ik heb al heel vaak keta gebruikt ma wa ik lees over out of body dan moet je denk wel heel erg veel hebben gepakt hoor had laast op een avond 1.2 gram op ik was wel zwaar weg ook de volgende dag nog heel veel wazige na effect ma out of body nog nooit gehad lijkt me wel geen fijne ervaring :P groetjes
#3
Klopt je hebt dan wel een iets hogere dosis dan nodig is. Denk dat het sowieso per persoon wel verschilt, als je al 1,2 gr op had heb je vast ook een hoge resonantie tegen Keta.
#4
als je out of body ervaring krijgt kom je tog in de zogenaamde k-hole terecht?
#5
Een out-of-body ervaring is wel een onderdeel van de k-hole, maar de k-hole hoeft niet een out-of-body ervaring te zijn. Meestal is dit het moment waar je bijna helemaal verlamd raakt. Het hoeft niet een onprettige ervaring te zijn, want je voelt je echt super-relax, maar bewegen is geheel onmogelijk. Ook wanneer je een out-of-body ervaring hebt ben je niet meer in staat om jezelf te bewegen.
#6
hehe das wel een sick iets
#7
hoelang duurt da dan todat je weer wa ken bewegen (bijv lopen)
is anders wel begaaid kenk nie meer na huis lopen Hehe
#8
Kan van een paar minuten tot een paar uur duren, ligt er maar net aan hoeveel je hebt gepakt, wat je hebt gegeten, geslapen, enz enz enz
#9
Toen ik keta had gebruikt kon ik niet meer lopen haha was wel grappig.. liep als een kip door het huis te waggelen. Had dat gevoel na 5 mespuntjes ongeveer!
#10
haha cool heb wel een keer van truffels gehad. liep toen heel beroerd voelde me net ozzy osbourne
#11
Ja dat komt omdat je het gevoel in je benen zo'n beetje helemaal kwijt bent. Heb dat ook altijd. Wel lachen, probeer maar eens trappen te lopen op de K, lach je je kapot
#12
haha dat ga ik dan zeker eens proberen moet alleen nog iemand hebbe die eraan kan komen
#13
volgens mij was ik daar bij mdma girl haha ofnie
#14
Ik heb het 1 keer gedaan, die ervaring is me altijd bij gebleven.
Behalve die out-of-body ervaring was het ook een geweldige mindfuck.
Maar ik denk dat het heel verslavend is, want ik wil nog steeds een gram halen maar is nauwelijks te krijgen, tenzei ik de dierenkliniek beroof
Tips voor gebruik:
Ga zitten.
Doe mespuntjes, GEEN LIJNEN!
Accepteer wat er met je gebeurd.
#15
ketamine is gek spul.. je moet t gvoel relax vinden.. en ik denk dat je het met mate moet gebruiken.
en niet als je geen ervaring hebt met xtc etc. lijkt me?
na 2.5 g met een maat gedeelt te hebben zat ik voor de 1e x in the K-hole, bewegen zat er niet in, alsof ik in beton gegoten zat.
daarna had ik zoiets als out-of-body xperience.. moeilijk te beschrijven maar tog wel het toppunt van wazigheid qua geestverruiming.. erg vaag.. gesprekken (als er nog gesproken word) gaan absoluut nergens over..
op zn tijd is KetA zker lachen.. pak niet teveel in 1 keer. een punt kan al vrij heftig zyn bij goeie keta.
hoe heftig vinden jullie keta in vergelijking met andere drugs?
GHB is zwaarder.. niet?
zo een 40 euri's hier....
denk er aan dat je altijd rond de prijs van coke gaat zitten doordat dit zeer moeilijk verkrijgbaar is!!
#17
Het varieert nogal, veelal tussen 35 en 50 euro
#18
de prijs ligt tussen de 20 en 25 de gr waar ik het haal..
#19
ja ik !!
neem niet teveel kijk daar wel mee uit ik heb zelf die trip gehad dat ik het gevoel had dat ik uit mn lichaam trok heel vaag allemaal weet goed de hoeveelheid die je neemt
#20
Pas ook 2 lijntjes ket op resultaat niets
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.