#1
ketamine wil ik ook wel is proberen .. is het eigenlijk duur of niet?
dat is wel erg duurMac... zei:50 eurotjes de gram, best prijzig dus...

spacekonijn zei:zandkristallen??
gewoon harde witte crystallen die je met een lepel kapot maakt
Mac... zei:goeiedagschotel, das cheap
prijs ligt naar mijn weet tussen de 30 en 45 euro per gram, en idd kheb mazzel . maar heb er verder niet heel veel verstand van en het spul zou vast beter kunnen , het zijn trouwens kristallenBal0n zei:Moet je voorstellen wat je niet meer kan na zuivere ket! Hehe, nee ik weet het niet hoor, misschien heb je gewoon een goedkope source. Over het algemeen betaal je iig 40 - 50 euro per gram.
spacekonijn zei:prijs ligt naar mijn weet tussen de 30 en 45 euro per gram, en idd kheb mazzel . maar heb er verder niet heel veel verstand van en het spul zou vast beter kunnen , het zijn trouwens kristallenBal0n zei:Moet je voorstellen wat je niet meer kan na zuivere ket! Hehe, nee ik weet het niet hoor, misschien heb je gewoon een goedkope source. Over het algemeen betaal je iig 40 - 50 euro per gram.
? heb er echt geen verstand van verder , maar lijkt me supergoeie deal 25 euro voor gram kristal niet?Audio Scum zei:spacekonijn zei:zandkristallen??
gewoon harde witte crystallen die je met een lepel kapot maakt
Wouw.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."