#1
Het is wel lekker fris idd
:P

Finesse* zei:Ketamine is in my opinion het meest ranzige goedje wat ooit in m'n keel naar beneden is gegleden.
Damn wat een goorsmaak is dat eigenlijk.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."