Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOngelovelijke ranssmaak met ketamine

Ongelovelijke ranssmaak met ketamine

45 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mn oma aan de stoma!!!!!!!!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
yeahhhhhhhh :rock:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
+1
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#4
SperSIZEboon zei:
Angramar Temenos zei:
Zo voel ik me ook.. VAAG. Niet stoned/verdoofd/high/euforish/trippend... Extreem vaag. Ik neem nog ff een sleutelpunt en ga wat muziek luisteren.
Klik om te vergroten...

duh, keta is ook met niks anders te vergelijken :grin:
Klik om te vergroten...

Jawel hoor, er zijn andere dissosiactieve drugs die gelijkende effecten kunnen hebben. DXM bijvoorbeeld.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Wij hebben dit weekeinde ook kennis gemaakt met K, en inderdaad; wat een gore smaak zeg :kots: Maar het effect vinden wij beiden toch wel erg leuk/lekker :grin: Zeker in combinatie met X :hearteyes:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is even wennen :tongueout:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#7
nooit combineren met drank, met betrekking op bewusteloosheid...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Niet combineren met drank, ghb, benzo's, heroine, opium.
Klik om te vergroten...

ook niet met appelsap? das ook een drank :wink:

*alcohol
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#9
wat ben jij een mierenneuker zeg. :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een klein kristalletje op je tong leggen is heel smerig met ketamine, maar de smaak van de drip valt dan weer erg mee. Het is geen hele penetrante smaak en het heeft ook wel iets fris zoals mensen zeiden.
A
AapLid
01-01-2024, 00:00
#11
gNuxx zei:
Ketamine nooit combineren met ...?

Iemand?

xx
Klik om te vergroten...

MDMA!

2-CB + keta schijnt ook een vette combinatie te zijn maar zelf nog geen ervaring mee.
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hij vraagt waar het juist niet mee te combineren valt.
Mijn ervaring is dat benzo's nog wel gaan, zolang je niet teveel keta tot je neemt.
Ik heb een halve 50 mg oxazepam genomen en eerder al 2 kleine lijntjes, ging prima, lekker zitten spacen wel daarop. :)
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#13
keta smaakt vies maareffect is zo vaaaag hAHa dat et gwn kleuk is L:P
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aap zei:
gNuxx zei:
Ketamine nooit combineren met ...?

Iemand?

xx
Klik om te vergroten...

MDMA!

2-CB + keta schijnt ook een vette combinatie te zijn maar zelf nog geen ervaring mee.
Klik om te vergroten...

2cb + keta + ghb is een vette combi!!!

Gr,
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#15
met lsd is ook tof zeer heftige visuals hehe
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Finesse* zei:
Hij vraagt waar het juist niet mee te combineren valt.
Mijn ervaring is dat benzo's nog wel gaan, zolang je niet teveel keta tot je neemt.
Ik heb een halve 50 mg oxazepam genomen en eerder al 2 kleine lijntjes, ging prima, lekker zitten spacen wel daarop. :)
Klik om te vergroten...

niet te veel van de combos aantrekken..het wordt alleen maar lekkerder
bv..MDMA + K + speed + jointjes + pintjes (pi(l)sjes voor de nl'ers) + lexotan vorige week nog..niet om ff stoer te doen maar ik kan het maar vermelden dat de hemel almaar dichterbij komt dan.. :hearteyes: :hearteyes:
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#17
met oudjaar mdma + ket + pep + wiet gedaan en heb heerlijk zitten spacen, was voor mij een leuke combi. was overigens me eerste keer ket en die nasmaak is idd nog minder als van de pep!

:wave:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sinds toen geen ket meer gedaan, was wel grappig voor een paar keer maar het trekt me niet echt.. Als het ooit nog op m'n pad komt zal ik vast wel een lijntje nemen, maar om er actief naar te gaan zoeken, vind andere drugs toch veel leuker :mrgreen: .
c
calibreLid
01-01-2024, 00:00
#19
...
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#20
calibre zei:
J0rrit zei:
Aap zei:
MDMA!

2-CB + keta schijnt ook een vette combinatie te zijn maar zelf nog geen ervaring mee.
Klik om te vergroten...

2cb + keta + ghb is een vette combi!!!

Gr,
Klik om te vergroten...

Hoe zit dat in feite met keta en ghb? Ik heb al vaak gehoord not done omdat ze dan te hard inslaan. Maar als je een k-hole zoekt met keta, kan je dan geen buisje ghb erbij droppen?
Klik om te vergroten...
Dat word gegarandeerd kotsen + doodziek.
Ik doe bijna dagelijks ketamine en ook supervaak ghb.
Maar als je veel ket + een normale dosis ghb pakt word je doodziek. (Ook vele vrienden hiermee de fout in zien gaan)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."