Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja €25 per gram is erg goedkoop. Ik betaal er €35 per gram voor en t is goed spul. Anyway, dat brok van 1,5 gram zou ik niet meteen opmaken. Als het je eerste keer is kun je daar nog wel meer avondjes lol van hebben. Ik doe het nu een paar jaar gemiddeld 1 keer per 2 maand (vrij rustig aan dus), en ik heb aan een gram nog steeds genoeg voor twee avondjes stappen. Maar inderdaad oppassen met coke. Ik vond het ook veel te lekker na de eerste keer dus gelijk ff paar maandjes gewacht. Verder is het een leuke oppepper, maar behoorlijk (geestelijk) verslavend. Dus altijd ff een tijdje er tussen houden voor je het weer doet. Maar veel plezier in ieder geval"
"En hierboven de exacte uitleg maar naast dat is het inderdaad zonde van je coke (zoals al gezegd). Heb ook wel es een plofje gehad maar dat had weinig effect. Hoewel ik in die gevallen ook aal redelijk wat alcohol op had."
"kraak zei: loadrunner zei: de waarheid is het beste... ik zou zeggen "mwa... lag hier in t steegje, vond ik toen ik stond te pissen, misschien was t wel coke, wilde t ff laten testen" Klik om te vergroten... niet zeggen dat je stond te pissen.. krijg je nog een bonnetje voor wildplassen erbij Klik om te vergroten... haha goed punt. maar anyway, als je in Nederland bent gepakt (Wat ik hoop voor je ) dan is er niet veel aan de hand lijkt me. Voor 0.1 gram gaan ze echt niet moeilijk doen, júist niet omdat je uit België komt. Te veel moeite. Kortom, komt echt wel goed. maar ben benieuwd hoe het is afgelopen... laat ff weten hier."
"Ze kunnen je nooit zo lang vasthouden. Als je zelf niets bij je hebt, kunnen ze je maximaal 48 uur vasthouden (pin me er niet op vast, maar zeker geen week of langer) Maar zoals al eerder gezegd, de politie doet niet zomaar een inval. Ze weten van te voren wie ze moeten hebben en als je er toevallig bij zit zonder iets op zak loop je waarschijnlijk zo weg. Misschien ondervragen ze je, maar als je (doet alsof) je van niets weet is er geen probleem."