#1
Heb het van DHP ![:wink:]()
Haha, ik weet precies wat je bedoelt. Ik kijk altijd een film als ik keta gebruik. En dan ga ik op een gegeven moment lekker hard en dan neem ik niks meer bij. Dan werkt het uit, ben ik halverwege de film, en heb ik geen zin meer om bij te nemen en ook gelijk geen zin meer om die film verder te kijken.Nort zei:Als ik het neem en het effect komt op dan denk ik echt, woow dit is relaxed. En als het dan weer afneemt heb ik altijd het gevoel vna, oke ik neem niet meer het is niet zo chill maar ik weet dat als ik het neem dat het wel chill is haha. Een lekkere contradictie.
Exceptional Insight zei:Haha, ik weet precies wat je bedoelt. Ik kijk altijd een film als ik keta gebruik. En dan ga ik op een gegeven moment lekker hard en dan neem ik niks meer bij. Dan werkt het uit, ben ik halverwege de film, en heb ik geen zin meer om bij te nemen en ook gelijk geen zin meer om die film verder te kijken.Nort zei:Als ik het neem en het effect komt op dan denk ik echt, woow dit is relaxed. En als het dan weer afneemt heb ik altijd het gevoel vna, oke ik neem niet meer het is niet zo chill maar ik weet dat als ik het neem dat het wel chill is haha. Een lekkere contradictie.
25tolife zei:Haha![]()
Even gestolen van ander forum
Gothic
Ik heb inmiddels eindelijk ervaring met zowel racemische ketamine als de S en R enantiomeren los. Racemische heeft mijn voorkeur en heeft gewoon het gehele spectrum aan ketamine effecten, alles wat beide enantiomeren los doen doet racemisch ook in een hele ideale verhouding. S is per dosis sterker, verdooft harder, is merkbaar scheef (jezelf voelen kantelen etc.), het geeft bij mij ook meer visuele verstoringen (beetje alsof je onder water kijkt, schuivende dingen) en het maakt lopen moeilijker, verder mist het geheel de korte termijn geheugen falen die racemimsche en R mij wel geven (van het type: waar hadden we het ook al weer over??). R werkt trager uit, is warriger, geeft meer geheugen storingen en heeft sowieso meer invloed op de gedachtes. Eigenlijk is S een beetje dominant lichamelijke ketamine en R dominant mentale ketamine, ik vond het verschil tussen racemisch en S trouwens veel kleiner dan het verschil tussen racemisch en R, want R mist alles wat ik zo opvallend vind aan ketamine; de scheefheid, de verdoving, het wegglijden in allerlei onmogelijke richtingen, typerende visuele vervorming, die voelbare 'ruis', dat ontbreekt allemaal bij R en zijn juist alle effecten van S.
De meeste ketamine is trouwens racemische of S, want volgens mij komt een groot deel stiekem toch van legale productie en R wordt legaal niet geproduceerd, S wordt voor mensen ontwikkeld en racemische is in gebruik in de dier geneeskunde, nou zal er ook best wat ketamine gewoon van illegale productie komen maar dan nog is R zeldzamer voor zo ver ik weet. Vind ik persoonlijk wel fijn, want bij mij heeft racemisch sterk de voorkeur en als ik zou moeten kiezen tussen S en R zou ik zonder twijfelen voor S gaan.
Een keer onder invloed van ketamine, niet zo lang geleden bedacht ik trouwens in een humoristische bui: 'R staat voor raar, en S staat voor scheef' en dat klopt eigenlijk ook nog precies.
25tolife zei:Heb het van DHP![]()
Wat mooi dat jij dat vindt.poepknecht zei:Dat mag je dan ook wel even vermelden vind ik.
pascal828 zei:Wat mooi dat jij dat vindt.poepknecht zei:Dat mag je dan ook wel even vermelden vind ik.![]()
Dat vind ik ook.![]()
![]()
bit zei:Gothic en ik moeten even een keer samen aan de rare rubber hangen geloof ik.
25tolife zei:Haha![]()
Even gestolen van ander forum:
Gothic
Ik heb inmiddels eindelijk ervaring met zowel racemische ketamine als de S en R enantiomeren los. Racemische heeft mijn voorkeur en heeft gewoon het gehele spectrum aan ketamine effecten, alles wat beide enantiomeren los doen doet racemisch ook in een hele ideale verhouding. S is per dosis sterker, verdooft harder, is merkbaar scheef (jezelf voelen kantelen etc.), het geeft bij mij ook meer visuele verstoringen (beetje alsof je onder water kijkt, schuivende dingen) en het maakt lopen moeilijker, verder mist het geheel de korte termijn geheugen falen die racemimsche en R mij wel geven (van het type: waar hadden we het ook al weer over??). R werkt trager uit, is warriger, geeft meer geheugen storingen en heeft sowieso meer invloed op de gedachtes. Eigenlijk is S een beetje dominant lichamelijke ketamine en R dominant mentale ketamine, ik vond het verschil tussen racemisch en S trouwens veel kleiner dan het verschil tussen racemisch en R, want R mist alles wat ik zo opvallend vind aan ketamine; de scheefheid, de verdoving, het wegglijden in allerlei onmogelijke richtingen, typerende visuele vervorming, die voelbare 'ruis', dat ontbreekt allemaal bij R en zijn juist alle effecten van S.
De meeste ketamine is trouwens racemische of S, want volgens mij komt een groot deel stiekem toch van legale productie en R wordt legaal niet geproduceerd, S wordt voor mensen ontwikkeld en racemische is in gebruik in de dier geneeskunde, nou zal er ook best wat ketamine gewoon van illegale productie komen maar dan nog is R zeldzamer voor zo ver ik weet. Vind ik persoonlijk wel fijn, want bij mij heeft racemisch sterk de voorkeur en als ik zou moeten kiezen tussen S en R zou ik zonder twijfelen voor S gaan.
Een keer onder invloed van ketamine, niet zo lang geleden bedacht ik trouwens in een humoristische bui: 'R staat voor raar, en S staat voor scheef' en dat klopt eigenlijk ook nog precies.
Ik weet het zelf nog niet precies allemaal zelf precies, maar goed deze info lijkt me ook goed
bron

? Anybody else?"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."