Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaine in joint

Cocaine in joint

52 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
T
TheChippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dissonant zei:
Bal0n zei:
Is al een tijd geleden dat ik dit heb moeten ophoesten, de kennis is wat ver weggezakt. Om te roken moet je de freebase vorm hebben van cocaïne, niet de (snuifbare) vorm (Cocaïne HCl of Cocaïne Sulfaat als ik het goed heb). Het roken van snuifbare cocaïne is vrij zinloos, omdat er bijna niets wordt opgenomen.
Klik om te vergroten...

Ik ken iemand die tussen het snuiven door gewoonlijk ook enkele coke-jointjes rookt.

Maar die was vroeger verslaafd aan basen dus misschien heeft het daamee te maken.
Klik om te vergroten...
Ik vind het soms wel prettig een plof te roken nadat ik een lijntje heb genomen; het liefst dan direct na de eerste lijn van die avond. Snuiven duurt immers even voordat het 'inslaat' (enkele minuten) en roken geeft direct een rush (die ook maar een paar minuutjes duurt). Altijd fijn om de incubatietijd van de lijn te overbruggen!
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#2
acidboy zei:
Verneuken van je coke if you ask me.
Klik om te vergroten...
mee eens.
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dus hillbilly, je wordt er gwn loom vn? Niet actief of vrolijk ofzo?
Klik om te vergroten...

Je krijgt er een flash van die kort duurt. Ik wordt er alleszins loom van, je wilt even achterover liggen en genieten van de flash die je ervan krijgt. Je moet het maar is proberen. De meeste coke verbrand, maar degene die je inademt zorgt echt wel voor een effect. Ik vind het alleszins aangenaam. Ik wordt overigens van coke snuiven ook wel redelijk loom/rustig in men hoofd, maar ik heb zogezegd wel adhd.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
Miriam?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wel eens een camelsigaret zonder filter gepakt, een half lijntje coke, en die door de sigaret heen gezogen, toen opgerookt. Het geeft niet echt een vette rush, maar wel een soort drukte in je hoofd, waar je lichaamlijk rustig door blijft.

Een beetje apart gevoel, veel gedachten in je hoofd, en door de drukte daar, ga je rustiger bewegen. ik ga dan ff zitten.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
what a waste
:rolleyes:
E
Ehv2008Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Frey zei:
Uhu, ma ik zou het meer willen doen voor de cocaine. Het is gewoon dat het idee vn snuiven mij een beetje afschrikt. Daarom, in een joint draaien, lijkt mij "eenvoudiger"/"minder erg". Maar de effecten zijn dus miniem?
Klik om te vergroten...

Je kan beter snuiven, van coke roken gaat heel de gebit naar de klote, en dat is erger dan dat je je neusbotje weg snuift.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#8
ts zei:
acidboy zei:
Verneuken van je coke if you ask me.
Klik om te vergroten...
mee eens.
Klik om te vergroten...
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#9
zonde toch?
D
DR.TH-Chill-25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb 1 keer coke proberen oproken,
-ten eerste brande de coke niet goed
-het stonk
-had weing tot geen effecten
b
bobsterLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik wou dit ook eens proberen maar moet je dan gwn tabak + coke
of echt een joint dus tabak weed en coke?
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#12
je moet zoiezo gwn weed er bij doen :grin:.
ik denk niet dat je gwn tabak en coke gaat roken.
de weed zorgt ook voor de goede smaak denk ik.
w
westsideLid
01-01-2024, 00:00
#13
beste is snuiven maar tegenwoordig wordt het veel met amoniak gekookt en dan wordt het gerookt
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#14
snuifcoke verbrand, terwijl basecoke verdampt.
Naast het feit dat de werkbare stof vernietigd wordt door het verbrandingsproces alvorens je de rook binnen krijgt,
de rook is ook nog eens heel erg schadelijk.
c
chester83Lid
01-01-2024, 00:00
#15
En hierboven de exacte uitleg :) maar naast dat is het inderdaad zonde van je coke (zoals al gezegd). Heb ook wel es een plofje gehad maar dat had weinig effect. Hoewel ik in die gevallen ook aal redelijk wat alcohol op had.
D
DreamcatcherLid
01-01-2024, 00:00
#16
en dan hep je nog dat 'fabeltje' dat je er gaten in je longen van krijgt...

Heeft wel een apart lekker smaakje vind ik, maar t effect is veel minder
d
dubbel tLid
01-01-2024, 00:00
#17
voor die minuut duizeligheid kan je net zo goed heel hard rondjes draaien...

bespaart ook je coke :P
D
DailySmokerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re:

Dreamcatcher zei:
en dan hep je nog dat 'fabeltje' dat je er gaten in je longen van krijgt...

Heeft wel een apart lekker smaakje vind ik, maar t effect is veel minder
Klik om te vergroten...
Haha ja, net zoals dat fabeltje dat er gaten in je longen komen als je rookt/blowt en kauwgom eet tegelijk :rolleyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Volgens mij kun je wel degelijk verbrande cocaïneresten inademen als je een plofje rookt.

Zelf nooit gedaan :P Wel eens basecoke in een joint gehad maar daar merkte ik niks van denk ik. Haha, als je het wil roken moet je het toch echt met een pijp doen. :grin:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
cokejointje:
is voor mij: jointje (weed of stuff) met lijntje coke erin meegedraaid.
word hier alleen maar even wat dizzy'er van. heel ietsiepietsie maar.

plofje:
lijntje coke in halve (leeggemaakte sigaret) opzuigen, nat maken, vlammetje omheen even wakkeren en oproken maar.

voelt ook weer ietsiepietsie ervan.
voor mij was dat altijd van: voor d'r bij, ent ruikt ook zo lekker als je tenminste goeie shit hebt!!

maar als je dit wilt doen voor de werking, dan zou ik het maar laten!
want die is minimaal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."