Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsketamine

ketamine

113 antwoorden
57 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bal0n zei:
Je doet er ook wel lang mee, :).
Klik om te vergroten...
mja coke is op één avond op bij de meesten
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#2
ketaaaaaaaaaa ketaaaaaaaaaaa ketaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
laatst voor het eerst ECHT gedaan, wooooow, ook al was ik heel zat het blijft een hele vette ervaring!!! volgende week weer :hearteyes:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
kheb er pas een film over gezien. Het ging om een of andere partyhomo gespeeld door dat joch van home alone en is gebaseerd op een waar verhaal. Ben de naam kwijt vd film en de homo maar wat ik zag schrikt me toch wel af om keta te proberen.
Er is laatst ook een docu over die persoon uitgezonden.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeller zei:
Bal0n zei:
Je doet er ook wel lang mee, :).
Klik om te vergroten...
mja coke is op één avond op bij de meesten
Klik om te vergroten...
2ter ook :sunglasses: :sunglasses:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mac... zei:
Nja, ketamine is niet één van de lichtere drugssoorten. Ik heb het zelf ook voor het eerst ondervonden in een party-omgeving. In principe ging dat best goed, maar LET OP: Je moet puntjes pakken en geen lijnen. Als je een klein sleutelpuntje in ieder neusgat duwt, ben je wel de eerste paar uur zoet.

Iig veel plezier ermee.

Mac... is jaloers :flushed:
Klik om te vergroten...

wrm geen lijnen nemen?

weet nix van keta :flushed:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mac... zei:
Nja, ketamine is niet één van de lichtere drugssoorten. Ik heb het zelf ook voor het eerst ondervonden in een party-omgeving. In principe ging dat best goed, maar LET OP: Je moet puntjes pakken en geen lijnen. Als je een klein sleutelpuntje in ieder neusgat duwt, ben je wel de eerste paar uur zoet.

Iig veel plezier ermee.

Mac... is jaloers :flushed:
Klik om te vergroten...
dat je geen lijntes pakt op een feest ga ik mee akkoord want wandelen of rechtstaan is nie ideaal dan
maar een paar uur zooet met 2 mespuntjes da toch wel nie
want lang duurt het toch nie (bij mij toch nie) in ieder geval
en persooonlijk raad ik het u aan voor het bij uw thuis te doen tis nie da ge gek gaat worden op een fuif ofzo maar wandelen/staan kan toch heel raar worden zenne zeker als ge genoeg binnen hebt :smoke: :smoke:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mac... zei:
Nja, ketamine is niet één van de lichtere drugssoorten. Ik heb het zelf ook voor het eerst ondervonden in een party-omgeving. In principe ging dat best goed, maar LET OP: Je moet puntjes pakken en geen lijnen. Als je een klein sleutelpuntje in ieder neusgat duwt, ben je wel de eerste paar uur zoet.

Iig veel plezier ermee.

Mac... is jaloers :flushed:
Klik om te vergroten...
dat je geen lijntes pakt op een feest ga ik mee akkoord want wandelen of rechtstaan is nie ideaal dan
maar een paar uur zooet met 2 mespuntjes da toch wel nie
want lang duurt het toch nie (bij mij toch nie) in ieder geval
en persooonlijk raad ik het u aan voor het bij uw thuis te doen tis nie da ge gek gaat worden op een fuif ofzo maar wandelen/staan kan toch heel raar worden zenne zeker als ge genoeg binnen hebt :smoke: :smoke:
en nog normaal reageren of een goed gesprek aangaan zit er ook echt helemaal niemeer in
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#8
je kna nauwelijks wandelen, een goed gesprek zit er niet meer in, je moet goed opletten met het doseren want anders kom je in een k-hole terecht, ...

Wat is er eigenlijk goed aan ketamine dan ?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je wordt een klootzak, je wordt oerdom en je gaat zwalken...
Wat is er zo leuk aan alcohol...

Je wordt lui, je concentratie gaat omlaag en je wordt asociaal als je het vaak gebruikt...
Wat is er leuk aan wiet...

Elke drug heeft zijn negatieve kanten en het k-hole wordt door velen trouwens ook niet als negatief ervaren.
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat k-hole lijkt me nou juist zo ongeloofelijk geweldig, drugs is er voor om het allemaal mooier te maken toch? waarom gebruikt men het anders :P

zolang alles maar met mate is :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waterpijp zei:
Dat k-hole lijkt me nou juist zo ongeloofelijk geweldig, drugs is er voor om het allemaal mooier te maken toch? waarom gebruikt men het anders :P

zolang alles maar met mate is :)
Klik om te vergroten...
idd lijkt me ook geweldig
ma nie ergens op een feest best
had gisteren toen ik terug kwam van op stap gaan een klein lijntje keta gepakt op de karnavalstoet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
da is echt geweldig :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
schranziewanzie zei:
Waterpijp zei:
Dat k-hole lijkt me nou juist zo ongeloofelijk geweldig, drugs is er voor om het allemaal mooier te maken toch? waarom gebruikt men het anders :P

zolang alles maar met mate is :)
Klik om te vergroten...
idd lijkt me ook geweldig
ma nie ergens op een feest best
had gisteren toen ik terug kwam van op stap gaan een lijn keta gepakt op de karnavalstoet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
da is echt geweldig :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...
heumeu...
idd ja,voor dat beetje wa ik binnen had was het retegoed...hier moet ik asap een gram van hebben :P :P :P :grin: :grin: :grin:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#13
mathijs zei:
Je wordt een klootzak, je wordt oerdom en je gaat zwalken...
Wat is er zo leuk aan alcohol...

Je wordt lui, je concentratie gaat omlaag en je wordt asociaal als je het vaak gebruikt...
Wat is er leuk aan wiet...

Elke drug heeft zijn negatieve kanten en het k-hole wordt door velen trouwens ook niet als negatief ervaren.
Klik om te vergroten...
Wat is er goed aan dan ? (the question remains...)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Klopt inderdaad :P
Tsja, wat er goed aan is...ik heb het zelf nooit gehad jammergenoeg, maargoed. Het is gewoon een sterk tripmiddel. De precieze effecten weet ik gewoon niet, dat vind ik altijd moeilijk om van een drug te zeggen, zeker als je die nog nooit hebt gebruikt. Je kan op http://www.erowid.org wel wat ervaringen van mensen lezen. Eerst op de link plants and psychoactives klikken en dan kan je wel ergens ketamine aanklikken en volgt het zich vanzelf wel.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
mathijs zei:
Klopt inderdaad :P
Tsja, wat er goed aan is...ik heb het zelf nooit gehad jammergenoeg, maargoed. Het is gewoon een sterk tripmiddel. De precieze effecten weet ik gewoon niet, dat vind ik altijd moeilijk om van een drug te zeggen, zeker als je die nog nooit hebt gebruikt. Je kan op http://www.erowid.org wel wat ervaringen van mensen lezen. Eerst op de link plants and psychoactives klikken en dan kan je wel ergens ketamine aanklikken en volgt het zich vanzelf wel.
Klik om te vergroten...
hmmz,een echt tripmiddel durf ik ut niet te noemen...maar het heeft wel eigenschappen ervan ja,heb the k-hole nog niet bezocht maar heb eergister een lijntje ervan gehad en voelde mecht vies zweverig,echt een chille drug :grin: :grin: :grin:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Frisko zei:
hmmz,een echt tripmiddel durf ik ut niet te noemen...maar het heeft wel eigenschappen ervan ja,heb the k-hole nog niet bezocht maar heb eergister een lijntje ervan gehad en voelde mecht vies zweverig,echt een chille drug :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Als je de k-hole hebt gezocht ga je het wel een tripmiddel noemen denk ik. Ik ken geen enkele andere drugs waarbij je zo keihard wegscheert van de werkelijkheid en je in een totaal andere wereld komt.

Hoe dit te behalen? Je moet gewoon een paar kleine lijntjes klaarleggen. 125 mg in totaal ofzo. Je neemt met tussenpozen de lijntjes zonder je neus keihard op te halen. Dus dat het nog half in je neus zit. Als je dan het gevoel hebt dat je helemaal weg gaat vallen haal je goed je neus op...

...hele vette ervaring. Niet bang zijn, gewoon je er aan overgeven. Zijn geen mensen dood gegaan van het snuiven van (alleen) keta. Niet op feestjes gaan proberen, gewoon thuis.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
zommes zei:
Frisko zei:
hmmz,een echt tripmiddel durf ik ut niet te noemen...maar het heeft wel eigenschappen ervan ja,heb the k-hole nog niet bezocht maar heb eergister een lijntje ervan gehad en voelde mecht vies zweverig,echt een chille drug :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Als je de k-hole hebt gezocht ga je het wel een tripmiddel noemen denk ik. Ik ken geen enkele andere drugs waarbij je zo keihard wegscheert van de werkelijkheid en je in een totaal andere wereld komt.

Hoe dit te behalen? Je moet gewoon een paar kleine lijntjes klaarleggen. 125 mg in totaal ofzo. Je neemt met tussenpozen de lijntjes zonder je neus keihard op te halen. Dus dat het nog half in je neus zit. Als je dan het gevoel hebt dat je helemaal weg gaat vallen haal je goed je neus op...

...hele vette ervaring. Niet bang zijn, gewoon je er aan overgeven. Zijn geen mensen dood gegaan van het snuiven van (alleen) keta. Niet op feestjes gaan proberen, gewoon thuis.
Klik om te vergroten...
idd zeker nie op een feesje doen
k-hole heb ik nog nie berijkt maar rechtstaan zat er echt niemeer in
fijnste drugs die er is vind ik eerlijk gezegd
alleen zo moeilijk voor aan te komen he
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#18
k-hole?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#19
zoekt en gij zult vinden.
Maar ervan uitgaande dat je lui bent :tongueout:

De K-hole noemen ze de fase waarin je kunt geraken na het gebruik van ketamine. Als je in de K-hole zit heb je het niet altijd even makkelijk. Hoogst waarschijnlijk voel je je nog wel goed (dat houdt in als je ermee kan omgaan), maar alles is een onmogelijke taak. Sterker nog, je zult je eerder verlamt voelen. Bewegen is dan dus niet mogelijk. Verder kan er tijdens de K-hole een out-of-body ervaring optreden, dat houdt dus in dat je jezelf in een hoekje beetje bewegingsloos ziet zitten wezen. Heftige ervaring, nog nooit meegemaakt, maar weet ook niet of ik dat echt wil.

Ja toch wel :tongueout:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mac... zei:
zoekt en gij zult vinden.
Maar ervan uitgaande dat je lui bent :tongueout:

De K-hole noemen ze de fase waarin je kunt geraken na het gebruik van ketamine. Als je in de K-hole zit heb je het niet altijd even makkelijk. Hoogst waarschijnlijk voel je je nog wel goed (dat houdt in als je ermee kan omgaan), maar alles is een onmogelijke taak. Sterker nog, je zult je eerder verlamt voelen. Bewegen is dan dus niet mogelijk. Verder kan er tijdens de K-hole een out-of-body ervaring optreden, dat houdt dus in dat je jezelf in een hoekje beetje bewegingsloos ziet zitten wezen. Heftige ervaring, nog nooit meegemaakt, maar weet ook niet of ik dat echt wil.

Ja toch wel :tongueout:
Klik om te vergroten...
idd toch wel :stoned: :stoned: :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."