#1
Ik heb alle post doorgelezen hier, en heb toch een vraagje
*sorry als ik er over heen gelezen heb, of wat dan ook!
maar wat is nou eigenlijk echt het verschil tussen R-ket en S-ket?
Heb nu 2 keer keta gedaan (beide keren S).
Heb nu hier R liggen.. en moet ik hier nou wat anders van verwachten ofzo??
Qua effect e.d
Kon er niet goed uitkomen iig.. weet wel dat dit dan idd staafjes zijn ipv van kristalletjes (om het maar even zo te noemen).
*sorry als ik er over heen gelezen heb, of wat dan ook!
maar wat is nou eigenlijk echt het verschil tussen R-ket en S-ket?
Heb nu 2 keer keta gedaan (beide keren S).
Heb nu hier R liggen.. en moet ik hier nou wat anders van verwachten ofzo??
Qua effect e.d
Kon er niet goed uitkomen iig.. weet wel dat dit dan idd staafjes zijn ipv van kristalletjes (om het maar even zo te noemen).
