Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKweek dagboek

Kweek dagboek

49 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nice man
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#2
echt wel mooie planten
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
He haze hoe is t met je planten?
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Radeon915 zei:
WTF :openmouth: zijn dat nog steeds die 3 planten? fuck echt groot!
Ik heb er 4 staan (een mannetje.. najah kan ik kruisen voor zaad voor volgend jaar :P ) maar die zijn een stuk minder struikachtig. Wel zijtakken enzo maar veel minder als die hoop van jou :P

Nouja misschien hebben ze te kleine potten.. volgend jaar maar s wat in de volle grond zetten en kijken wat er gebeurt.
Klik om te vergroten...

Ja dat zijn ze, en verbazen doet het me wel en niet. Het is namelijk een 100+liter pot. tel daarmee mijn domme fout op dat ik er +/- 4 maanden wortelstimulator heb bijgeflikkerd, i.p.v de normale 2 weken.
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
caatje zei:
He haze hoe is t met je planten?
Klik om te vergroten...

Damn, dit topic heb ik lang vergeten, anyway:

Update: 25 aug. 2006



De palen en het zeil zijn om regenwater een beetje tegen te houden. De gele bladeren komen volgens de groeiwinkel hiezo doordat ze in de bloei staan(verduisterd) en ze nu al hun krachten en voeding gebruiken voor de topjes in aanbouw.

Mijn fotocamera is alleen niet scherp genoeg om dat te kunnen fotograferen.

Ook zijn ze redelijk stressig, veel paarse stammetjes. Kan dit komen doordat ze in de bloei gaan/zijn?

Maar dit is dus zo'n geel blad:



Al met al vind ik het nog steeds goed gaan. Nu maar bidden voor een heerlijke nazomer
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
een mooie groeispurt gehad!
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#7
ziet er goed uit :openmouth: , hoop binnenkort ook een stuk of 2 plantjes te krijgen :grin:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#8
WTF :openmouth: zijn dat nog steeds die 3 planten? fuck echt groot!
Ik heb er 4 staan (een mannetje.. najah kan ik kruisen voor zaad voor volgend jaar :P ) maar die zijn een stuk minder struikachtig. Wel zijtakken enzo maar veel minder als die hoop van jou :P

Nouja misschien hebben ze te kleine potten.. volgend jaar maar s wat in de volle grond zetten en kijken wat er gebeurt.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou ik vind ze erg mooi geworden, mijnes worden altijd minder struikachtig.. majah ik heb ze ook in veel minder grote potten..
Ik heb nog geen foto's van ze, maar nog wel een van me eerste plant, zo zien deze er nu ook uit ongeveer (maar wel wat groter)

http://www.putfile.com/pic.php?img=3345091
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Update 8 September 2006:

Bloei!!! totale heerlijkheid in me achtertuintje. Hier is een mooie foto:



Ze verliezen mega veel blad, maar dat is te begrijpen, er was ook heel veel blad :-P .

Trouwens, zei er iemand iets over toppen??



Hier nog zon mooie foto:



En nog een mooie, Lachen allemaal-achtige foto:



Reacties? tips? hoor het graag
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Goddamn, wat een pracht.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ziet er goed uit Haze.
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Toppen genoeg,hoop alleen voor je dat ze nu nog ff goed doortrekken aangezien je al veel geel blad hebt....

Die toppen zijn pas in beginfase en moeten nog wel ff afrijpen hopen op wat goed weer..

Verder is het een leuk oerwoudje van slechts 3 plantjes....

P,s, hoe dik is de stam onder van je planten in cm..?
n
neorej_Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mr 187 zei:
Toppen genoeg,hoop alleen voor je dat ze nu nog ff goed doortrekken aangezien je al veel geel blad hebt....

Die toppen zijn pas in beginfase en moeten nog wel ff afrijpen hopen op wat goed weer..

Verder is het een leuk oerwoudje van slechts 3 plantjes....

P,s, hoe dik is de stam onder van je planten in cm..?
Klik om te vergroten...

Wat kan je doen aan dat geel blad, bij mij begint er ook eentje wat geeltjes te worden... Andere jaren nooit voorgehad.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gele bladeren kan betekenen ondervoeding of overbemesting.

Geef je voeding?
n
neorej_Lid
01-01-2024, 00:00
#16
davie zei:
Gele bladeren kan betekenen ondervoeding of overbemesting.

Geef je voeding?
Klik om te vergroten...

Ik geef voeding maar die is echt wel berekend... Dit is ook het eerste jaar dat ik er last van heb en het is maar 1 plant. Al de rest krijgt even veel voeding.

Dus voeding bijgeven best? (Het is een vrij grote plant)
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
tip: volgende keer je planten in 3 potten doen.
Nu krijgen de binnenkanten van de planten echt amper licht.
Dan krijg je wel niet zo'n struik, maar het werkte voor mij echt wel goed, en het neemt wat meer ruimte in natuurlijk.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#18
neorej_ zei:
davie zei:
Gele bladeren kan betekenen ondervoeding of overbemesting.

Geef je voeding?
Klik om te vergroten...

Ik geef voeding maar die is echt wel berekend... Dit is ook het eerste jaar dat ik er last van heb en het is maar 1 plant. Al de rest krijgt even veel voeding.

Dus voeding bijgeven best? (Het is een vrij grote plant)
Klik om te vergroten...

Heb je geen voedingsschema? In princiepe kunnen planten buitengroeien zonder voeding omdat er vaak in de grond al voeding zit. Ik weet eigenlijk weinig van buitenkweek. Maar de laatste week voor oogsten is het verstandig om te stoppen met voeding geven want anders wordt de smaak minder.
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#19
neorej_ zei:
Mr 187 zei:
Toppen genoeg,hoop alleen voor je dat ze nu nog ff goed doortrekken aangezien je al veel geel blad hebt....

Die toppen zijn pas in beginfase en moeten nog wel ff afrijpen hopen op wat goed weer..

Verder is het een leuk oerwoudje van slechts 3 plantjes....

P,s, hoe dik is de stam onder van je planten in cm..?
Klik om te vergroten...

Wat kan je doen aan dat geel blad, bij mij begint er ook eentje wat geeltjes te worden... Andere jaren nooit voorgehad.
Klik om te vergroten...

Ligt eraan in welke fase je zit,zit je tegen het einde dan is dat heel normaal en hoef je er in principe niks aan te doen,wanneer je dit in de groei hebt of net in de bloei kan je bladvoeding toe dienen,worden ze weer mooi groen van....
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mr 187 zei:
Toppen genoeg,hoop alleen voor je dat ze nu nog ff goed doortrekken aangezien je al veel geel blad hebt....

Die toppen zijn pas in beginfase en moeten nog wel ff afrijpen hopen op wat goed weer..

Verder is het een leuk oerwoudje van slechts 3 plantjes....

P,s, hoe dik is de stam onder van je planten in cm..?
Klik om te vergroten...

Vrijdag heb ik vrij, word knipdag. Lekker snoeien zo.

De stam is geschat ongeveer 4-5cm in diameter. (de dikste dan.)

En voor mijn eerste kweek, vind ik mijn topjes totaal ownen :grin: :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."