#1
S-keta vond ik maar een laffe boel eigenlijk
.
SMaakte wel beter, maar geef mij maar R
SMaakte wel beter, maar geef mij maar R
Dopezilla zei:Staafjes? Heb je misschien een foto om het duidelijker te maken?
Staafjes keta ben ik nog niet tegengekomen, al heb ik natuurlijk nog maar weinig ervaring.
Olle
Dopezilla zei:Beide varianten hebben zo hun charme. Ik vind voornameljik de R-variant erg fijn, omdat ik meer een tripper ben dan iemand die voor z'n lol scheef gaat lopen. Al is dat scheve op zich ook wel grappig.
Maar als ik ketamine pak is het om lekker vaag te worden, naar een andere wereld gaan, of op z'n minst goed de kluts kwijt te raken.
Maar iedereen zal zo'n voorkeur hebben, denk ik.
Olle
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."