieuw aan die €300/dag te geraken; dat is 100k op een jaar.

Voor een ander persoon is dat een zeer moeilijke opgaven... Bizar dat we als mensen nooit 100% onze volle capaciteit inzetten.
Klik om te vergroten...

was uiteraard een grapje

die wilskracht is enorm ja
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Blyatman zei:
Vond ik gewoon even leuk om te doen joh, gieren brullen lachen. Ik neem jou gewoon niet zo serieus snap je want dat doe ik met niemand die persoonlijke sneren uithaalt. No hard feelings verder. En dat ik niet inhoudelijk op jou reageert betekend: zie voorgaande zinnen xoxox
Klik om te vergroten...

Lachen gieren brullen is de uitdrukking, maar dat alweer terzijde.
Je neemt voor de rest taal ook niet zo serieus he? D's en t's.

Je doet nogal eens een bewering hier op DF. Zoals: roken is niet slecht voor hart en vaatstelsel. En: alle ondernemers berekenen teveel.
Maar met tegenargumenten kan je niet zo goed omgaan. Lijkt me vervelend voor jezelf.

Da's jammer. Je vriendin ging zelfs tegen je in laatste keer, weet je nog?
Ze DM'de me ook. Ik zou maar eens checken hoe het met relatie gesteld is,
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat gaan jullie offtopic. En hoezo is het immoreel om meer te factureren? Jullie werken allemaal mee aan witwassen en criminaliteit.

OT: ik heb maar 2x coke gekocht en vond het crap.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
*.exe2.0 zei:
Lachen gieren brullen is de uitdrukking, maar dat alweer terzijde.
Je neemt voor de rest taal ook niet zo serieus he? D's en t's.

Je doet nogal eens een bewering hier op DF. Zoals: roken is niet slecht voor hart en vaatstelsel. En: alle ondernemers berekenen teveel.
Maar met tegenargumenten kan je niet zo goed omgaan. Lijkt me vervelend voor jezelf.

Da's jammer. Je vriendin ging zelfs tegen je in laatste keer, weet je nog?
Ze DM'de me ook. Ik zou maar eens checken hoe het met relatie gesteld is,
Klik om te vergroten...
Ongeacht of uw laatste alinea waar is of niet. Dit hoor je niet te zeggen.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Blyatman zei:
Zegt de man die al jaren geen seks krijgt 😂😂 In jouw relatie zit het niet goed he als je hoeren moet bezoeken
Klik om te vergroten...

Jij kent de stand van zaken niet, dat blijkt wel.

Voor de rest ook weer nergens op reageren, zo ken ik je.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
*.exe2.0 zei:
Lachen gieren brullen is de uitdrukking, maar dat alweer terzijde.
Je neemt voor de rest taal ook niet zo serieus he? D's en t's.

Je doet nogal eens een bewering hier op DF. Zoals: roken is niet slecht voor hart en vaatstelsel. En: alle ondernemers berekenen teveel.
Maar met tegenargumenten kan je niet zo goed omgaan. Lijkt me vervelend voor jezelf.

Da's jammer. Je vriendin ging zelfs tegen je in laatste keer, weet je nog?
Ze DM'de me ook. Ik zou maar eens checken hoe het met relatie gesteld is,
Klik om te vergroten...
Kun je mij hier buiten laten????

Tag mij niet in deze bullshit.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Kun je mij hier buiten laten????

Tag mij niet in deze bullshit.
Klik om te vergroten...
Is je soldaatje weer bezig met je?
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
*.exe2.0 zei:
Is je soldaatje weer bezig met je?
Klik om te vergroten...
Laat haar hier buiten kneus. En wat praat je over onze relatie terwijl je zelf op DF loopt te bazuinen hoe slecht die van jou is
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Itsssss meme time
6D9D65F9-0F27-48EB-BB7B-BC862D586428.jpeg
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Citaten van ouder dan een jaar hahaha

Joh jij lult zelf zoveel tegen me hier en in DM's, doe niet zo opgefokt. Hele heisa thuis nu bij je, lachen man.

Popcorn iemand?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."