#1
De reactie van W.L.F klopt. Ik heb één keer gezien dat S-Ketamine, op het flesje stond de merknaam Esketamine, werd gebruikt bij een operatie. Ja..operatie.
Verder wéét ik dat S-keta inderdaad dus nog in de medische sector wordt gebruikt. Voor R is weinig (mss wel geen) toepassing, maar gezien het bestaan van Ketalar in de hier boven getoonde hoedanigheid zal die toch er wel zijn..
De volgorde van waarschijnlijkheid bij het tegenkomen is waarschijnlijk inderdaad:
* Racemisch
* S
* R
Hoewel je gezien het veelvuldige gebruik van S die misschien, afhankelijk van e.a. dat nog wel eens vaker zou tegen kunnen komen dan Racemische.. Maar het zal wel stuivertje wisselen zijn..net wat er aan de man komt..en hoe (route)
Verder wéét ik dat S-keta inderdaad dus nog in de medische sector wordt gebruikt. Voor R is weinig (mss wel geen) toepassing, maar gezien het bestaan van Ketalar in de hier boven getoonde hoedanigheid zal die toch er wel zijn..
De volgorde van waarschijnlijkheid bij het tegenkomen is waarschijnlijk inderdaad:
* Racemisch
* S
* R
Hoewel je gezien het veelvuldige gebruik van S die misschien, afhankelijk van e.a. dat nog wel eens vaker zou tegen kunnen komen dan Racemische.. Maar het zal wel stuivertje wisselen zijn..net wat er aan de man komt..en hoe (route)
