Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsketamine

ketamine

113 antwoorden
55 weergaven
18-5-2026
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#1
je kna nauwelijks wandelen, een goed gesprek zit er niet meer in, je moet goed opletten met het doseren want anders kom je in een k-hole terecht, ...

Wat is er eigenlijk goed aan ketamine dan ?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je wordt een klootzak, je wordt oerdom en je gaat zwalken...
Wat is er zo leuk aan alcohol...

Je wordt lui, je concentratie gaat omlaag en je wordt asociaal als je het vaak gebruikt...
Wat is er leuk aan wiet...

Elke drug heeft zijn negatieve kanten en het k-hole wordt door velen trouwens ook niet als negatief ervaren.
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat k-hole lijkt me nou juist zo ongeloofelijk geweldig, drugs is er voor om het allemaal mooier te maken toch? waarom gebruikt men het anders :P

zolang alles maar met mate is :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waterpijp zei:
Dat k-hole lijkt me nou juist zo ongeloofelijk geweldig, drugs is er voor om het allemaal mooier te maken toch? waarom gebruikt men het anders :P

zolang alles maar met mate is :)
Klik om te vergroten...
idd lijkt me ook geweldig
ma nie ergens op een feest best
had gisteren toen ik terug kwam van op stap gaan een klein lijntje keta gepakt op de karnavalstoet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
da is echt geweldig :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
schranziewanzie zei:
Waterpijp zei:
Dat k-hole lijkt me nou juist zo ongeloofelijk geweldig, drugs is er voor om het allemaal mooier te maken toch? waarom gebruikt men het anders :P

zolang alles maar met mate is :)
Klik om te vergroten...
idd lijkt me ook geweldig
ma nie ergens op een feest best
had gisteren toen ik terug kwam van op stap gaan een lijn keta gepakt op de karnavalstoet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
da is echt geweldig :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...
heumeu...
idd ja,voor dat beetje wa ik binnen had was het retegoed...hier moet ik asap een gram van hebben :P :P :P :grin: :grin: :grin:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#6
mathijs zei:
Je wordt een klootzak, je wordt oerdom en je gaat zwalken...
Wat is er zo leuk aan alcohol...

Je wordt lui, je concentratie gaat omlaag en je wordt asociaal als je het vaak gebruikt...
Wat is er leuk aan wiet...

Elke drug heeft zijn negatieve kanten en het k-hole wordt door velen trouwens ook niet als negatief ervaren.
Klik om te vergroten...
Wat is er goed aan dan ? (the question remains...)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klopt inderdaad :P
Tsja, wat er goed aan is...ik heb het zelf nooit gehad jammergenoeg, maargoed. Het is gewoon een sterk tripmiddel. De precieze effecten weet ik gewoon niet, dat vind ik altijd moeilijk om van een drug te zeggen, zeker als je die nog nooit hebt gebruikt. Je kan op http://www.erowid.org wel wat ervaringen van mensen lezen. Eerst op de link plants and psychoactives klikken en dan kan je wel ergens ketamine aanklikken en volgt het zich vanzelf wel.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
mathijs zei:
Klopt inderdaad :P
Tsja, wat er goed aan is...ik heb het zelf nooit gehad jammergenoeg, maargoed. Het is gewoon een sterk tripmiddel. De precieze effecten weet ik gewoon niet, dat vind ik altijd moeilijk om van een drug te zeggen, zeker als je die nog nooit hebt gebruikt. Je kan op http://www.erowid.org wel wat ervaringen van mensen lezen. Eerst op de link plants and psychoactives klikken en dan kan je wel ergens ketamine aanklikken en volgt het zich vanzelf wel.
Klik om te vergroten...
hmmz,een echt tripmiddel durf ik ut niet te noemen...maar het heeft wel eigenschappen ervan ja,heb the k-hole nog niet bezocht maar heb eergister een lijntje ervan gehad en voelde mecht vies zweverig,echt een chille drug :grin: :grin: :grin:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Frisko zei:
hmmz,een echt tripmiddel durf ik ut niet te noemen...maar het heeft wel eigenschappen ervan ja,heb the k-hole nog niet bezocht maar heb eergister een lijntje ervan gehad en voelde mecht vies zweverig,echt een chille drug :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Als je de k-hole hebt gezocht ga je het wel een tripmiddel noemen denk ik. Ik ken geen enkele andere drugs waarbij je zo keihard wegscheert van de werkelijkheid en je in een totaal andere wereld komt.

Hoe dit te behalen? Je moet gewoon een paar kleine lijntjes klaarleggen. 125 mg in totaal ofzo. Je neemt met tussenpozen de lijntjes zonder je neus keihard op te halen. Dus dat het nog half in je neus zit. Als je dan het gevoel hebt dat je helemaal weg gaat vallen haal je goed je neus op...

...hele vette ervaring. Niet bang zijn, gewoon je er aan overgeven. Zijn geen mensen dood gegaan van het snuiven van (alleen) keta. Niet op feestjes gaan proberen, gewoon thuis.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#10
zommes zei:
Frisko zei:
hmmz,een echt tripmiddel durf ik ut niet te noemen...maar het heeft wel eigenschappen ervan ja,heb the k-hole nog niet bezocht maar heb eergister een lijntje ervan gehad en voelde mecht vies zweverig,echt een chille drug :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Als je de k-hole hebt gezocht ga je het wel een tripmiddel noemen denk ik. Ik ken geen enkele andere drugs waarbij je zo keihard wegscheert van de werkelijkheid en je in een totaal andere wereld komt.

Hoe dit te behalen? Je moet gewoon een paar kleine lijntjes klaarleggen. 125 mg in totaal ofzo. Je neemt met tussenpozen de lijntjes zonder je neus keihard op te halen. Dus dat het nog half in je neus zit. Als je dan het gevoel hebt dat je helemaal weg gaat vallen haal je goed je neus op...

...hele vette ervaring. Niet bang zijn, gewoon je er aan overgeven. Zijn geen mensen dood gegaan van het snuiven van (alleen) keta. Niet op feestjes gaan proberen, gewoon thuis.
Klik om te vergroten...
idd zeker nie op een feesje doen
k-hole heb ik nog nie berijkt maar rechtstaan zat er echt niemeer in
fijnste drugs die er is vind ik eerlijk gezegd
alleen zo moeilijk voor aan te komen he
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#11
k-hole?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
zoekt en gij zult vinden.
Maar ervan uitgaande dat je lui bent :tongueout:

De K-hole noemen ze de fase waarin je kunt geraken na het gebruik van ketamine. Als je in de K-hole zit heb je het niet altijd even makkelijk. Hoogst waarschijnlijk voel je je nog wel goed (dat houdt in als je ermee kan omgaan), maar alles is een onmogelijke taak. Sterker nog, je zult je eerder verlamt voelen. Bewegen is dan dus niet mogelijk. Verder kan er tijdens de K-hole een out-of-body ervaring optreden, dat houdt dus in dat je jezelf in een hoekje beetje bewegingsloos ziet zitten wezen. Heftige ervaring, nog nooit meegemaakt, maar weet ook niet of ik dat echt wil.

Ja toch wel :tongueout:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mac... zei:
zoekt en gij zult vinden.
Maar ervan uitgaande dat je lui bent :tongueout:

De K-hole noemen ze de fase waarin je kunt geraken na het gebruik van ketamine. Als je in de K-hole zit heb je het niet altijd even makkelijk. Hoogst waarschijnlijk voel je je nog wel goed (dat houdt in als je ermee kan omgaan), maar alles is een onmogelijke taak. Sterker nog, je zult je eerder verlamt voelen. Bewegen is dan dus niet mogelijk. Verder kan er tijdens de K-hole een out-of-body ervaring optreden, dat houdt dus in dat je jezelf in een hoekje beetje bewegingsloos ziet zitten wezen. Heftige ervaring, nog nooit meegemaakt, maar weet ook niet of ik dat echt wil.

Ja toch wel :tongueout:
Klik om te vergroten...
idd toch wel :stoned: :stoned: :stoned:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mr.jiho zei:
als je een sleutelpuntje insnuifd hoe lang ben je dan weg?
Klik om te vergroten...
3 kwartiers tot een uur ofzo "weg"
mits goeie keta natuurlijk!!!
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#15
ah en daarna, compleet naar de klote of valt dat nog wel mee?
A
Audio ScumLid
01-01-2024, 00:00
#16
HDA zei:
je kna nauwelijks wandelen, een goed gesprek zit er niet meer in, je moet goed opletten met het doseren want anders kom je in een k-hole terecht, ...

Wat is er eigenlijk goed aan ketamine dan ?
Klik om te vergroten...

Misschien dat ik wat mis maar ehm zo K-Hole is te gek en veel beter dan de heleavond sleutel puntjes naar binnen te werken.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Nja je kunt er dus goed tegen, maar er zijn meer mensen die er niet tegen kunnen dan wel.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#18
als je een sleutelpuntje insnuifd hoe lang ben je dan weg?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
valt nog heel goed mee,merkte er zo goed als niks van derna eigenlijk...maar had maar 1 lijn gehad dus weet niet hoe het met grotere hoeveelheden zit!! :)
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#20
ah dus je kan het eens gezellig bij iemand die alleen thuis is op een zaterdag avond doen? mss moet ik het toch maar eens proberen....of beter wat wachten :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."