#1
mooi plantjes man! onze plantjes staan nu al zo een weekje buiten schat ik en ze zijn er flink door gegroeid! die buitenlucht doet planten echt goed denk ik. ze groeien rapper en de stam is eindelijk stevig geworden
Obyt zei:Zijn het zeker vrouwtjes?
Ze zijn best wel al groot maar er zitten nog geen kroppen op...
Bij een vriend van me zijn ze ongeveer even groot en is er bovenaan toch al een duidelijke vorming van een krop die superlekker ruikt al.

spacekonijn zei:zijn t k2's of soortgelijke? @topicstarter
De stam is door de wind en het sneller groeien is door meer zonFreaky high zei:mooi plantjes man! onze plantjes staan nu al zo een weekje buiten schat ik en ze zijn er flink door gegroeid! die buitenlucht doet planten echt goed denk ik. ze groeien rapper en de stam is eindelijk stevig geworden
Haze zei:Plant 2 was even ingestort naar de overpotting, maar na wat water en liefdevol geschreeuw(groeie, kankerlijers!).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."