Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wat sosa om de saaie maandag goed te maken"
"en dan hep je nog dat 'fabeltje' dat je er gaten in je longen van krijgt... Heeft wel een apart lekker smaakje vind ik, maar t effect is veel minder"
"dubbel t zei: blauwe mitsu's for life Klik om te vergroten... i have to agree on that one...ik hep nog niet veel ge-x-perimenteerd, tot nu toe 5 soorten, maar dat blauwe driehoekje sloeg in als hiroshima"
"Afgelopen zaterdag heb ik 3 pilletjes en een lijntje speed genomen, de volgende dag had ik wat hoofdpijn omdat ik niet veel water gedronken had...De dag daarna leek het over, maar in de avond kreeg ik opeens last van een soort stroomstootjes achter in m'n hoofd/nek, ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen, maar het zijn van die korte hevige rillingen door m'n hersens waarvan ik opeens heel erg duizelig wordt en zwart voor m'n ogen zie...Het is nu al 3 dagen bezig, zo'n 10x per dag dat ik het voel en ff een paar minuten duizelig ben, moet ik me zorgen gaan maken? Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Het voelt iig niet aan als normale hoofdpijn"
"Hmzz nu je het zegt....normaal nam ik altijd Tryptofaan na een x-dagje maar omdak er zulke para nachtmerries van krijg ben ik er onlangs mee gestopt....maar goed, tog maar een paar naar binnen gooien dan, thx"
"Zelf nog nooit geprobeerd, maar aangezien st-janskruid de opname van serotonine en dopamine afremt, lijkt het me geen goeie combi met xtc"
"helemaal mee eens, maarja tis maar wat die agenten onder "inleven" verstaan. Willen ze echt de motieven begrijpen of is het louter een soort van infiltratie-actie om meer inside-information te krijgen, ik gok die 2e..."
"haha echt he Ik vraag me af hoe ver die vrouwelijke agente is gegaan"
"cafeine en nicotine....kortom nix"
"boeddhistische mantras"