Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaine in joint

Cocaine in joint

52 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oud topic maar
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#2
HCL coke maw snuif coke kan je niet echt roken, de actieve stoffen branden immers op en dus geeft het (quasi) geen effect en ik denk dat wanneer dat wel het geval is dit voor een (groot) deel tussen je oren zit.

Om coke te kunnen roken moet je de base vorm hebben waarbij het brandpunt veel hoger ligt.

Ik heb in mijn jonge en onwetende jaren ook wel is een plofje gerookt en dat is echt ranzig en ik had nihil effect...

Coke is hier bij ons al overdreven duur als je wel het volle effect haalt laat staan dat je zoveel geld gwn totaal verspilt aan een plofje.

Absurd...
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#3
weyoun22 zei:
snuifcoke is een joint gooien is echt een doodzonde. Misschien dat je dan 5% van de (versneden rommel) coke uiteindelijk binnenkrijgt. De rest verbrand gewoon zinloos. Rook dan gewoon een normale joint terwijl je een oud coke zakje met een natte vinger leeghaalt en over je tandvlees wrijft, terwijl je een 50 euro biljet voor je ogen verbrand. Dat heeft eigenlijk hetzelfde effect.

Als je coke zou willen roken zou je freebase moeten roken, maar dat zal ik je zeker niet aanraden. Hooguit een paar uur genot gevolgd door wekenlange door een mentale hel te gaan.

Beter neem je 1 of 2 lijnen coke en rook je wat jointjes, drink je er wat bij.
Klik om te vergroten...
Wat je zegt over freebase is de grootste bull shit die ik ooit gehoord heb!

Ik rook 1 x in de week 1 gr base en ik ondervind daar geen enkele weerslag van, sterker nog; na base kan ik slapen en als ik coke gesnoven heb heel moeilijk.

Al die horror verhalen over base zijn totale onzin, in mijn vriendenkring basen meerdere mensen en geen enkel die er problematiek van ondervindt.

Get real!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Freaky Freggle zei:
Wat je zegt over freebase is de grootste bull shit die ik ooit gehoord heb!

Ik rook 1 x in de week 1 gr base en ik ondervind daar geen enkele weerslag van, sterker nog; na base kan ik slapen en als ik coke gesnoven heb heel moeilijk.

Al die horror verhalen over base zijn totale onzin, in mijn vriendenkring basen meerdere mensen en geen enkel die er problematiek van ondervindt.

Get real!
Klik om te vergroten...

Ik denk dat ‘get real’ meer op jou van toepassing is. Het op deze manier minimaliseren van de gevolgen van basen is gevaarlijk, zeker omdat ook niet-leden dit topic kunnen lezen, waaronder mogelijk jonge mensen die niet weten waar ze aan beginnen. Op dit forum wordt harm reduction belangrijk gevonden en daar valt het weglachen van de gevaren van zoiets links als basen niet onder.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Basen is a waste of coke.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lemmy zei:
Basen is a waste of coke.
Klik om te vergroten...
Niet als je basecoke hebt. Als je snuifcoke hebt is het inderdaad pure verspilling. Daar wordt je alleen maar duizelig van, geen aanrader. Noemen ze een ploffie. En het meurt als de tyfus.
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Je kookt het juist uit omdat het verbrandings punt dan veel lager licht plofjes roken verspil je 80% maar Sowiso geen aanrader om coke te gaan roken
d
dizzy0584Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb dat ooit wel es geprobeerd
heb gewoon een joint gedraaid en de naad iets vochtiger gemaakt
dan normaal, heb deze dan met de vochtige naad op een lijntje gedrukt
en late drogen

was wel waus maar niet echt wat je zoekt als je een joint wil roken
ben er persoonlijk zo geen voorstander van
maar het gaat wel :mrgreen: :smoke:
F
FreyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Uhu, ma ik zou het meer willen doen voor de cocaine. Het is gewoon dat het idee vn snuiven mij een beetje afschrikt. Daarom, in een joint draaien, lijkt mij "eenvoudiger"/"minder erg". Maar de effecten zijn dus miniem?
F
FreyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mmm, swel kut :tongueout:. Toch bedankt voor de reacties.
d
dizzy0584Lid
01-01-2024, 00:00
#11
idd
't geeft wel iets heel vreemds,een heel licht energiek gevoel aan de roes van je wiet, ik vind het zelf vrij irritant, vooral omdat ik zelf dagelijks wiet gebruik en ik daar mijn redenen voor heb (oa;heel moeilijk in slaap vallen,teveel energie hebben,...)
als je gewone coke wil gebruiken ben je toch beter af als je het snuift
F
FreyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dus eigenlijk brengt het gewoon nix positiefs? Je wordt er niet blij of actief vn ofzo?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heel heel miniem misschien, maar het is gewoon zonde van je geld om snuifbare cocaine op te roken.
F
FreyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Owkay thx :)
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bal0n zei:
Is al een tijd geleden dat ik dit heb moeten ophoesten, de kennis is wat ver weggezakt. Om te roken moet je de freebase vorm hebben van cocaïne, niet de (snuifbare) vorm (Cocaïne HCl of Cocaïne Sulfaat als ik het goed heb). Het roken van snuifbare cocaïne is vrij zinloos, omdat er bijna niets wordt opgenomen.
Klik om te vergroten...

Ik ken iemand die tussen het snuiven door gewoonlijk ook enkele coke-jointjes rookt.

Maar die was vroeger verslaafd aan basen dus misschien heeft het daamee te maken.
F
FreyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dus hillbilly, je wordt er gwn loom vn? Niet actief of vrolijk ofzo?
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wij roken redelijk vaak cokejoints (snuifcoke met tabak). Hoewel dat ik overal hoor dat dit bijna geen effect heeft ben ik het daar niet mee eens. Ik vind een cokejoint even (of toch bijna even) heftig als een lijn, maar het gevoel is echt anders. Van een cokejoint wordt ik echt loom en wil ik even achterover in de zetel liggen, het effect duurt ook veel korter.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Verneuken van je coke if you ask me.
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoe noemen ze een coke-joint ook al weer, een plofje niet?
T
TheChippyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dissonant zei:
Bal0n zei:
Is al een tijd geleden dat ik dit heb moeten ophoesten, de kennis is wat ver weggezakt. Om te roken moet je de freebase vorm hebben van cocaïne, niet de (snuifbare) vorm (Cocaïne HCl of Cocaïne Sulfaat als ik het goed heb). Het roken van snuifbare cocaïne is vrij zinloos, omdat er bijna niets wordt opgenomen.
Klik om te vergroten...

Ik ken iemand die tussen het snuiven door gewoonlijk ook enkele coke-jointjes rookt.

Maar die was vroeger verslaafd aan basen dus misschien heeft het daamee te maken.
Klik om te vergroten...
Ik vind het soms wel prettig een plof te roken nadat ik een lijntje heb genomen; het liefst dan direct na de eerste lijn van die avond. Snuiven duurt immers even voordat het 'inslaat' (enkele minuten) en roken geeft direct een rush (die ook maar een paar minuutjes duurt). Altijd fijn om de incubatietijd van de lijn te overbruggen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."