#1
Angramar Temenos zei:S-keta bestaat niet, het is een fabel. Het is chemisch gezien mogelijk maar wordt niet geproduceerd. Je hebt enkel Racemische ketamine (50%R/50%S) en R-Iso.
Als je S-Keta hebt is dat waarschijnlijk racemisch, en R-Iso gewoon R-iso.
onderbouwing graag?