Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine (S) of (R)?

Ketamine (S) of (R)?

88 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#1
De reactie van W.L.F klopt. Ik heb één keer gezien dat S-Ketamine, op het flesje stond de merknaam Esketamine, werd gebruikt bij een operatie. Ja..operatie.
Verder wéét ik dat S-keta inderdaad dus nog in de medische sector wordt gebruikt. Voor R is weinig (mss wel geen) toepassing, maar gezien het bestaan van Ketalar in de hier boven getoonde hoedanigheid zal die toch er wel zijn..

De volgorde van waarschijnlijkheid bij het tegenkomen is waarschijnlijk inderdaad:
* Racemisch
* S
* R


Hoewel je gezien het veelvuldige gebruik van S die misschien, afhankelijk van e.a. dat nog wel eens vaker zou tegen kunnen komen dan Racemische.. Maar het zal wel stuivertje wisselen zijn..net wat er aan de man komt..en hoe (route)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
azgaza zei:
Debris zei:
uh? Het is super onvoorspelbaar, het is altijd een verassing wat je krijgt.
Klik om te vergroten...

Vind ik niet; je kan altijd klein beginnen en bij pakken tot je op precies het goede niveau zit; moet je wel je eigen ketamine kennen natuurlijk; maar als je het gewoon puur en onversneden hebt is het prima te doseren naar de situatie. Effect is onvoorspelbaar; maar dosis absoluut niet :)
Klik om te vergroten...
Met m'n pepschepje kan ik de dosis op het oog al perfect opbouwen tot ik lekker ga. Ik zie niet in wat je er zo onvoorspelbaar aan vindt.

Het slaat vrijwel direct in, dat maakt het nog makkelijker, je kan aan een stuk door blijven scheppen tot je het goed vindt.

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Vandaar dat je gelijk moest gaan K-holen op een feestje de eerste keer dat je het deed. Echt een kwestie van goed doseren dat.. :mrgreen:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fishhead0707 zei:
Huppa



:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Geweldig ! :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ah ja, 't idee om voor 'n K-hole te gaan kwam langzaam aan in mij op naarmate de avond vorderde. Het leek een goed idee, destijds.

Achteraf gezien was het ook een ervaring die ik niet had willen missen, maar dan misschien wel in een andere omgeving. :rolleyes:

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
underworld zei:
alleen bij hoge hoeveelheiden kan de R nogal een skitzo randje hebben, wat bij S dan niet het geval is
Klik om te vergroten...

Zo ervaar ik het dus precies. Van een mix van suiker en staafjes voel ik me alleen maar gek en van S word ik gewoon chill en lacherig én ik kan K-holen, trippen, alles. Van wat ik nu heb ging ik van een halve gram nog niet eens echt in k-hole, werd hoogstens wat weggetrokken enzo :confused: Lame.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Debris zei:
Ik heb wel een staafjes ketamine gehad, die zagen er als soort van schilfers uit. Het zag er uit als restafval, maar was goed. Het waren wel kristallen.

En ik heb wel een kristallen brokjes gehad, dat zag er meer uit als suiker.



Ik denk dat Wacky dat bedoelt.
Klik om te vergroten...

Deze heb ik ook ja. Die van mij is R-Keta. Is zeker sterke spul. Ik heb een paar jaar gelden gewoon poeder keta gehad was volgens mij ook R.

Ik wil nog S-keta testen om het verschil echt goed helder te krijgen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou als je die R al sterk vindt dan zou ik die S maar eens proberen. Als die theorie over die staafjes en kristallen klopt, dan heb ik op dit moment racemische en die is een stuk minder heftig. Maar werd het verkocht als R ofzo?

Poeder keta zou ik zowiezo nooit kopen :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
Nou als je die R al sterk vindt dan zou ik die S maar eens proberen. Als die theorie over die staafjes en kristallen klopt, dan heb ik op dit moment racemische en die is een stuk minder heftig. Maar werd het verkocht als R ofzo?

Poeder keta zou ik zowiezo nooit kopen :grin:
Klik om te vergroten...

Ik zal nu inderdaad ook geen poeder keta meer kopen. Ik weet niet precies of de theorie klopt. Ik weet wel dat die keta een leuke drug is.

Ik kan nog niet zeggen of ik liever R of S heb. Omdat ik S nog niet getest heb.

Ik weet wel dat mijn volgende keer R, alleen via de neus gaat.

:)
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maarre, @ Oom Klaas, je hebt ondertussen Kreta al opgezocht toch [eerder in deze thread nog niet namelijk]? Hoe was je eerste trip eigenlijk verlopen?

Mijn eerste keer was ik vooral in de war: was een gast tegen me aan het ouwehoeren die ik probeerde te snappen, en ik was wel een beetje wazig, maar niet ver genoeg om hem gewoon te negeren :grin:. Ik denk dat het me zelfs nog is gelukt om soms een zinnig lijkend antwoord terug te geven (telefoontraining met mn oma, van een heel verhaal alleen de laatste zin op doorvragen :P )

@ Vissehoofd: Zekerssss, lekker fijnmalen en snuiven die handel :). Met 200mg zou ik zelf 2 dikke lijnen doen, of wil je em in 1 keer erdoor knallen? En heb je nog geen S gehad? Omgekeerde volgorde eigenlijk, dat kan echt niet! Snel wat aan doen :mrgreen:
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kotsen in de K-Hole? Gruwelijk!

Maar met m'n R-Keta ben ik altijd te ongeduldig om beetje bij beetje te doseren, vind het gewoon prettig om een goede lijn naar binnen te werken en dan te genieten!

Maar met s-keta is dit dus niet aan te raden? 2 sleutelpuntjes dan om mee te beginnen?!
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Telpeva zei:
@ Vissehoofd: Zekerssss, lekker fijnmalen en snuiven die handel :). Met 200mg zou ik zelf 2 dikke lijnen doen, of wil je em in 1 keer erdoor knallen? En heb je nog geen S gehad? Omgekeerde volgorde eigenlijk, dat kan echt niet! Snel wat aan doen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Oke ik ga het zeker snuiven.. Je kan toch maar max 50mg per keer snuiven? Dus het worden 4 lijnen toch?

Volgens mij heb ik nog niet eerder S gehad.. hmm de voorgaande keren niet op gelet of het R of S was, is ook lang geleden alweer.

Ach ja ik doe dingen graag anders of andersom whahah.. :)

Zeker snel wat aan doen, dat gaat wel goed komen... :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Huppa



:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Telpeva zei:
Maarre, @ Oom Klaas, je hebt ondertussen Kreta al opgezocht toch [eerder in deze thread nog niet namelijk]? Hoe was je eerste trip eigenlijk verlopen?

Mijn eerste keer was ik vooral in de war: was een gast tegen me aan het ouwehoeren die ik probeerde te snappen, en ik was wel een beetje wazig, maar niet ver genoeg om hem gewoon te negeren :grin:. Ik denk dat het me zelfs nog is gelukt om soms een zinnig lijkend antwoord terug te geven (telefoontraining met mn oma, van een heel verhaal alleen de laatste zin op doorvragen :P )

@ Vissehoofd: Zekerssss, lekker fijnmalen en snuiven die handel :). Met 200mg zou ik zelf 2 dikke lijnen doen, of wil je em in 1 keer erdoor knallen? En heb je nog geen S gehad? Omgekeerde volgorde eigenlijk, dat kan echt niet! Snel wat aan doen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

't Was wel leuk maar ik vind het niet echt een drug wat ik nog snel een keer zal doen. 'k Heb nog steeds best wat over van de gram die ik ergens in april gekocht heb.
Wil wel een keer wat s, r en racemisch kopen om eens te kijken of er echt nu zoveel verschillen tussen zitten. En wat ik nu heb moet ik nog steeds laten testen, 't is poeder dus kan en zal waarschijnlijk wel versneden zijn.
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb op awake ook wel eens lopen trippen, richting de k-hole. Had op ee gegeven moment echt het idee dat mijn hele ik een gedachte was en dat mijn lichaam er niet meer was. Was erg vet!
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Sublimo zei:
Fishhead0707 zei:
Huppa



:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Geweldig ! :grin:
Klik om te vergroten...

Haha ja toch.

Gister voor het eerst S Ketamine gesnoven. Hmmss het voelde: A Hell Of A Lot Better Than The R. Maar nog steeds ging ik van 2 mini lijnen, Kei & Kei Hard...

Ik kon alleen genieten van de Count-Down, dat je lichamelijk nog redelijk vaag bent maar geestelijk redelijk nuchter begint te worden. Dit was geniaal, de visuals etc. waren ook relaxed.

Maar het begin en "weer" het kotsen was echt zwaar a relaxed.. Ook opmerkelijk dat als ik de lijn snuif het binnen een "Milliseconde" begint te werken.. Echt ziek gewoon.

Ik krijg tot nu toe niet echt hoogte van Keta, zowel de R als de S. Ik ben of overgevoelig? Of het effect ligt me gewoon niet? Ik ben er nog niet over uit.

:)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bij keta kan ik juist vrij goed aanvoelen hoe hard ik ga, en ja, de trip kan alle kanten op gaan, maar hoe intens het hele verhaal is valt goed te doseren.

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Je snuift gewoon teveel denk ik, komt nog bij dat S een heel stuk potenter is dan de andere varianten. Rustig beginnen met kleine punten/lijnen en opbouwen is veel relaxter. Heb ook al 2x moeten kotsen in een K-hole van de S.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
Je snuift gewoon teveel denk ik, komt nog bij dat S een heel stuk potenter is dan de andere varianten. Rustig beginnen met kleine punten/lijnen en opbouwen is veel relaxter. Heb ook al 2x moeten kotsen in een K-hole van de S.
Klik om te vergroten...

Nja de keer hiervoor op R, had ik inderdaad te veel gedoseerd :openmouth: :openmouth:

Maar nu echt serieus 2 kleine lijntjes, maar ik blijf het gewoon proberen.

Ik vind het zonde om Keta af te schrijven.

:sunglasses:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Weet niet wat voor jou minilijntjes zijn, maar als ik een lijntje S-keta maak dan schep ik een klein hoekje van m'n ID met keta. Een klein hoopje. Die crush ik dan en dan maak ik er een lijntje van. Maar goed, dat zal inderdaad 1 of 2 sleutelpunten zijn. :P

En je kan het effect opbouwen, dat is fijner :grin: Al moet ik zeggen dat ik prima kan K-holen van 1 grote lijn keta.

Zelf nog nooit de R-variant gedaan. Denk ik. :grin: Maar ik merkte het verschil in potentie erg duidelijk met de racemische. R zou dan nog zwakker zijn. Tenminste zo denk ik er op het moment over :P Als ik eens R kan bemachtigen probeer ik die eens en dan zie ik wel. Ik vond de "gewone" kristallen wel het fijnst, die dissociatie bij de mix is echt wat te heftig voor mij. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."