Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsketamine

ketamine

113 antwoorden
60 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb ketamine :grin:

vanavond ga ik naar een feest , kunnen jullie mee aanraden het eerste veilig rustig thuis te doen of kan het ook wel op een feestje


verder nog tips? :P
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nja, ketamine is niet één van de lichtere drugssoorten. Ik heb het zelf ook voor het eerst ondervonden in een party-omgeving. In principe ging dat best goed, maar LET OP: Je moet puntjes pakken en geen lijnen. Als je een klein sleutelpuntje in ieder neusgat duwt, ben je wel de eerste paar uur zoet.

Iig veel plezier ermee.

Mac... is jaloers :flushed:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zou het niet durven denk, hoor allemaal van die spookverhalen.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Spoken bestaan niet
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#5
kun je ketamine tegenwoordig nog ergens kopen? of is dit alleen verkrijgbaar door middel van één dealer :smoke:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb het van een vriend van me en die kent een paar dealers met keta
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hm veel succes konijnemans en laat wel ff weten hoe je het vond :) .

Persoonlijk zou ik het niet op een feest gebruiken, vooral niet de 1e keer. Maarrrr ligt natuurlijk ook aan de aard van het feest.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
feest in een kraakpand moet wel kunnen denk ik.

ik ben benieuwd en als het de moeite waard is maak ik wel ff een tripreportje
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mac... zei:
Spoken bestaan niet
Klik om te vergroten...


wellus :P
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Chimera zei:
Mac... zei:
Spoken bestaan niet
Klik om te vergroten...


wellus :P
Klik om te vergroten...

ik denk dat iemand hier scizo is..... drugsverbod!
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik denk dat het meerderheid van dit forum niet graag jaloers worden gemaakt..... dus wil spacekonijn de rust bewaren :P
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
:) k heb ong 4 tot 6 kleine porties volgens vriend van me.
geruild tegen brokje hasj van 7,50 :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
goeie ruil
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#14
spacekonijn zei:
:hearteyes: wooooaah ik wil weeeeer
Klik om te vergroten...

vertel nou vertel nou !!!!
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#15
omg :grin:
WAT EEN RUIL!!!!

ikke ook wille

Heb daarvan keiveel in putten door gevallen.
IK liep gewoon rond en viel elke keer op de grond...
Toen ik in m'n zetel zat was de hele kamer een put geworden met alleen de zetel waarop ik nog veilig zat.
IK bleef maar in de zetel zitten, tot het me op de moment beu was en me kon overtuigen dat de zwart geworden vloer geen put was.
TOen ik dan toch uit de zetel stapte heb ik ongeveel een half uur gevallen in een bodemloze put, met de kriebelende buik, en de grote angst de bodem te bereiken erbij. Het was echt levensecht, en een fantastische trip. Maar wil deze toch niet meer meemaken :P

Allesinds Keta is Tha bomb !
Enjoy your weekend dude... U will :tongueout:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
:hearteyes: wooooaah ik wil weeeeer
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#17
Misschien maar goed dat het lastig te krijgen is :P
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Translated to Drugsforum.nl language

spacekonijn zei:
Ik heb dus dit weekend de ketamine genomen en moet eerlijk bekennen dat het me best goed was bevallen. Ik ben er zelfs over aan het denken om het mss vaker te gaan gebruiken.
Klik om te vergroten...


:wink:

Maarre houd je mate hè. Is veel te duur om het veel te lekker te vinden en bovendien moet ik dan ook weer wat vaker jaloers op je zijn en daar pas ik liever voor :wink:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mac... zei:
Maarre houd je mate hè. Is veel te duur om het veel te lekker te vinden en bovendien moet ik dan ook weer wat vaker jaloers op je zijn en daar pas ik liever voor :wink:
Klik om te vergroten...
k heb een beetje bewaard:P
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik wil oooook
veel plezier in ieder geval :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."