Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKweek dagboek

Kweek dagboek

49 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ze nu 22 dagen. Ze staan de hele dag buiten(of het moet klote weer zijn/s'nachts vriezen). Ze beginnen al lekker te ruiken als je de plantjes aanraakt. Ik heb er 3:

4 mei 2006:

Plant 1:



Dag 1: 10 cm
Dag 22: 24 cm

Goede stabiele plant lijkt het te zijn. Topjes lijken al te komen, flinke vertakkingen over de hele plant. Grote bladeren.

---

Plant 2:



Dag 1: 10 cm
Dag 22: 23cm

Leek wat zwak op het begin, tot ongeveer een week geleden. Ziet er nu heel sterk uit. Sterke steel en bladeren. Goede vertakkingen en beginsellen van toppen.

---

Plant 3:



Dag 1: 8 cm
Dag 22: 20 cm

De kleinste van de 3. 1 van de bladeren is schuin gegroeid door een schimmel die ze heeft opgelopen. Maar dat komt goed. Nog weinig vertakkingen.

---

Dit zijn ze nu, ik zal blijven updaten in dit topic
O
ObytLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zijn het zeker vrouwtjes?

Ze zijn best wel al groot maar er zitten nog geen kroppen op...
Bij een vriend van me zijn ze ongeveer even groot en is er bovenaan toch al een duidelijke vorming van een krop die superlekker ruikt al.
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Obyt zei:
Zijn het zeker vrouwtjes?

Ze zijn best wel al groot maar er zitten nog geen kroppen op...
Bij een vriend van me zijn ze ongeveer even groot en is er bovenaan toch al een duidelijke vorming van een krop die superlekker ruikt al.
Klik om te vergroten...

Ja het zijn vrouwtjes.

De foto is onduidelijk maar er zitten wel kroppen op, ik zal een foto maken.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ziet er veelbelovend uit!
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#5
die planten zijn heel mooi, mijn planten groeien niet zo goed als deze van jou. maar ze groeien ook binnen. misschien daardoor. mooie vertakkingen.
hier een paar fotos van onze plant


zij/hij staat thuis bij een vriendin van mij. ziet het er een gezond plantje uit?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
zijn t k2's of soortgelijke? @topicstarter
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#7
schone plantjs, veel succes dermee :wave:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#8
spacekonijn zei:
zijn t k2's of soortgelijke? @topicstarter
Klik om te vergroten...

Dat of Powerplant.

@ Freaky high, leuk plantje, zelf gezaaid?
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Update Zaterdag 6 mei 2006
--Plant 1--



Vette shit, tis nu al een struik. Ze kwam haast met haar eigen bladeren in de knoop. Topvorming!

--Plant 2--



Struik nummer 2. Op het begin leek ze zwak maar ze is nu even groot en breed als nummer 1. Ook hier topvorming!

--Plant 3--



Het zorgenkindje, tot voor kort. Ook totaal omgeslagen. Ze is heel sterk geworden in een paar dagen. Wat het goede weer al niet kan doen!.
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Update 10 mei:

Ze staan met zen 3en in de nieuwe pot:



Onderin de pot zitten scherven en hydrokorrels voor de afvoer van het water. Plant 2 was even ingestort naar de overpotting, maar na wat water en liefdevol geschreeuw(groeie, kankerlijers!). Foto's:

Plant 1:



Struiken!

Plant 2:



Dit is een foto net voordat ie instortte. Vette kutzooi effe dus. Maar het is weer opgelost, goede foto komt eraan.

Plant 3:



Volgens mij voelt ze zichzelf goed. Ze ruikt in ieder geval lekker. Ze gaat er ook steeds beter uit zien.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mooi man

over een paar weken ga ik binnen een paar planten groeien, als ik op mezelf woon. Lijkt me verdomd interessant :grin: Maar ze zien er echt goed uit :)
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Freaky high zei:
mooi plantjes man! onze plantjes staan nu al zo een weekje buiten schat ik en ze zijn er flink door gegroeid! die buitenlucht doet planten echt goed denk ik. ze groeien rapper en de stam is eindelijk stevig geworden
Klik om te vergroten...
De stam is door de wind en het sneller groeien is door meer zon :wink:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Juist ja, je kunt het echt merken aan de stam.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haze zei:
Plant 2 was even ingestort naar de overpotting, maar na wat water en liefdevol geschreeuw(groeie, kankerlijers!).
Klik om te vergroten...

Hahaah!!
Leuk zo'n kweekverslag, Haze.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#15
zie ik het nou goed? staan ze gewoon voor de deur op de stoep!! :|
hehe lijkt me niet he of wel?
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Achtertuin misschien?
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eigenlijk hebben jullie allebei gelijk. hij staat voor onze aanbouw(minder valide vader, over een paar jaar invalide, lang verhaal). Vanmorgen stonken ze wel als de neten.
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Update 15 mei 2006

Ze staan nu dik een maand in de grond, lekker gegroeid vind ik.

Plant 1:



Struik! Misschien ga ik 1 stuk stekken.

Plant 2:



Lekkere struik-vorming. Ook hier mogelijkheid tot stek.

Plant 3:



Minder struikerig als de andere, maar toch een mooie
plant.

Nog ff een foto van de 3 bij elkaar:



Groetjes
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nice man
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#20
mooi plantjes man! onze plantjes staan nu al zo een weekje buiten schat ik en ze zijn er flink door gegroeid! die buitenlucht doet planten echt goed denk ik. ze groeien rapper en de stam is eindelijk stevig geworden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."