Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine

Ketamine

92 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het varieert nogal, veelal tussen 35 en 50 euro :)
v
vatosloc0sLid
01-01-2024, 00:00
#2
de prijs ligt tussen de 20 en 25 de gr waar ik het haal..
l
lieky speedfreakyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja ik !!
neem niet teveel kijk daar wel mee uit ik heb zelf die trip gehad dat ik het gevoel had dat ik uit mn lichaam trok heel vaag allemaal weet goed de hoeveelheid die je neemt
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
lieky speedfreaky zei:
ja ik !!
neem niet teveel kijk daar wel mee uit ik heb zelf die trip gehad dat ik het gevoel had dat ik uit mn lichaam trok heel vaag allemaal weet goed de hoeveelheid die je neemt
Klik om te vergroten...

en dat zegt iemand die 3 weken is wakker gebleven op speed :wink: grapje he
p
p4r4n01dLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb gehoord dat je van keta bijna dood ervaringen krijgt .....

maar ze zullen hier die out-of-body ervaringen mee bedoelen neem ik aan

ik wil deze shit ook wel es proberen .... maar iig niet tijdens een avondje uit ... dit lijkt me echt een drugs voor thuis .....
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
caatje zei:
lieky speedfreaky zei:
ja ik !!
neem niet teveel kijk daar wel mee uit ik heb zelf die trip gehad dat ik het gevoel had dat ik uit mn lichaam trok heel vaag allemaal weet goed de hoeveelheid die je neemt
Klik om te vergroten...

en dat zegt iemand die 3 weken is wakker gebleven op speed :wink: grapje he
Klik om te vergroten...
wat je ervan mag geloven toch :P
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
lieky speedfreaky zei:
ja ik !!
neem niet teveel kijk daar wel mee uit ik heb zelf die trip gehad dat ik het gevoel had dat ik uit mn lichaam trok heel vaag allemaal weet goed de hoeveelheid die je neemt
Klik om te vergroten...

Ja duh, tuurlijk heb je het gevoel dat je uit je liochaam treedt. Het is toch een dissociatief :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bal0n zei:
lieky speedfreaky zei:
ja ik !!
neem niet teveel kijk daar wel mee uit ik heb zelf die trip gehad dat ik het gevoel had dat ik uit mn lichaam trok heel vaag allemaal weet goed de hoeveelheid die je neemt
Klik om te vergroten...

Ja duh, tuurlijk heb je het gevoel dat je uit je liochaam treedt. Het is toch een dissociatief :)
Klik om te vergroten...

wat is dat?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een bepaalde klasse drugs die de geest van het lichaam scheiden. Ketamine, DXM en PCP vallen hieronder.
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hangt ervan af, veel mensen die nu xtc nemen gaan uit hun dak op "beat" muziek... terwijl sommige "oudere" mensen het juist willen gebruiken na het eten :wink: bron: s en s
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#11
het effect wat je vaak ook krijgt is dat je er geil van word.. daarom word het bij grote party's, als die zo'n beetje op zn einde kome in het drinken vermengd.. dan heeft iedereen na afloop nog fun :wink:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat heb ik echt nog nooit gehoord, dat mensen van ketamine geil worden.

EDIT: Bovendien helemaal niet logisch ook, aangezien het impulsen van zintuigen afzwakt.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#13
nee ik dus eerst ook niet.. maar een vriendin van me kwam laatst met dat verhaal ze was naar zo'n party geweest enzo ik snapte dr niet helemaal ik was zelf ook niet zo helder meer maarja zij heeft me dus in geuren en kleuren dat verhaal verteld enzo
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
idd , maar ze hebben het ondertussen alweer over xtc geloof ik :confused:

sowieso in discotheken in het drinken doen??
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#15
Voor zover ik weet is jouw ketamine dezelfde medische ketamine hoor :)

EDIT: het molecuul is natuurlijk sowieso hetzelfde, maar ik doelde op afkomst.
c
crasherLid
01-01-2024, 00:00
#16
1 ding

kijk jonges en meisjes , ik zal jullie 1 ding zeggen , pas er mee op !

ik heb ondertussen veel (te veel) ervaring met drugs , en ik ben nog nooit gecrashed , in tegestelling tot mijn nickname. slechts 1 keer .

Ik ben sosa gewoon , en hier leg je gemakkelijk een vette lijn van , dus die bewuste avond had ik ketamine bij me , en rustig begonne .
op't einde van de avond kapte ik het laatste van m'n zakje leeg ,en het bleek best veel , ik dacht , met sos kan je heel wat aan , waarom van dit niet?
ik dus de rest op gesnitst , het was binne , en nog voor ik uit de wc's was , begon het al , alles draaide weg en ik begon net te vliegen.
tegen dat ik uit het café was lag ik op de grond en kon niets meer , ik bleef dieper in de grond zakken en kotste alles uit. ik kon me niet bewegen en voelde me enorm slecht , ik heb 3 uur in de ijskoude gelegen in m'n t_shirt , de slechste ervaring ooit.

nu probeer ik overal vanaf te komen maar dit is dus niet simpel.
ik was 3 weken sober en heb me deze week weer late gaan , maarja , so be it , moet ik weer opnieuw beginne , ik weet dat veel mensen dit zeggen , en ik geloofde het enkele jare gelede ook niet , maar mensen , blijf er gewoon af , je weet niet wat al die rommel kan doen , abnormaal!!!

grtz
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#17
Know your body, know your drugs..
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bal0n zei:
Know your body, know your drugs..
Klik om te vergroten...

precies
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bal0n zei:
Know your body, know your drugs..
Klik om te vergroten...
amen
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mac... zei:
Ketamine, mijn favoriete drug... Heb het pas twee keer gehad, t is hier niet te krijgen. Ik zal ff mijn eerste keer vertellen, is wel een leuke anekdote.

Ik had met mijn broertje afgesproken koninginnedag samen met hem en nog wat mensen in A'dam te vieren. Drugs in overvloed en we hadden lol. Had al van alles gehad, pep, xtc, ghb, alcohol en wiet. Op een gegeven moment stonden we lekker te dansen toen een engelse jongen aan me vroeg: do you want some amphetamine?? Al enige jaren speed snuivend kon ik daar natuurlijk geen nee tegen zeggen. Zijn motto was dan ook: share, share, that way, it's fair. Aldus ik nam een snuifje van zijn bullit en vond wel dat er een raar smaakje aan zat, maar dacht er niet over na, omdat ik best wel wazig was en pep kan nogal eens in smaak verschillen. Echter na 5 minuten na inname begon ik ineens een heel zweverig gevoel te krijgen in mijn hoofd. Het was niet vergelijkbaar met de roes die je van al die andere drugs krijgt en dacht dus: die heeft me bezeikt ofzo. Ik liep naar de jongen toe en vroeg: What did you give me. Ketamine, zei hij. Maar omdat het in het engels is leken die namen nogal heel erg op elkaar. Gelukkig had ik er wel al van gehoord en wilde het sowieso een keer proberen en heb toen ff later nog een tweede snuifje genomen. Wat ik voelde was zo waanzinnig vet, het was net alsof mijn benen niet meer bij me lichaam hoorde. Ik voelde ze niet eens meer, hierdoor stond ik wel behoorlijk te zwalken op mijn benen en trappen lopen was praktisch onmogelijk geworden. Je voelt je heel licht en heel blij. Blijer dan bij X, alleen niet de verliefdheid van X. Ik had echt waanzinnig genoten van mijn mega drugscocktail met het gevoel van ketamine met stip bovenaan. Echter rond een uur of 9 besllot ik huiswaards te keren, omdat ik nog wel ff in de trein zou zitten. De volgende dag moest ik ook gewoon gaan werken. Toen ik aankwam op A'dam centraal was alles afgesloten. Jaja het rampjaar voor de NS. Er reden geen treinen, alles was afgezet door de ME en ik met mijn wazige kop wilde per se dat station op. Via een omweg en klimmend over een hekje kwam ik toch eindelijk op de perrons terecht. Mja, ik was nog niet thuis. Na een hoop ellende kwam ik eindelijk om 6 uur 's ochtends aan in mijn woonplaats, ik ging naar huis, naar bed en een half uurtje later ging de wekker. Met behulp van wat speed was het toch nog een redelijke produktieve dag.

Maar on-topic...
Ketamine is waanzinnig lekker, maar pas op!! Het is minstens net zo gevaarlijk als GHB (wat geen dierenverdoofmiddel is, fabeltje) Je hebt snel de neiging om te veel te pakken. Je kunt idd verlamd raken en helemaal van de wereld zijn. Dit noemen ze de K-hole. Ook is er de mogelijkheid dat je een out-of-body experience krijgt, dat je jezelf ergens ziet zitten. Dit kan HEEL beangstigens zijn.
Als je het echt wilt proberen doe het dan (zoals bij veel drugs) met vertrouwde mensen en bla bla bla die tips staan hier wel genoeg.

Dat was het. :grin:
Klik om te vergroten...
njah zij altijd da ik da nie moest hebben maar nu ik dit lees :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."