Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsketamine

ketamine

113 antwoorden
56 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
als je een sleutelpuntje insnuifd hoe lang ben je dan weg?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
valt nog heel goed mee,merkte er zo goed als niks van derna eigenlijk...maar had maar 1 lijn gehad dus weet niet hoe het met grotere hoeveelheden zit!! :)
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
ah dus je kan het eens gezellig bij iemand die alleen thuis is op een zaterdag avond doen? mss moet ik het toch maar eens proberen....of beter wat wachten :flushed:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
zeker wel voor bij iemand zn thuis geschikt!!!!
maar pas er ma mee op,volgens mij niet minder verslavend als coke!!! :)
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Frisko zei:
zeker wel voor bij iemand zn thuis geschikt!!!!
maar pas er ma mee op,volgens mij niet minder verslavend als coke!!! :)
Klik om te vergroten...

k :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Uitkijken geblazen meneer Jiho, je weet nooit welke beerput je opentrekt.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deranged zei:
Uitkijken geblazen meneer Jiho, je weet nooit welke beerput je opentrekt.
Klik om te vergroten...
oppassen dat je er niet invalt dan! :P
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged zei:
Uitkijken geblazen meneer Jiho, je weet nooit welke beerput je opentrekt.
Klik om te vergroten...

mja ik kijk wel uit, ken (bijna) niemand die het gebruikt maar kan er wel aangeraken, en wil het wel eens meemaken, ik zie wel...
het heeft ook niet echt een reputatie zoals die van c of hero: 1x gebruiken en je bent verkocht dus dat verslavende zal wel nog meevallen zeker of heb ik het mis :confused:

groeten :wave:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet minder verslavend dan coke??
Kan het me moeilijk voorstellen, mja van de andere kant hou ik er helemaal niet van om wazig te zijn als het niet kan (lees door-de-weeks 9muv wiet))
Maar is dat zo, meende ooit eens gelezen te hebben dat het helemaal niet zo gek verslavend is. Mja tis echt sooooow lekkah :tongueout:
A
Audio ScumLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mac... zei:
Nja je kunt er dus goed tegen, maar er zijn meer mensen die er niet tegen kunnen dan wel.
Klik om te vergroten...

Kan ik ergens wel berijpen ja.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Verslaafden raken overal aan verslaafd. Maar cocaine is wel wat verslavender dan ketamine, omdat je dat in het begin zonder problemen de hele dag kan gebruiken.. (lees: in het begin)
s
spacekadetLid
01-01-2024, 00:00
#12
ketamine is whhhhhhhhhhooooooooooooooowwwwwwwwwwww jong :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#13
spacekadet zei:
ketamine is whhhhhhhhhhooooooooooooooowwwwwwwwwwww jong :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
beetje uitleg? :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Nja lees maar rond, de werking staat hier en daar wel beschreven, ik vind het iig ook behoorlijk wazig spul...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
spacekadet zei:
ketamine is whhhhhhhhhhooooooooooooooowwwwwwwwwwww jong :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
spacekadet heeft gelijk...zeker hoe hij er toen uitzag is het whooooooooowwwwwww jong :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :grin: :grin: :grin: :stoned:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
mathijs zei:
YEAH! Over 2 weken ketamine!!!!!!
Klik om te vergroten...
IK WIL OOK
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Frisko zei:
spacekadet zei:
ketamine is whhhhhhhhhhooooooooooooooowwwwwwwwwwww jong :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
spacekadet heeft gelijk...zeker hoe hij er toen uitzag is het whooooooooowwwwwww jong :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :grin: :grin: :grin: :stoned:
Klik om te vergroten...
moehahaha ja hij zag er fris uit
just dieje ene van fear and loathing met zijn zonnebril op spijtig da ik daar gene foto van heb
A
AquiltaLid
01-01-2024, 00:00
#18
zekers dat ik nu ook maar een grammetje ga halen. Nooit ketamine gebruikt. Wel lsd, dmt, salvia en andere trippers. SOS ben ik mee gestopt na langdurig gebruik maar ook alleen tijdens avonduren ( werkte in discotheek) en in het weekend. Ik vind SOS ontzettend lekker maar nu ( 5 maanden verder) heb ik geen 1 lijn meer aangeraakt en ook geen behoefte meer aan. Ik heb niet het idee dat ik verslaafd aan coke was maar ik wilde het wel graag. En nu zal ik nog steeds geen nee zeggen als ik het aangeboden krijg maar ik koop zelf iig niet meer.

Iig, ketamine is nieuw voor mij maar ik sta altijd open voor nieuwe ervaringen. Ik leer van tripmiddelen heel veel over mijzelf en wat mijn minder sterke kanten zijn. Ik heb alleen het gevoel dat veel mensen hier het voor het effect en gevoel gebruiken maar niet om dingen te bestuderen en jezelf/leven te leren kennen. Zijn hier meer psychonauten?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Aquilta zei:
zekers dat ik nu ook maar een grammetje ga halen. Nooit ketamine gebruikt. Wel lsd, dmt, salvia en andere trippers. SOS ben ik mee gestopt na langdurig gebruik maar ook alleen tijdens avonduren ( werkte in discotheek) en in het weekend. Ik vind SOS ontzettend lekker maar nu ( 5 maanden verder) heb ik geen 1 lijn meer aangeraakt en ook geen behoefte meer aan. Ik heb niet het idee dat ik verslaafd aan coke was maar ik wilde het wel graag. En nu zal ik nog steeds geen nee zeggen als ik het aangeboden krijg maar ik koop zelf iig niet meer.

Iig, ketamine is nieuw voor mij maar ik sta altijd open voor nieuwe ervaringen. Ik leer van tripmiddelen heel veel over mijzelf en wat mijn minder sterke kanten zijn. Ik heb alleen het gevoel dat veel mensen hier het voor het effect en gevoel gebruiken maar niet om dingen te bestuderen en jezelf/leven te leren kennen. Zijn hier meer psychonauten?
Klik om te vergroten...
vind wel nie echt da het iets met trippen te maken heeft
beeld kan wel wazig worden daar nie van
vind da het nie echt met een soort drugs te vergelijken valdt
nu ja K_hole heb ik wel nog nie meegemaakt
maar is wel een jaap van een drugs :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
K
KnikkerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb gisteren mijn eerste goede ervaring gehad met keta en dit was echt een van mijn leukste ervaringen met drugs!
Ik had het gecombineerd met speed.
Ik was gewoon helemaal op in een ander wereldje het is heel moeilijk uit te leggen maar het leek zeg maar dat ik en een maat van me de enigste over waren op de wereld. Op een gegeven moment werd ik weer een beetje bewust van de mensen om me heen en ik wou op staan maar dat lukte nie meer. Ik ben niet in een k-hole geweest maar dit ben ik nog wel van plan in de toekomst! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."