#1
Ik heb ook weleens een lijn coke in een zakje gedaan , daarna mijn wiet erin.
Effe schudden en een joint rollen.
Moet zeggen dat ik behoorlijk scheef was.
Effe schudden en een joint rollen.
Moet zeggen dat ik behoorlijk scheef was.
Ik heb dit net uitgetest en ik vind het wel fijn ,Heeft iemand ooit al cocaine in zijn joint gedaan? Enzo ja, wat was de hoeveelheid en de effecten?
Wat je zegt over freebase is de grootste bull shit die ik ooit gehoord heb!snuifcoke is een joint gooien is echt een doodzonde. Misschien dat je dan 5% van de (versneden rommel) coke uiteindelijk binnenkrijgt. De rest verbrand gewoon zinloos. Rook dan gewoon een normale joint terwijl je een oud coke zakje met een natte vinger leeghaalt en over je tandvlees wrijft, terwijl je een 50 euro biljet voor je ogen verbrand. Dat heeft eigenlijk hetzelfde effect.
Als je coke zou willen roken zou je freebase moeten roken, maar dat zal ik je zeker niet aanraden. Hooguit een paar uur genot gevolgd door wekenlange door een mentale hel te gaan.
Beter neem je 1 of 2 lijnen coke en rook je wat jointjes, drink je er wat bij.
Wat je zegt over freebase is de grootste bull shit die ik ooit gehoord heb!
Ik rook 1 x in de week 1 gr base en ik ondervind daar geen enkele weerslag van, sterker nog; na base kan ik slapen en als ik coke gesnoven heb heel moeilijk.
Al die horror verhalen over base zijn totale onzin, in mijn vriendenkring basen meerdere mensen en geen enkel die er problematiek van ondervindt.
Get real!
Niet als je basecoke hebt. Als je snuifcoke hebt is het inderdaad pure verspilling. Daar wordt je alleen maar duizelig van, geen aanrader. Noemen ze een ploffie. En het meurt als de tyfus.Basen is a waste of coke.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."