Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine

Ketamine

92 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drazzic zei:
Christiaan18 zei:
het is trouwens geen olifanten verdoof middel dat is ghb als ik het goed heb. Het is een narcose middel wat ook wel werd gebruikt voor jonge kinderen
Klik om te vergroten...

GHB verdoofmiddel voor olifanten, onzin! :wave:

Maar mijn ervaring met Ketamine was wel ok, het is een heel wazige drug, met geen andere te beschrijven. Ik had het idee dat ik tegelijk alles super vaag zag, het idee dat alles eigelijk op zijn kop stond, maar tegelijk ook heel helder en duidelijk alles. Dus heel vaag :grin:
Had geen zin om te staan enzo relaxt zitten wazigen haha echt wazig spul is het eigelijk.

Af te raden is combi samen met alcohol, want dat gaat dus NIET samen. Heb al 2 mensen gezien die aardig wat gezopen hadden, zeg maar zat, en toen ketamine probeerde, nou die waren echt ver heen, konden echt niet lopen, kotsen, op de grond liggen want op staan konden ze niet, praten kon ook moeilijk. Iets te dus :grin: Dan ben je zover weg en na hun verhalen voelde ze zich eigen niet, maar ene kant was het uber relaxt, ze voelde zich wel super lekker, maar waren gewoon niet aanwezig zo voelde het, de K-Hole :)

En wat iemand hier boven zegt dat je geest uit je lichaam treed, ik heb het nog nooit mee gemaakt maar dat lijkt me dus echt heel wazig ja, kan inderdaad best beangstend zijn. Vriend van mij was door de paddo's bad gegaan en die had dat toen ook en hij dacht dat ie op dat moment gewoon dood was omdat hij zich eigen zag zitten en ons, onbeschrijvelijk eigelijk heel wazig.
Klik om te vergroten...



hoe gaat dat dan zo'n out of body gevoel.... Kan ik dat vergelijken met een soort film achtig iets dat je een geest uit een lichaam ziet zweven (wat jij zelf dan bent) en dat je dan een soort naast je lichaam staat en je jezelf ziet zitten op de bank :rolleyes: :rolleyes: lijkt me super ziek om mee te maken :grin: :grin: maar wel een hele ervaring natuurlijk
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb het gisteren gedaan.
En dacht dat het effect eng ging zijn,maar toen ik het voelde was het helemaal anders dan ik verwacht had.
Ik zag alles heel vaag,was heel blij,had goesting om te vechten,ik was graaf aant doen tegen maten van mij wat ik normaal nooit doe.
Ik waaide precies alty weg door de wind.

Was echt een toffe ervaring.

Het was precies dat ik enorm zat was.

Er was ook een minder goede ervaring bij,ik wou naar het toilette gaan,maar moest een donkere gang paseren,en dat was wel effe eng.

grtzz .
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#3
flash kieke zei:
Heb het gisteren gedaan.
En dacht dat het effect eng ging zijn,maar toen ik het voelde was het helemaal anders dan ik verwacht had.
Ik zag alles heel vaag,was heel blij,had goesting om te vechten,ik was graaf aant doen tegen maten van mij wat ik normaal nooit doe.
Ik waaide precies alty weg door de wind.

Was echt een toffe ervaring.

Het was precies dat ik enorm zat was.

Er was ook een minder goede ervaring bij,ik wou naar het toilette gaan,maar moest een donkere gang paseren,en dat was wel effe eng.

grtzz .
Klik om te vergroten...
OMFG
goesting om te vechten onder keta :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
wa hebben ze u gegeven
met keta kunt ge amper nog op uw poten staan :wave: :wave: :wave:
en euumm
hoeveel lijnen heb je ong. uit je gram gehaald als ik vragen mag ?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb een klein lijntje gekocht(2.5euro)
Ongeveer 3cm lang(en redelijk dun)

En van dat vechten,ik kreeg er goesting in,vondt het tof dat ik amper iet voelde als ik iemand een stamp gaf met de schene,maar voel energie had ik niet.


grtzz
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
flash kieke zei:
Ik heb een klein lijntje gekocht(2.5euro)
Ongeveer 3cm lang(en redelijk dun)

En van dat vechten,ik kreeg er goesting in,vondt het tof dat ik amper iet voelde als ik iemand een stamp gaf met de schene,maar voel energie had ik niet.


grtzz
Klik om te vergroten...
njah raar :) :)
maja fijn gevoel he :wink: :wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
slipperman zei:
Pas ook 2 lijntjes ket op resultaat niets :confused:
Klik om te vergroten...
dat kan maar 1 ding betekenen
rommel 1ste klas dan
want daar moet je nie aaan twijfelen da je keta voelt
en zelfs met echt zeer kleine lijntjes nog wel :wink: :wink: :wink:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#7
schranziewanzie zei:
slipperman zei:
Pas ook 2 lijntjes ket op resultaat niets :confused:
Klik om te vergroten...
dat kan maar 1 ding betekenen
rommel 1ste klas dan
want daar moet je nie aaan twijfelen da je keta voelt
en zelfs met echt zeer kleine lijntjes nog wel :wink: :wink: :wink:
Klik om te vergroten...
Hmm ik betwijfel het rest was wel lijp gister dikke lijn pep op voor de eerste keer ook weer totaal geen resultaat :confused: Bij GHB of tikkels heb ik altijd weinig nodig met snuiven lijkt het wel totaal niet te werken :confused:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
^ Misschien een keer goeie pep regelen...
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#9
woohooo dit weekend ga ik achter m'n eerste gr keta! :grin:
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#10
Enigmatique zei:
ketamine is een vrdovings middel voor katten ...heb al fotos gezien van beestjes daarop en oogjes zijn wel freaky:)
Klik om te vergroten...



bedoelde je die kat? :wink:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ketamine is gewoon zwaar chille...
M
MissParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#12
heb gisteren voor het eerst ketamine gebruikt en inderdaad das echt een chille drugs... er is geen opgefuckt gevoel zoals ge bij andere drugs soms krijgt ge voelt u perfect gelukkig alé ik toch ookal was ik zwaar scheef heb mij fantastisch geamuseerd op de ketamine!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
dat het dezelfde molecuul is begrijp ik , maar had ergens een gelezen ( volgens mij zei fnea het) dat medische Ket veel minder sterk is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."