#1
Of je crusht de kristallen gewoon ![:tearsofjoy:]()
Zo voel ik me inderdaad ook met een heel lage dosering keta, dus misschien is de keta inderdaad niet goed.Shobriqk zei:Maar dit duurde niet lang en was helemaal niet intens, het was vergelijkbaar met het effect van alcohol.
W.F.L. zei:Voortaan niet meer bij een knoeier kopen.![]()
alco zei:Voor mij geld het zelfde...heb al diverse keren K gebruikt..maar al die keren voel ik er vrij weinig van. Al m'n andere maten worden er helemaal vaag van en ik blijf gewoon "nuchter" ..En het waren meerdere keren top kwaliteit.
snaaps zei:Ik (en mijn vriendin) waren op bezoek bij onze vrienden en hielden daar een feestje.
Daar was een dame aanwezig die ook wel eens K wilden proberen, ze had het nog nooit gedaan.
Wel moest ik niet zuinig zijn, dus zijn begonnen met een 50mg (ongeveer), ze voelde helemaal niets!!
een tijdje later (na 1 of 2 mislukte pogingen) heeft ze 300mg pakket, was eigelijk best bizar, iemand die direct zo veel neemt maar goed..
Wij lagen daar half in in khole te liggen op de bank behoolijk vaag te wezen en zij stond fucking gewon nog te dansen in de woonkamer!!!
Jezus, ik begreep er geen snars van, hoe kan dat?
Door de Keta in mijzelf raakte ik er behoorlijk van in de war en begon dit als een teken te zien wat vervolgens zich uiten in dat ik haar aanzag als godelijk, maar goed ik was erg vaag..
Paar uur later vertelde zij dat ze het wel lekker vindt, mdma maar dan anders....
Daarna vermelde ze dat ze vanwege haar ziekte drugs soms een aparte werking hebben op haar en dat drugs vaak eerst pijn gaat bestrijden en dat daar alle energie naar toe gaat.
Afijn, een zeer aparte ervaring.
Ik kan zelf paddo,s vreten wat ik wil, er gebeurt geen fuck!
ieder zo zijn ding..
voor de cijfers, keta getest op 82%, en really 300mg, zal denk ik zelfs nog meer zijn geweest.
Logisch toch? Het si fijner er wordt op een groter oppervlak in je neus opgenomen. Werkt sneller, beter en je hebt niet van die brokken in je neus.Aalpoepert zei:Ik heb trouwens uitgevonden dat als je de ketakristallen crusht, het beter schijnt te werken!
Intoxication zei:![]()
zou eens bij de psycholoog langsgaan...
Drientje zei:Logisch toch? Het si fijner er wordt op een groter oppervlak in je neus opgenomen. Werkt sneller, beter en je hebt niet van die brokken in je neus.Aalpoepert zei:Ik heb trouwens uitgevonden dat als je de ketakristallen crusht, het beter schijnt te werken!
Met een mooie lepelEinstein zei:Of je crusht de kristallen gewoon![]()
Olijfboompje zei:Met een mooie lepelEinstein zei:Of je crusht de kristallen gewoon![]()
![]()
Doe ik trouwens overal mee...MDMA Kristallen en Mephedrone kristallen crush ik ook.![]()
Hoe raadt je het zo?Scralemonkey zei:Olijfboompje zei:Met een mooie lepelEinstein zei:Of je crusht de kristallen gewoon![]()
![]()
Doe ik trouwens overal mee...MDMA Kristallen en Mephedrone kristallen crush ik ook.![]()
Leuk hoor, en daarna in de rijstpap ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."