#1
Het varieert nogal, veelal tussen 35 en 50 euro ![:)]()
lieky speedfreaky zei:ja ik !!
neem niet teveel kijk daar wel mee uit ik heb zelf die trip gehad dat ik het gevoel had dat ik uit mn lichaam trok heel vaag allemaal weet goed de hoeveelheid die je neemt
wat je ervan mag geloven toch :Pcaatje zei:lieky speedfreaky zei:ja ik !!
neem niet teveel kijk daar wel mee uit ik heb zelf die trip gehad dat ik het gevoel had dat ik uit mn lichaam trok heel vaag allemaal weet goed de hoeveelheid die je neemt
en dat zegt iemand die 3 weken is wakker gebleven op speedgrapje he
lieky speedfreaky zei:ja ik !!
neem niet teveel kijk daar wel mee uit ik heb zelf die trip gehad dat ik het gevoel had dat ik uit mn lichaam trok heel vaag allemaal weet goed de hoeveelheid die je neemt
Bal0n zei:lieky speedfreaky zei:ja ik !!
neem niet teveel kijk daar wel mee uit ik heb zelf die trip gehad dat ik het gevoel had dat ik uit mn lichaam trok heel vaag allemaal weet goed de hoeveelheid die je neemt
Ja duh, tuurlijk heb je het gevoel dat je uit je liochaam treedt. Het is toch een dissociatief![]()
Bal0n zei:Know your body, know your drugs..
amenBal0n zei:Know your body, know your drugs..
njah zij altijd da ik da nie moest hebben maar nu ik dit leesMac... zei:Ketamine, mijn favoriete drug... Heb het pas twee keer gehad, t is hier niet te krijgen. Ik zal ff mijn eerste keer vertellen, is wel een leuke anekdote.
Ik had met mijn broertje afgesproken koninginnedag samen met hem en nog wat mensen in A'dam te vieren. Drugs in overvloed en we hadden lol. Had al van alles gehad, pep, xtc, ghb, alcohol en wiet. Op een gegeven moment stonden we lekker te dansen toen een engelse jongen aan me vroeg: do you want some amphetamine?? Al enige jaren speed snuivend kon ik daar natuurlijk geen nee tegen zeggen. Zijn motto was dan ook: share, share, that way, it's fair. Aldus ik nam een snuifje van zijn bullit en vond wel dat er een raar smaakje aan zat, maar dacht er niet over na, omdat ik best wel wazig was en pep kan nogal eens in smaak verschillen. Echter na 5 minuten na inname begon ik ineens een heel zweverig gevoel te krijgen in mijn hoofd. Het was niet vergelijkbaar met de roes die je van al die andere drugs krijgt en dacht dus: die heeft me bezeikt ofzo. Ik liep naar de jongen toe en vroeg: What did you give me. Ketamine, zei hij. Maar omdat het in het engels is leken die namen nogal heel erg op elkaar. Gelukkig had ik er wel al van gehoord en wilde het sowieso een keer proberen en heb toen ff later nog een tweede snuifje genomen. Wat ik voelde was zo waanzinnig vet, het was net alsof mijn benen niet meer bij me lichaam hoorde. Ik voelde ze niet eens meer, hierdoor stond ik wel behoorlijk te zwalken op mijn benen en trappen lopen was praktisch onmogelijk geworden. Je voelt je heel licht en heel blij. Blijer dan bij X, alleen niet de verliefdheid van X. Ik had echt waanzinnig genoten van mijn mega drugscocktail met het gevoel van ketamine met stip bovenaan. Echter rond een uur of 9 besllot ik huiswaards te keren, omdat ik nog wel ff in de trein zou zitten. De volgende dag moest ik ook gewoon gaan werken. Toen ik aankwam op A'dam centraal was alles afgesloten. Jaja het rampjaar voor de NS. Er reden geen treinen, alles was afgezet door de ME en ik met mijn wazige kop wilde per se dat station op. Via een omweg en klimmend over een hekje kwam ik toch eindelijk op de perrons terecht. Mja, ik was nog niet thuis. Na een hoop ellende kwam ik eindelijk om 6 uur 's ochtends aan in mijn woonplaats, ik ging naar huis, naar bed en een half uurtje later ging de wekker. Met behulp van wat speed was het toch nog een redelijke produktieve dag.
Maar on-topic...
Ketamine is waanzinnig lekker, maar pas op!! Het is minstens net zo gevaarlijk als GHB (wat geen dierenverdoofmiddel is, fabeltje) Je hebt snel de neiging om te veel te pakken. Je kunt idd verlamd raken en helemaal van de wereld zijn. Dit noemen ze de K-hole. Ook is er de mogelijkheid dat je een out-of-body experience krijgt, dat je jezelf ergens ziet zitten. Dit kan HEEL beangstigens zijn.
Als je het echt wilt proberen doe het dan (zoals bij veel drugs) met vertrouwde mensen en bla bla bla die tips staan hier wel genoeg.
Dat was het.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."