Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine

Ketamine

92 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
E
EnigmatiqueLid
01-01-2024, 00:00
#1
ketamine is een vrdovings middel voor katten ...heb al fotos gezien van beestjes daarop en oogjes zijn wel freaky:)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Das idd waar, K is verdovingsmiddel voor poezebeestjes. Ik wil ook niet voor niks (mocht er toch reïncarnatie bestaan) later terug komen als kat. Heeft zo zijn voordelen. :grin:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hm ik zag laatst in een Duitse tv serie dat het als verdovingsmiddel op een mens werd gebruikt.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
je hebt medische ketamine en ketamine.

de ketamine die wij gebruiken geven ze heus niet aan katten
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bal0n zei:
Dat kan natuurlijk niet als het hetzelfde molecuul is.
Klik om te vergroten...
kan toch dat ze dierenartsen praktijken ket niet puur geleverd krijgen maar bijv in een flesje wat medi-ket heet ofzo?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ketalar, maar volgens mij ook gewoon poeder enzo.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jonirsz zei:
ketamine, niks meer over te zeggen dan goedkope troep, neem een gwoon snuifje,..vind ik...
Klik om te vergroten...

ben je ook 15 :confused:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mac... zei:
Ja dat komt omdat je het gevoel in je benen zo'n beetje helemaal kwijt bent. Heb dat ook altijd. Wel lachen, probeer maar eens trappen te lopen op de K, lach je je kapot
Klik om te vergroten...

Als ik zo lees trekt me ketamine helemaal niet..
Je benen niet meer voelen?,nee dat lijkt me helemaal niks..
Heb je wel visuals bij ketamine of ook niet?

Lijkt me een lompe drugs net als ghb..vind ik ook bagger drug

Maarja ieder ze ding he..
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
bij keta kunnen er aardig psychedelische effecten optreden , je schakeld idd je lichaam uit zodat je alles op je eigen brein kan concentreren
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Pcies ieder zijn ding.
Visuals, nja, behoorlijk wazig zien, dat wel maar niet echt vervormingen of bewegingen. Overigens wel mogelijk volgens mij.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
spacekonijn zei:
Bal0n zei:
Dat kan natuurlijk niet als het hetzelfde molecuul is.
Klik om te vergroten...
kan toch dat ze dierenartsen praktijken ket niet puur geleverd krijgen maar bijv in een flesje wat medi-ket heet ofzo?
Klik om te vergroten...

Dat is het inderdaad. Medische ketamine is vermengt met vocht. Zo is het dus veel minder sterk en geen vaste stof. Groot voordeel: je kan het IV of IM nemen en met die methode kan je de hardste trips krijgen natuurlijk... nadeel: snuiven gaat niet en 1 flesje is niet veel.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Het ligt er idd maar net aan wat je wilt bereiken. Als je wazig wilt worden kan je beter K dan sos of pep pakken (duh :tongueout: ) Als je gewoon lekker wakker en "gezellig" wilt doen andersom. Dus ligt er maar net aan wat je doel is.
J
JonirszLid
01-01-2024, 00:00
#13
ketamine, niks meer over te zeggen dan goedkope troep, neem een gwoon snuifje,..vind ik...
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ketamine is juist een drug waar ik veel bewondering voor heb

Goedkoop is het trouwes niet.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jonirsz zei:
ketamine, niks meer over te zeggen dan goedkope troep, neem een gwoon snuifje,..vind ik...
Klik om te vergroten...
hahaha

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
da ik nog maar eens rap keta heb
heb der echt nog eens goesting in
tis spijtig da alle drugs die goed zijn moeilijk zijn voor aan te komen
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#17
zommes zei:
Dat is het inderdaad. Medische ketamine is vermengt met vocht. Zo is het dus veel minder sterk en geen vaste stof. Groot voordeel: je kan het IV of IM nemen en met die methode kan je de hardste trips krijgen natuurlijk... nadeel: snuiven gaat niet en 1 flesje is niet veel.
Klik om te vergroten...

Dus was doe je? Je giet de vloeibare K in de pan, en kookt het zachtjes af tot het een poeder is.
J
JonirszLid
01-01-2024, 00:00
#18
caatje zei:
Jonirsz zei:
ketamine, niks meer over te zeggen dan goedkope troep, neem een gwoon snuifje,..vind ik...
Klik om te vergroten...

ben je ook 15 :confused:
Klik om te vergroten...
-ahum- nee 14 :rolleyes:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jonirsz zei:
ketamine, niks meer over te zeggen dan goedkope troep, neem een gwoon snuifje,..vind ik...
Klik om te vergroten...

Zijn 2 heel verschillende dingen.. Beetje dom om ze te gaan vergelijken in werking :).
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
schranziewanzie zei:
da ik nog maar eens rap keta heb
heb der echt nog eens goesting in
tis spijtig da alle drugs die goed zijn moeilijk zijn voor aan te komen
Klik om te vergroten...
das gesproken,en als je er vind,mij ook een grammetje kopen :P :P :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."