Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaine in joint

Cocaine in joint

52 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ook weleens een lijn coke in een zakje gedaan , daarna mijn wiet erin.
Effe schudden en een joint rollen.
Moet zeggen dat ik behoorlijk scheef was.
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
coke die je uitkookt, en dit in een joint rolt! hier voel je tenminste méér van, dan als je snuifcoke in een jointje rookt.
Maar dat is cker maar minimaal, als je de werking vn het roken van de coke wilt hebben- kwak je het toch net zo easy op een pijpje!! :wink:

coke in jointje doen is dus zonde van de coke in de meeste gevallen.

als je toch niet naar het geld hoeft te kijken, dan is t altijd wel lekker ef tussendoor. snuifje, plofje, snuifje, plofje.

want in 1 plofje gaat echt geen gram in hoor. haha.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik vind het branden van sos net de laatste stap nog tussen crack dus ik doe het gewoon niet
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het kan. Ik hoorde Whitney Houston pas bij Ophrah zeggen dat ze samen met onze Bobby het ook op deze manier deed.
Al geloof ik dit niet zo snel. Wanneer je zoveel geld hebt ga je eerder basen...
N
Niel charlitoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Frey zei:
Heeft iemand ooit al cocaine in zijn joint gedaan? Enzo ja, wat was de hoeveelheid en de effecten?
Klik om te vergroten...
Ik heb dit net uitgetest en ik vind het wel fijn ,
Maar besef direct ook dat het kk verslavend ziu zijn , .. ik hou het bij 1x .. bang voor basen
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vond dat niet eens zo slecht, maar omdat nu nog es te doen... nah.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is al een tijd geleden dat ik dit heb moeten ophoesten, de kennis is wat ver weggezakt. Om te roken moet je de freebase vorm hebben van cocaïne, niet de (snuifbare) vorm (Cocaïne HCl of Cocaïne Sulfaat als ik het goed heb). Het roken van snuifbare cocaïne is vrij zinloos, omdat er bijna niets wordt opgenomen.
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#8
HCL coke maw snuif coke kan je niet echt roken, de actieve stoffen branden immers op en dus geeft het (quasi) geen effect en ik denk dat wanneer dat wel het geval is dit voor een (groot) deel tussen je oren zit.

Om coke te kunnen roken moet je de base vorm hebben waarbij het brandpunt veel hoger ligt.

Ik heb in mijn jonge en onwetende jaren ook wel is een plofje gerookt en dat is echt ranzig en ik had nihil effect...

Coke is hier bij ons al overdreven duur als je wel het volle effect haalt laat staan dat je zoveel geld gwn totaal verspilt aan een plofje.

Absurd...
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#9
weyoun22 zei:
snuifcoke is een joint gooien is echt een doodzonde. Misschien dat je dan 5% van de (versneden rommel) coke uiteindelijk binnenkrijgt. De rest verbrand gewoon zinloos. Rook dan gewoon een normale joint terwijl je een oud coke zakje met een natte vinger leeghaalt en over je tandvlees wrijft, terwijl je een 50 euro biljet voor je ogen verbrand. Dat heeft eigenlijk hetzelfde effect.

Als je coke zou willen roken zou je freebase moeten roken, maar dat zal ik je zeker niet aanraden. Hooguit een paar uur genot gevolgd door wekenlange door een mentale hel te gaan.

Beter neem je 1 of 2 lijnen coke en rook je wat jointjes, drink je er wat bij.
Klik om te vergroten...
Wat je zegt over freebase is de grootste bull shit die ik ooit gehoord heb!

Ik rook 1 x in de week 1 gr base en ik ondervind daar geen enkele weerslag van, sterker nog; na base kan ik slapen en als ik coke gesnoven heb heel moeilijk.

Al die horror verhalen over base zijn totale onzin, in mijn vriendenkring basen meerdere mensen en geen enkel die er problematiek van ondervindt.

Get real!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Freaky Freggle zei:
Wat je zegt over freebase is de grootste bull shit die ik ooit gehoord heb!

Ik rook 1 x in de week 1 gr base en ik ondervind daar geen enkele weerslag van, sterker nog; na base kan ik slapen en als ik coke gesnoven heb heel moeilijk.

Al die horror verhalen over base zijn totale onzin, in mijn vriendenkring basen meerdere mensen en geen enkel die er problematiek van ondervindt.

Get real!
Klik om te vergroten...

Ik denk dat ‘get real’ meer op jou van toepassing is. Het op deze manier minimaliseren van de gevolgen van basen is gevaarlijk, zeker omdat ook niet-leden dit topic kunnen lezen, waaronder mogelijk jonge mensen die niet weten waar ze aan beginnen. Op dit forum wordt harm reduction belangrijk gevonden en daar valt het weglachen van de gevaren van zoiets links als basen niet onder.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Basen is a waste of coke.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lemmy zei:
Basen is a waste of coke.
Klik om te vergroten...
Niet als je basecoke hebt. Als je snuifcoke hebt is het inderdaad pure verspilling. Daar wordt je alleen maar duizelig van, geen aanrader. Noemen ze een ploffie. En het meurt als de tyfus.
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Je kookt het juist uit omdat het verbrandings punt dan veel lager licht plofjes roken verspil je 80% maar Sowiso geen aanrader om coke te gaan roken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."