#1
Ik vind het soms wel prettig een plof te roken nadat ik een lijntje heb genomen; het liefst dan direct na de eerste lijn van die avond. Snuiven duurt immers even voordat het 'inslaat' (enkele minuten) en roken geeft direct een rush (die ook maar een paar minuutjes duurt). Altijd fijn om de incubatietijd van de lijn te overbruggen!Dissonant zei:Bal0n zei:Is al een tijd geleden dat ik dit heb moeten ophoesten, de kennis is wat ver weggezakt. Om te roken moet je de freebase vorm hebben van cocaïne, niet de (snuifbare) vorm (Cocaïne HCl of Cocaïne Sulfaat als ik het goed heb). Het roken van snuifbare cocaïne is vrij zinloos, omdat er bijna niets wordt opgenomen.
Ik ken iemand die tussen het snuiven door gewoonlijk ook enkele coke-jointjes rookt.
Maar die was vroeger verslaafd aan basen dus misschien heeft het daamee te maken.
