Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspure coke niet te snuiven?

pure coke niet te snuiven?

47 antwoorden
54 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Compleet mee eens, overigens vind ik het stiekem wel lachen als mijn hele bek verdooft is. Heb ik tenminste nog iets aan die troep, behalve koppijn en moeïgheid ed. Kom er nog steeds niet bij dat jullie het allemaal zo lekker vinden. Eigenlijk vind ik jullie allemaal hier maar een paar rare drugs-gebruikende bende. Maar wel gezellig toch :grin: :tongueout:
f
funkstarLid
01-01-2024, 00:00
#2
en zowiezo pure coke is niet te snuiven want dan hebbie pasta
krijg je nooit in je neus 98% r0x (duidelijk versneden)
maar de shit die we hier hebbe die wij bedoelen is max 90% en dan hebbe we voor ons begrip vette sjit maar moet wel zegge.. et word steeds erger met de versnede kkzooi hier, de vette sjit vind je bijna nie eens meer, je word doodgegooid met kkzooi!
markt is naar ze klote!
aight!
f
funkstarLid
01-01-2024, 00:00
#3
ff serieus..
als je echte pure coke snuift is master
maar als je net zoveel snuift van pure coke (wat hier niet is)
als van de coke die we hier gewend zijn
ga je in een bodybag naar huis
aight!
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb wel eens op een feestje bij iemand thuis pure coke gesnoven, erg lekker idd, en verdoofde de neus en me keel lekker!!!!
zo lekker ben ik hem niet meer tegengekomen, altijd wel prikkelend in de neus, de een wat meer dan de ander.
:smoke:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychonaut1976 zei:
Kim zei:
Je moet t ook roken veeeeel beter :P
Klik om te vergroten...

Ik hoop echt voor je dat jij ooit op een dag nog een keer kan stoppen
als je klachten krijgt of kinderen wil later...

Heroine en Basecoke en/of crack zijn nou niet echt goede drugs
voor het lichaam en geest.Zelf als je later gestopt ben kan de schade
nog enorm zijn...

Keep that in mind Kimmie... :wink:
Klik om te vergroten...

heroine is niet schadelijk voor het lichaam.
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#6
XF zei:
p4r4n01d zei:
dus als coke brand is t rotzooi ....

hm tis toch algemeen bekend dat coke juist een steek in de neus geeft na een snuif .....

en wat kan dan t brandende zijn? ervan uitgaand dat t geen speed is wat ook wel es door coke heen zit...
Klik om te vergroten...
Heb nog nooit coke gehad die in m'n neus brande of stak...

Dat is 't mooie... veel mensen weten niet beter en daar zijn de dealers erg blij mee! De consument denk dat 't wel snor zit als je direct iets voelt (irritatie in de neus of verdoofd gevoel) :wave:
Veel coke wordt helaas nog versneden met bijv. bakpoeder; meestal denken mensen dat bakpoeder zoiets is als meel/bloem/gist maar dat is 't niet. Het is een chemisch middel dat gebruikt wordt als rijsmiddel in deeg (bloem + beetje bakpoeder = zelfrijzend bakmeel).
Als je 't snuift geeft 't een brandend gevoel... coke KAN ook versneden zijn met amphetamine (speed) of zelfs methamphetamine (perfetine/crank), maar dat is best zeldzaam (gelukkig); uiteraard zullen er nog wel meer slechte versnijdingsmiddelen zijn die een brandend/stekend gevoel achterlaten in de neus (zelf nog nooit een paracetemolletje gesnoven, maar lijkt me bijvoorbeeld ook niet fijn :rolleyes: )

Verder denken veel mensen dat coke die verdooft goed spul is. Coke zelf verdooft niet direct, dat komt pas na een paar minuten, en verdooft ook niet al te heftig. Coke wordt lately bijna altijd versneden met lidocaine of procaine (novocaine); dit zijn lokale verdovingsmiddelen, voornamelijk gebruikt in de tandheelkunde. Als je binnen no-time al een STERK verdovend gevoel krijgt is 't dus JUIST NIET goed! (leg een puntje op je tong bijvoorbeeld)

De puurste vorm van cocaine HCl is licht glanzend en gebroken wit tot licht roze. Het is brokkelig maar als de brokjes uiteenvallen is 't heel fijn poeder (tenzij het te vochtig is geworden, aangzien cocaine HCl hygroscopisch is (trekt vocht aan))
Cocaine HCl zou geurloos moeten zijn, maar vaak heeft 't wel een bepaalde (sterke) diesel geur, dit zegt dus eigenlijk niks over de kwaliteit! :beer: Deze geur komt van de acetone/diethylether uit het conversieproces van cocaine freebase -> cocaine hydrochloride (snuifcoke)

:smoke:
Klik om te vergroten...

Vrijwel nog nooit zo'n duidelijke uitleg gezien, complimenten. Diesel geur ligt toch aan de manier waarop het 'gewassen' wordt? Niet aan de coke zelf.

En idd, echte coke voel je opkomen, hetgeen juist het goede er aan is. En je hebt er maar heel weinig van nodig om een avondje door te komen.

Coke versneden met amfetamine ben ik in NL nog niet echt tegen gekomen. In het buitenland wordt het volgens mij vaker gedaan.
K
KumplexLid
01-01-2024, 00:00
#7
lieky speedfreaky zei:
tjah kheb het welles gedaan maar kvind het wel ff wat minder sowieso ben ik geen sos liefhebber die mij maar pep :hearteyes:
Klik om te vergroten...

wie dat zegt heeft nog nooit goeie c gekrege xD ...geript :P
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb een afkeer tegen de de coke die ik hier in nederland krijg. ik heb ooit op vakantie in Peru zuivere stash gehad en moet zeggen dat het prima te snuiven, geen pijn doet en ontzettend weinig er van nodig hebt om een leuk avondje mee door te komen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."