#1
Drazzic zei:Christiaan18 zei:het is trouwens geen olifanten verdoof middel dat is ghb als ik het goed heb. Het is een narcose middel wat ook wel werd gebruikt voor jonge kinderen
GHB verdoofmiddel voor olifanten, onzin!![]()
Maar mijn ervaring met Ketamine was wel ok, het is een heel wazige drug, met geen andere te beschrijven. Ik had het idee dat ik tegelijk alles super vaag zag, het idee dat alles eigelijk op zijn kop stond, maar tegelijk ook heel helder en duidelijk alles. Dus heel vaag![]()
Had geen zin om te staan enzo relaxt zitten wazigen haha echt wazig spul is het eigelijk.
Af te raden is combi samen met alcohol, want dat gaat dus NIET samen. Heb al 2 mensen gezien die aardig wat gezopen hadden, zeg maar zat, en toen ketamine probeerde, nou die waren echt ver heen, konden echt niet lopen, kotsen, op de grond liggen want op staan konden ze niet, praten kon ook moeilijk. Iets te dusDan ben je zover weg en na hun verhalen voelde ze zich eigen niet, maar ene kant was het uber relaxt, ze voelde zich wel super lekker, maar waren gewoon niet aanwezig zo voelde het, de K-Hole
En wat iemand hier boven zegt dat je geest uit je lichaam treed, ik heb het nog nooit mee gemaakt maar dat lijkt me dus echt heel wazig ja, kan inderdaad best beangstend zijn. Vriend van mij was door de paddo's bad gegaan en die had dat toen ook en hij dacht dat ie op dat moment gewoon dood was omdat hij zich eigen zag zitten en ons, onbeschrijvelijk eigelijk heel wazig.
hoe gaat dat dan zo'n out of body gevoel.... Kan ik dat vergelijken met een soort film achtig iets dat je een geest uit een lichaam ziet zweven (wat jij zelf dan bent) en dat je dan een soort naast je lichaam staat en je jezelf ziet zitten op de bank
lijkt me super ziek om mee te maken