#1
Mn oma aan de stoma!!!!!!!!
SperSIZEboon zei:Angramar Temenos zei:Zo voel ik me ook.. VAAG. Niet stoned/verdoofd/high/euforish/trippend... Extreem vaag. Ik neem nog ff een sleutelpunt en ga wat muziek luisteren.
duh, keta is ook met niks anders te vergelijken![]()
Maar het effect vinden wij beiden toch wel erg leuk/lekker Angramar Temenos zei:Niet combineren met drank, ghb, benzo's, heroine, opium.
gNuxx zei:Ketamine nooit combineren met ...?
Iemand?
xx
Aap zei:gNuxx zei:Ketamine nooit combineren met ...?
Iemand?
xx
MDMA!
2-CB + keta schijnt ook een vette combinatie te zijn maar zelf nog geen ervaring mee.
Finesse* zei:Hij vraagt waar het juist niet mee te combineren valt.
Mijn ervaring is dat benzo's nog wel gaan, zolang je niet teveel keta tot je neemt.
Ik heb een halve 50 mg oxazepam genomen en eerder al 2 kleine lijntjes, ging prima, lekker zitten spacen wel daarop.![]()

.Dat word gegarandeerd kotsen + doodziek.calibre zei:J0rrit zei:Aap zei:MDMA!
2-CB + keta schijnt ook een vette combinatie te zijn maar zelf nog geen ervaring mee.
2cb + keta + ghb is een vette combi!!!
Gr,
Hoe zit dat in feite met keta en ghb? Ik heb al vaak gehoord not done omdat ze dan te hard inslaan. Maar als je een k-hole zoekt met keta, kan je dan geen buisje ghb erbij droppen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."