Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspure coke niet te snuiven?

pure coke niet te snuiven?

47 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
f
funkstarLid
01-01-2024, 00:00
#1
en zowiezo pure coke is niet te snuiven want dan hebbie pasta
krijg je nooit in je neus 98% r0x (duidelijk versneden)
maar de shit die we hier hebbe die wij bedoelen is max 90% en dan hebbe we voor ons begrip vette sjit maar moet wel zegge.. et word steeds erger met de versnede kkzooi hier, de vette sjit vind je bijna nie eens meer, je word doodgegooid met kkzooi!
markt is naar ze klote!
aight!
f
funkstarLid
01-01-2024, 00:00
#2
ff serieus..
als je echte pure coke snuift is master
maar als je net zoveel snuift van pure coke (wat hier niet is)
als van de coke die we hier gewend zijn
ga je in een bodybag naar huis
aight!
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb wel eens op een feestje bij iemand thuis pure coke gesnoven, erg lekker idd, en verdoofde de neus en me keel lekker!!!!
zo lekker ben ik hem niet meer tegengekomen, altijd wel prikkelend in de neus, de een wat meer dan de ander.
:smoke:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychonaut1976 zei:
Kim zei:
Je moet t ook roken veeeeel beter :P
Klik om te vergroten...

Ik hoop echt voor je dat jij ooit op een dag nog een keer kan stoppen
als je klachten krijgt of kinderen wil later...

Heroine en Basecoke en/of crack zijn nou niet echt goede drugs
voor het lichaam en geest.Zelf als je later gestopt ben kan de schade
nog enorm zijn...

Keep that in mind Kimmie... :wink:
Klik om te vergroten...

heroine is niet schadelijk voor het lichaam.
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#5
XF zei:
p4r4n01d zei:
dus als coke brand is t rotzooi ....

hm tis toch algemeen bekend dat coke juist een steek in de neus geeft na een snuif .....

en wat kan dan t brandende zijn? ervan uitgaand dat t geen speed is wat ook wel es door coke heen zit...
Klik om te vergroten...
Heb nog nooit coke gehad die in m'n neus brande of stak...

Dat is 't mooie... veel mensen weten niet beter en daar zijn de dealers erg blij mee! De consument denk dat 't wel snor zit als je direct iets voelt (irritatie in de neus of verdoofd gevoel) :wave:
Veel coke wordt helaas nog versneden met bijv. bakpoeder; meestal denken mensen dat bakpoeder zoiets is als meel/bloem/gist maar dat is 't niet. Het is een chemisch middel dat gebruikt wordt als rijsmiddel in deeg (bloem + beetje bakpoeder = zelfrijzend bakmeel).
Als je 't snuift geeft 't een brandend gevoel... coke KAN ook versneden zijn met amphetamine (speed) of zelfs methamphetamine (perfetine/crank), maar dat is best zeldzaam (gelukkig); uiteraard zullen er nog wel meer slechte versnijdingsmiddelen zijn die een brandend/stekend gevoel achterlaten in de neus (zelf nog nooit een paracetemolletje gesnoven, maar lijkt me bijvoorbeeld ook niet fijn :rolleyes: )

Verder denken veel mensen dat coke die verdooft goed spul is. Coke zelf verdooft niet direct, dat komt pas na een paar minuten, en verdooft ook niet al te heftig. Coke wordt lately bijna altijd versneden met lidocaine of procaine (novocaine); dit zijn lokale verdovingsmiddelen, voornamelijk gebruikt in de tandheelkunde. Als je binnen no-time al een STERK verdovend gevoel krijgt is 't dus JUIST NIET goed! (leg een puntje op je tong bijvoorbeeld)

De puurste vorm van cocaine HCl is licht glanzend en gebroken wit tot licht roze. Het is brokkelig maar als de brokjes uiteenvallen is 't heel fijn poeder (tenzij het te vochtig is geworden, aangzien cocaine HCl hygroscopisch is (trekt vocht aan))
Cocaine HCl zou geurloos moeten zijn, maar vaak heeft 't wel een bepaalde (sterke) diesel geur, dit zegt dus eigenlijk niks over de kwaliteit! :beer: Deze geur komt van de acetone/diethylether uit het conversieproces van cocaine freebase -> cocaine hydrochloride (snuifcoke)

:smoke:
Klik om te vergroten...

Vrijwel nog nooit zo'n duidelijke uitleg gezien, complimenten. Diesel geur ligt toch aan de manier waarop het 'gewassen' wordt? Niet aan de coke zelf.

En idd, echte coke voel je opkomen, hetgeen juist het goede er aan is. En je hebt er maar heel weinig van nodig om een avondje door te komen.

Coke versneden met amfetamine ben ik in NL nog niet echt tegen gekomen. In het buitenland wordt het volgens mij vaker gedaan.
K
KumplexLid
01-01-2024, 00:00
#6
lieky speedfreaky zei:
tjah kheb het welles gedaan maar kvind het wel ff wat minder sowieso ben ik geen sos liefhebber die mij maar pep :hearteyes:
Klik om te vergroten...

wie dat zegt heeft nog nooit goeie c gekrege xD ...geript :P
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb een afkeer tegen de de coke die ik hier in nederland krijg. ik heb ooit op vakantie in Peru zuivere stash gehad en moet zeggen dat het prima te snuiven, geen pijn doet en ontzettend weinig er van nodig hebt om een leuk avondje mee door te komen!
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#8
pure coke bestaat niet
K
KumplexLid
01-01-2024, 00:00
#9
ts zei:
XF zei:
p4r4n01d zei:
dus als coke brand is t rotzooi ....

hm tis toch algemeen bekend dat coke juist een steek in de neus geeft na een snuif .....

en wat kan dan t brandende zijn? ervan uitgaand dat t geen speed is wat ook wel es door coke heen zit...
Klik om te vergroten...
Heb nog nooit coke gehad die in m'n neus brande of stak...

Dat is 't mooie... veel mensen weten niet beter en daar zijn de dealers erg blij mee! De consument denk dat 't wel snor zit als je direct iets voelt (irritatie in de neus of verdoofd gevoel) :wave:
Veel coke wordt helaas nog versneden met bijv. bakpoeder; meestal denken mensen dat bakpoeder zoiets is als meel/bloem/gist maar dat is 't niet. Het is een chemisch middel dat gebruikt wordt als rijsmiddel in deeg (bloem + beetje bakpoeder = zelfrijzend bakmeel).
Als je 't snuift geeft 't een brandend gevoel... coke KAN ook versneden zijn met amphetamine (speed) of zelfs methamphetamine (perfetine/crank), maar dat is best zeldzaam (gelukkig); uiteraard zullen er nog wel meer slechte versnijdingsmiddelen zijn die een brandend/stekend gevoel achterlaten in de neus (zelf nog nooit een paracetemolletje gesnoven, maar lijkt me bijvoorbeeld ook niet fijn :rolleyes: )

Verder denken veel mensen dat coke die verdooft goed spul is. Coke zelf verdooft niet direct, dat komt pas na een paar minuten, en verdooft ook niet al te heftig. Coke wordt lately bijna altijd versneden met lidocaine of procaine (novocaine); dit zijn lokale verdovingsmiddelen, voornamelijk gebruikt in de tandheelkunde. Als je binnen no-time al een STERK verdovend gevoel krijgt is 't dus JUIST NIET goed! (leg een puntje op je tong bijvoorbeeld)

De puurste vorm van cocaine HCl is licht glanzend en gebroken wit tot licht roze. Het is brokkelig maar als de brokjes uiteenvallen is 't heel fijn poeder (tenzij het te vochtig is geworden, aangzien cocaine HCl hygroscopisch is (trekt vocht aan))
Cocaine HCl zou geurloos moeten zijn, maar vaak heeft 't wel een bepaalde (sterke) diesel geur, dit zegt dus eigenlijk niks over de kwaliteit! :beer: Deze geur komt van de acetone/diethylether uit het conversieproces van cocaine freebase -> cocaine hydrochloride (snuifcoke)

:smoke:
Klik om te vergroten...

Vrijwel nog nooit zo'n duidelijke uitleg gezien, complimenten. Diesel geur ligt toch aan de manier waarop het 'gewassen' wordt? Niet aan de coke zelf.

En idd, echte coke voel je opkomen, hetgeen juist het goede er aan is. En je hebt er maar heel weinig van nodig om een avondje door te komen.

Coke versneden met amfetamine ben ik in NL nog niet echt tegen gekomen. In het buitenland wordt het volgens mij vaker gedaan.
Klik om te vergroten...

danku, danku, danku :P nu weet ik da dr genen betere is dan die da ik krijg trouwens xD
B
BlizyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat is duidelijk :)
tnx voor de uitleg!
s
sjaakie87Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Re:

Psychonaut1976 zei:
[Cocaine HCl zou geurloos moeten zijn, maar vaak heeft 't wel een bepaalde (sterke) diesel geur, dit zegt dus eigenlijk niks over de kwaliteit! :beer: Deze geur komt van de acetone/diethylether uit het conversieproces van cocaine freebase -> cocaine hydrochloride (snuifcoke)

:smoke:
Klik om te vergroten...

Zou bijna gaan denken dat jij groot importeur bent want je hebt het helemaal juist :wink:[/quote]

Laten we eerlijk zijn mensen, een ieder die hier op het forum zijn mening laat gelden weet best hoe de vork in de steel steekt.
Op het moment dat je de sos door de neus haalt en je voelt meteen een branderig gevoel dan mag je er vrijwel zeker van zijn dat er Speed (amfetamine/Efedrine/d-amfetamine) bij doorzit. En dat veroorzaakt het nare gevoel in de neus holtes. Pure Coke zorgt alleen voor de werking en geen verdovend of branderig gevoel. Die geldkloppers van dealers versnijden het met troep. Ik zeg "BACK TO BASIC"
K
KiewKiewLid
01-01-2024, 00:00
#12
waarschijnlijk :wink:
g
genLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re:

XF zei:
Pure coke is juist goed te snuiven. Je voelt 't namelijk niet eens je nuis ingaan en het effect is veel sterker en vooral zuiverder (voelt 'natuurlijker' aan) en je hebt nauwelijks/geen kater/down gevoel als 't uitgewerkt is (hoeft ook niet perse met versneden coke hoor!)

Cocaine HCl is inderdaad een pasta; na de laatste was (base -> HCl) hou je de HCl pasta over die gedroogd wordt (bijv. onder warme lampen)
Cocaine HCl is hygroscopisch en trekt dus water aan; dus als het niet goed verpakt is (luchtdicht) zal het weer pasta/brokkerig worden na verloop van tijd (afhankelijk van luchtvochtigheid en puurheid) :)

Verder kun je cocaine die helemaal kapot versneden is gewoon weer puur maken (HCl -> freebase -> HCl), het is niet extreem moeilijk (maar ook zeker niet simpel)
Je hebt zeker een gram of 10 nodig omdat kleine hoeveelheden nooit lekker werken (anders moet je met halve mililiters gaan werken enzo :grin:) en als je een foutje maakt kan je je coke kwijt zijn, afhankelijk van wel deel van 't proces je verneukt. :beer:
Klik om te vergroten...

inderdaad pure coke is echt wel te snuiven en je voelt het niet je neus maar recht je hersenen in knallen .
g
genLid
01-01-2024, 00:00
#14
Joopiejo zei:
Owkee, ja kan natuurlijk ook gewoon. Je kunt die dingen ook in een bakje warm water leggen voor een tijdje ofzo om die structuur weer te krijgen. Maar goed de structuur van die slechte vinger was ook niet OK, ik kon hem gewoon met mijn vingers (haha) fijnknijpen.

Maar wat een werk, terwijl ik het toch gewoon merk als ie niet zuiver is, of ze moeten er heel weinig opgooien, dan merk je het misschien niet, maar dan is het weer onnodig veel werk lijkt me.
Klik om te vergroten...

een vinger moet je al van heel goede bron hebben.
het wordt zo dikwijls terug versneden en in zon vinger gestoken.
als je het van ginder meesmokkelt is het al heel redelijk puur ,maar hier moet er ook winst op gemaakt worden natuurlijk.
en structuur van zon vinger zegt niets hoor je moet het echt zelf testen .
het kan zelfs vanvoor in de vinger goed zijn en vanaf daarachter versneden troep.
ze doen alles om maar winst te kunnen maken.
testen dus.
grts
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja inderdaad. Ik ben een aantal keren zo gelukkig geweest dat ik pure coke heb kunnen bemachtigen. Echt goeie droge pure coke schiet meteen in je bol. Ook voel je het wel een beetje in je neus, hij gaat er een beetje meer van open staan.

Helaas nu al wel een tijd geleden dat ik echt goeie pure heb kunnen krijgen.

Ik heb het idee dat er in de landen van herkomst tegenwoordig steeds meer mee geklooid wordt dat vroeger. Ik had laastst een vinger, een echte met tuutje en de typische beetje 'gesmolten' structuur zeg maar, maar daar zat al best wat troep doorheen. Je proeft het verschil meteen in je keel. Ook in werking merk je verschil als er een actief versnijdingsmiddel doorheen zit.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier zou gaan versnijden en dan vervolgens weer bolletjes gaat slikken om het maar op een echte vinger te laten lijken. Ik vermoed daarom dat het al versneden is in het herkomstland. Ook kun je niet alle versnijding uitkoken, dus komen ze er misschien ook nog mee weg ook als ze versnijden.

Als mijn vermoedens kloppen zou dat jammer zijn, want dat betekent waarschijnlijk dat er steeds minder echte pure in Nederland beschikbaar zal zijn. :confused:
g
genLid
01-01-2024, 00:00
#16
Joopiejo zei:
Ja inderdaad. Ik ben een aantal keren zo gelukkig geweest dat ik pure coke heb kunnen bemachtigen. Echt goeie droge pure coke schiet meteen in je bol. Ook voel je het wel een beetje in je neus, hij gaat er een beetje meer van open staan.

Helaas nu al wel een tijd geleden dat ik echt goeie pure heb kunnen krijgen.

Ik heb het idee dat er in de landen van herkomst tegenwoordig steeds meer mee geklooid wordt dat vroeger. Ik had laastst een vinger, een echte met tuutje en de typische beetje 'gesmolten' structuur zeg maar, maar daar zat al best wat troep doorheen. Je proeft het verschil meteen in je keel. Ook in werking merk je verschil als er een actief versnijdingsmiddel doorheen zit.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier zou gaan versnijden en dan vervolgens weer bolletjes gaat slikken om het maar op een echte vinger te laten lijken. Ik vermoed daarom dat het al versneden is in het herkomstland. Ook kun je niet alle versnijding uitkoken, dus komen ze er misschien ook nog mee weg ook als ze versnijden.

Als mijn vermoedens kloppen zou dat jammer zijn, want dat betekent waarschijnlijk dat er steeds minder echte pure in Nederland beschikbaar zal zijn. :confused:
Klik om te vergroten...

nee hoor die vingers worden hier gewoon versneden.
en dan worden er terug vingers van gemaakt.
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Owkee, ja kan natuurlijk ook gewoon. Je kunt die dingen ook in een bakje warm water leggen voor een tijdje ofzo om die structuur weer te krijgen. Maar goed de structuur van die slechte vinger was ook niet OK, ik kon hem gewoon met mijn vingers (haha) fijnknijpen.

Maar wat een werk, terwijl ik het toch gewoon merk als ie niet zuiver is, of ze moeten er heel weinig opgooien, dan merk je het misschien niet, maar dan is het weer onnodig veel werk lijkt me.
M
Maiky2010Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Beste P4r4n0id
Ik moest nog even inhaken op dit topic wat al 4 jaar geleden tot stil is over gegaan..

Cocaine Hydrochloride en op de basis en snuifbasis :

Basecoke kan alleen gerookt worden en niet gesnoven. De kristalletjes zijn ook als je het fijn zou maken veel te groot. Snuiven van deze korrels is extra schadelijk voor het neusslijmvlies. Bij snuiven wordt de cocaïne opgenomen in de kleine bloedvaatjes die in het slijmvlies van de neus zitten. Hoe fijner het poeder hoe beter de bloedvaatjes in staat zijn de cocaïne op te nemen. Vandaar dat men de snuifcocaïne met een scheermesje extra fijnmaakt. Via deze bloedvaatjes bereikt de coke dan uiteindelijk de hersenen.

Dus infeite kan je het gewoon snuiven... net gedaan en het is zachter en zuiverder dan snuifcoke en mijn neus ging niet bloeden en beukt harder kwa effect, net na mn nokkie gaan van Ghb genomen ik zag gelijk weer recht en helder... het uiterste percentage in sos uit de jungle is 89% puur en als ik dit snuif is het niet zo hard als rook sos snuifen en dat is logisch ook vanwege dat het vaak voor het snuiven daarvan versneden wordt...dan hou je infeite (ligt aan de hoeveelheid middelen en hoogte) minder kracht en percentage over...
De rest heb ik in mn vaporizer gedaan met CBD olie... nou dat beukt pas!!doe met 1 lijntje heel de nacht maar alleen de flash is ietsjes minder heftig maar je doet er 10 keer langer mee!! Maar je stijgt op als een gek helemaal als je daar nog pure THC in weet te stoppen... rook sos en pure thc is zo fijn dat het zogoed als helemaal in de olie gemengd wordt en dus (vind ik) de ideale combinatie als voor als je toch rookt, nu ben ik absoluut geen doorgewinterde roker maar dit kwam toevallig op mn pad en koste me niks dus dacht laat ik het eens snuiven en in mn vaporizer doen!
geen verkeerde keuze is mijn mening..maar snap dat de pure rook sos stukke sterker in 1 keer werkt! alleen doe je er zo kort mee weer zo zonde van je sossie haha

SNUIFCOCAÏNE

Snuifcocaïne op haar beurt kan weer niet gerookt worden. Bij roken moet de gebruiker de snuifcocaïne bewerken zodat er in feite een andere stof ontstaat, de zogenoemde basecoke, rookcoke, gekookte coke of crack die wel gerookt kan worden. Deze basecoke ziet er uit als kleine kristalletjes.

Om rookcoke te gaan snuiven bewandel je feite de omgekeerde weg weer terug. Je gaat de rookcoke die van snuifcoke gemaakt is, gebruiken om toch weer te snuiven dmv. suikers als manitol of met sucrose, stimulerende middelen als cafeïne en lokaal verdovende middelen als lidocaïne, benzocaïne of procaïne.

Een ander versnijdingsmiddel dat vaker wordt aangetroffen is levamisol. Levamisol wordt in de diergeneeskunde als anti-wormenmiddel gebruikt. Bij langdurig gebruik door mensen treden ernstige bijwerkingen op. Zware gebruikers van cocaïne riskeren agranulocytose, een ernstige bloedaandoening waarbij de meeste witte bloedcellen verdwijnen. Dat maakt je zeer vatbaar voor infecties. Wanneer je stopt met het gebruik van levamisol kan redelijk snel herstel volgen. Wanneer niet tijdig wordt ingegegrepen kun je een septische shock krijgen met overlijden tot gevolg. De kans op agranulocytose is weliswaar klein, maar is zeker bij zware gebruikers aanwezig.

Naast levamisol wordt in een groot deel van de cocaïnesamples fenacetine aangetroffen. Fenacetine werd vroeger gebruikt als pijnstiller, maar vanwege de kans op nierschade is dit middel niet meer als geneesmiddel in gebruik. Waarom juist deze twee middelen aan cocaïne worden toegevoegd is niet duidelijk. Ongetwijfeld spelen de sterke uiterlijke gelijkenis met cocaïne en een hoger soortelijk gewicht een belangrijke rol.

Hoop dat de forum lezers dit nog meekrijgen dit zijn HARDE feiten die ook onderzocht zijn afgelopen jaren!

Grts

Maiky
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oud topic idd, maar desalniettemin nuttige info :thumbsup:.
T
TONY YAYOLid
01-01-2024, 00:00
#20
XF zei:
Heb nog nooit coke gehad die in m'n neus brande of stak...

Dat is 't mooie... veel mensen weten niet beter en daar zijn de dealers erg blij mee! De consument denk dat 't wel snor zit als je direct iets voelt (irritatie in de neus of verdoofd gevoel) :wave:
Veel coke wordt helaas nog versneden met bijv. bakpoeder; meestal denken mensen dat bakpoeder zoiets is als meel/bloem/gist maar dat is 't niet. Het is een chemisch middel dat gebruikt wordt als rijsmiddel in deeg (bloem + beetje bakpoeder = zelfrijzend bakmeel).
Als je 't snuift geeft 't een brandend gevoel... coke KAN ook versneden zijn met amphetamine (speed) of zelfs methamphetamine (perfetine/crank), maar dat is best zeldzaam (gelukkig); uiteraard zullen er nog wel meer slechte versnijdingsmiddelen zijn die een brandend/stekend gevoel achterlaten in de neus (zelf nog nooit een paracetemolletje gesnoven, maar lijkt me bijvoorbeeld ook niet fijn :rolleyes: )

Verder denken veel mensen dat coke die verdooft goed spul is. Coke zelf verdooft niet direct, dat komt pas na een paar minuten, en verdooft ook niet al te heftig. Coke wordt lately bijna altijd versneden met lidocaine of procaine (novocaine); dit zijn lokale verdovingsmiddelen, voornamelijk gebruikt in de tandheelkunde. Als je binnen no-time al een STERK verdovend gevoel krijgt is 't dus JUIST NIET goed! (leg een puntje op je tong bijvoorbeeld)

De puurste vorm van cocaine HCl is licht glanzend en gebroken wit tot licht roze. Het is brokkelig maar als de brokjes uiteenvallen is 't heel fijn poeder (tenzij het te vochtig is geworden, aangzien cocaine HCl hygroscopisch is (trekt vocht aan))
Cocaine HCl zou geurloos moeten zijn, maar vaak heeft 't wel een bepaalde (sterke) diesel geur, dit zegt dus eigenlijk niks over de kwaliteit! :beer: Deze geur komt van de acetone/diethylether uit het conversieproces van cocaine freebase -> cocaine hydrochloride (snuifcoke)

:smoke:
Klik om te vergroten...
IMG_20211127_153525.jpgzo iets 😜

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."