#1
space scientist zei:en zijn er al vorderingen?
Ja, ze hadden in 1 nacht alledrie toprot gekregen, dus ze hangen nu te drogen. Heb al wat geknipt ook. Foto's komen
space scientist zei:en zijn er al vorderingen?
Freaky high zei:die planten zijn echt zalig!! zo groot heb ik ze ng nooit gezien!! die toppen zijn trouwens ook veels te zalighoeveel oogst verwacht je?
![]()

space scientist zei:oe, das wel zonde, die toprot
ben benieuwt wat je opbrengst nu is![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."