Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine (S) of (R)?

Ketamine (S) of (R)?

88 antwoorden
55 weergaven
18-5-2026
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#1
S-keta vond ik maar een laffe boel eigenlijk :).
SMaakte wel beter, maar geef mij maar R
t
trippykeesLid
01-01-2024, 00:00
#2
mijn voorkeur gaat zeker uit naar S :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
nimatek, leuke naam :tearsofjoy:
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb hier nu 2 zakjes voor me liggen, op de ene staat: R1g en op de ander S1g, het komt er op neer dat ik 1 gram S-ketamine en 1 gram R-ketamine heb.
Heb vanmiddag de S-variant geproefd, vond deze wel heel heftig, vooral verdoofd, kon niet meer normaal typen en lezen, t was echt een mini-lijntje. Ben op dit moment onder invloed van R-ket en vind deze veel chiller! Ben actiever en kan nog redelijk nadenken/typen/lezen maar wel gewoon vaag in mn kop. Doe mij dus maar R-ketamine.. Zijn er ook mensen die liever S hebben?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen idee welke ik tot nu toe in mn neus heb gehad, denk S. S all the way baby!
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beide varianten hebben zo hun charme. Ik vind voornameljik de R-variant erg fijn, omdat ik meer een tripper ben dan iemand die voor z'n lol scheef gaat lopen. Al is dat scheve op zich ook wel grappig.

Maar als ik ketamine pak is het om lekker vaag te worden, naar een andere wereld gaan, of op z'n minst goed de kluts kwijt te raken.

Maar iedereen zal zo'n voorkeur hebben, denk ik.

Olle
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
zien ze er verschillend uit ?

Is de R variant van die staafjes en de S variant meer suiker achtige kristallen ?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dopezilla zei:
Staafjes? Heb je misschien een foto om het duidelijker te maken?

Staafjes keta ben ik nog niet tegengekomen, al heb ik natuurlijk nog maar weinig ervaring.

Olle
Klik om te vergroten...

Geen foto, op het moment heb ik alleen de suikerachtige kristalletjes. Als je ze ziet snap je het wel, het zijn gewoon een soort langwerpige splintertjes zeg maar. Sommige mensen willen per se van die staafjes, andere juist niet. Ik heb de indruk dat die staafjes R-ketamine is, en de suikerkristalletjes S-ketamine.

Zou fijn zijn als TS dit kan bevestigen (of juist niet) :)
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb wel een staafjes ketamine gehad, die zagen er als soort van schilfers uit. Het zag er uit als restafval, maar was goed. Het waren wel kristallen.

En ik heb wel een kristallen brokjes gehad, dat zag er meer uit als suiker.



Ik denk dat Wacky dat bedoelt.
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Links is R, dat zijn dus meer staafjes en rechts is S dat lijken meer blokjes, zoals suiker
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ok, en nu zijn beide hoopjes weg, opgesnoven, ook zon gekut om het weer terug in t zakje te doen he :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dopezilla zei:
Beide varianten hebben zo hun charme. Ik vind voornameljik de R-variant erg fijn, omdat ik meer een tripper ben dan iemand die voor z'n lol scheef gaat lopen. Al is dat scheve op zich ook wel grappig.

Maar als ik ketamine pak is het om lekker vaag te worden, naar een andere wereld gaan, of op z'n minst goed de kluts kwijt te raken.

Maar iedereen zal zo'n voorkeur hebben, denk ik.

Olle
Klik om te vergroten...

Uhh.. Je weet toch helemaal niet of je nu S of R hebt gesnoven? Het zal best dat je misschien R-keta gehad hebt, maar of je nu racemic of S geproefd hebt weet je niet.

Of de vorige keer racemic en nu S-keta.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#13
De keta die ik op Multisound gescoord had was vermoedelijk S-keta dan. Ik ben enkel suiker-achtige kristallen tegengekomen.

De andere keta die ik had was een te fijn poeder om het te beoordelen, maar ik vermoed dat die op z'n minst racemic was, aangezien ik daar veel duidelijker van tripte.

De keta die ik laatst had verdoofde mij enkel, al werd ik er ook wat chaotischer en flauwer van natuurlijk. Ook best chill, maar niet precies wat ik zoek in deze drug.

Overigens, is er nog meer informatie die de theorie van staafjes en suiker-achtige kristallen onderbouwt te vinden?

Olle
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb zowel staafjes als suikerkorrels gehad, en een heel duidelijk verschil merkte ik niet. Ook heb ik staafjes gekregen die verkocht werden als R, en staafjes die als S verkocht werden. Omdat ze het bij de testservice niet testen (veel te duur) kunnen we hier ook weinig zekerheid over krijgen tenzij er een producent antwoord komt geven :)

Wel weet ik dat kristallisatie in het algemeen (dus niet alleen voor keta) per batch kan verschillen door vervuilingen. Dit hoeft maar om ontzettend kleine hoeveelheden (denk aan <0,001%) te gaan. Ik heb zelf wel eens wat getest door staafjes en korrels op te lossen en opnieuw te laten kristalliseren en ze werden altijd weer zo als voordat ze het water in gingen. Dit was niet onder steriele omstandigheden dus waarschijnlijk is mijn bewering over vervuilingen niet van toepassing op ketaminekristallisatie, of het kristallisatieproces wordt veranderd door bijvoorbeeld bijproducten van de ketaminesynthese die er toch al in zaten.

Onduidelijkheid, onduidelijkheid...
E
EllaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dus S zijn korrels en R staafjes??? Whatever, ik merk dat ik die staafjes VEEL fijner vind dan die gore kutkorrels....Die korrels zijn alleen maar dempend en desoriënterend en bijna niet trippy...

Geef mij die staafjes maar ze zijn nergens te krijgen op dit moment....
:(
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#16
R all the way! R is veel chiller en een mildere space, S is behoorlijk drukkend.
alleen bij hoge hoeveelheiden kan de R nogal een skitzo randje hebben, wat bij S dan niet het geval is
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dan heb ik ze door elkaar gehaald.. Dan was het R-Iso, my bad :openmouth:.

Ik weet zeker dat een in ieder geval niet wordt geproduceerd..
L
LoodLid
01-01-2024, 00:00
#18
Moet zeggen ben persoonlijk het meest te spreken over een mengseltje van de twee , R vind ik niet echt heftig genoeg op zich en S durf ik zelfs een beetje saai te noemen maar samen is het heerlijk lekker chillen in je zetel en knetterhard spacen. :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
S-keta bestaat niet, het is een fabel. Het is chemisch gezien mogelijk maar wordt niet geproduceerd. Je hebt enkel Racemische ketamine (50%R/50%S) en R-Iso.

Als je S-Keta hebt is dat waarschijnlijk racemisch, en R-Iso gewoon R-iso.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb het van DHP :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."