#1
Oud topic maar
Wat je zegt over freebase is de grootste bull shit die ik ooit gehoord heb!snuifcoke is een joint gooien is echt een doodzonde. Misschien dat je dan 5% van de (versneden rommel) coke uiteindelijk binnenkrijgt. De rest verbrand gewoon zinloos. Rook dan gewoon een normale joint terwijl je een oud coke zakje met een natte vinger leeghaalt en over je tandvlees wrijft, terwijl je een 50 euro biljet voor je ogen verbrand. Dat heeft eigenlijk hetzelfde effect.
Als je coke zou willen roken zou je freebase moeten roken, maar dat zal ik je zeker niet aanraden. Hooguit een paar uur genot gevolgd door wekenlange door een mentale hel te gaan.
Beter neem je 1 of 2 lijnen coke en rook je wat jointjes, drink je er wat bij.
Wat je zegt over freebase is de grootste bull shit die ik ooit gehoord heb!
Ik rook 1 x in de week 1 gr base en ik ondervind daar geen enkele weerslag van, sterker nog; na base kan ik slapen en als ik coke gesnoven heb heel moeilijk.
Al die horror verhalen over base zijn totale onzin, in mijn vriendenkring basen meerdere mensen en geen enkel die er problematiek van ondervindt.
Get real!
Niet als je basecoke hebt. Als je snuifcoke hebt is het inderdaad pure verspilling. Daar wordt je alleen maar duizelig van, geen aanrader. Noemen ze een ploffie. En het meurt als de tyfus.Basen is a waste of coke.

Bal0n zei:Is al een tijd geleden dat ik dit heb moeten ophoesten, de kennis is wat ver weggezakt. Om te roken moet je de freebase vorm hebben van cocaïne, niet de (snuifbare) vorm (Cocaïne HCl of Cocaïne Sulfaat als ik het goed heb). Het roken van snuifbare cocaïne is vrij zinloos, omdat er bijna niets wordt opgenomen.
Ik vind het soms wel prettig een plof te roken nadat ik een lijntje heb genomen; het liefst dan direct na de eerste lijn van die avond. Snuiven duurt immers even voordat het 'inslaat' (enkele minuten) en roken geeft direct een rush (die ook maar een paar minuutjes duurt). Altijd fijn om de incubatietijd van de lijn te overbruggen!Dissonant zei:Bal0n zei:Is al een tijd geleden dat ik dit heb moeten ophoesten, de kennis is wat ver weggezakt. Om te roken moet je de freebase vorm hebben van cocaïne, niet de (snuifbare) vorm (Cocaïne HCl of Cocaïne Sulfaat als ik het goed heb). Het roken van snuifbare cocaïne is vrij zinloos, omdat er bijna niets wordt opgenomen.
Ik ken iemand die tussen het snuiven door gewoonlijk ook enkele coke-jointjes rookt.
Maar die was vroeger verslaafd aan basen dus misschien heeft het daamee te maken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."