Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKet werkt niet...

Ket werkt niet...

22 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Of je crusht de kristallen gewoon :tearsofjoy:
S
ShobriqkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Onlangs met m'n vriend voor het eerst ketamine gebruikt,
ik had nogal hoge verwachtingen, door alles wat anderen zeiden.

Het was een nieuwe drug voor mij, en begonnen met een klein lijntje.
Een paar minuten daarna begon mijn vriend al dingen te voelen, terwijl ik niets voelde.

Daarna nog een lijntje gelegt, ditmaal groter dan die van m'n vriend, omdat ik niets voelde.
Dus zat ik weerom ongeduldig te wachten tot ik "iets" voelde, weer niets...
nog een lijntje dus.
Uiteindelijk heb dan toch iets gevoeld, ik voelde me aangenaam, euforisch en een beetje wazig.
Maar dit duurde niet lang en was helemaal niet intens, het was vergelijkbaar met het effect van alcohol.

Iemand enig idee waarom ik zogoed als niets voelde?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou eens een keertje binnenkijken in een testcentrum te Nederland of een andere dealer zoeken. Volgens mij is de keta gewoonweg niet goed en moet je opzoek naar andere...

Genoeg te vinden daar :wink:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Shobriqk zei:
Maar dit duurde niet lang en was helemaal niet intens, het was vergelijkbaar met het effect van alcohol.
Klik om te vergroten...
Zo voel ik me inderdaad ook met een heel lage dosering keta, dus misschien is de keta inderdaad niet goed.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien is de ketamine niet zuiver. Misschien ben jij een slechte snuiver. Kan aan veel dingen liggen.

Om te beginnen kun je het al laten testen, dan weet je tenminste zeker hoe zuiver je ketamine is. :wink:

Hoe ziet de ketamine er trouwens uit ? Is het een poeder of zijn het kristallen ? Als het kristallen zijn, zijn die dan staafvormig of eerder blokvormig ?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Voortaan niet meer bij een knoeier kopen. :)
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#7
W.F.L. zei:
Voortaan niet meer bij een knoeier kopen. :)
Klik om te vergroten...

amen .....

want de keta moet gewoon 87% zijn .... voor iets anders worden we niet wakker ....
a
alcoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voor mij geld het zelfde...heb al diverse keren K gebruikt..maar al die keren voel ik er vrij weinig van. Al m'n andere maten worden er helemaal vaag van en ik blijf gewoon "nuchter" ..En het waren meerdere keren top kwaliteit.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha ok.. :P

Wie zegt dat het trouwens topkwaliteit is? :grin: Je hebt echt geen magische tolerantie voor keta vanaf je geboorte hoor, kan zijn dat je meer nodig hebt dan je vrienden, maar als het zuivere keta is en je merkt er niets van is het gewoon troep..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
alco zei:
Voor mij geld het zelfde...heb al diverse keren K gebruikt..maar al die keren voel ik er vrij weinig van. Al m'n andere maten worden er helemaal vaag van en ik blijf gewoon "nuchter" ..En het waren meerdere keren top kwaliteit.
Klik om te vergroten...

Lijkt mij inderdaad ook erg sterk dat je niks voelt van de ketamine. Al eens overwogen om meer te snuiven ?

Is de ketamine getest ?
s
snaapsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik (en mijn vriendin) waren op bezoek bij onze vrienden en hielden daar een feestje.
Daar was een dame aanwezig die ook wel eens K wilden proberen, ze had het nog nooit gedaan.
Wel moest ik niet zuinig zijn, dus zijn begonnen met een 50mg (ongeveer), ze voelde helemaal niets!!

een tijdje later (na 1 of 2 mislukte pogingen) heeft ze 300mg pakket, was eigelijk best bizar, iemand die direct zo veel neemt maar goed..
Wij lagen daar half in in khole te liggen op de bank behoolijk vaag te wezen en zij stond fucking gewon nog te dansen in de woonkamer!!!

Jezus, ik begreep er geen snars van, hoe kan dat?
Door de Keta in mijzelf raakte ik er behoorlijk van in de war en begon dit als een teken te zien wat vervolgens zich uiten in dat ik haar aanzag als godelijk, maar goed ik was erg vaag..

Paar uur later vertelde zij dat ze het wel lekker vindt, mdma maar dan anders....
Daarna vermelde ze dat ze vanwege haar ziekte drugs soms een aparte werking hebben op haar en dat drugs vaak eerst pijn gaat bestrijden en dat daar alle energie naar toe gaat.

Afijn, een zeer aparte ervaring.
Ik kan zelf paddo,s vreten wat ik wil, er gebeurt geen fuck!

ieder zo zijn ding..


voor de cijfers, keta getest op 82%, en really 300mg, zal denk ik zelfs nog meer zijn geweest.
d
die gastLid
01-01-2024, 00:00
#12
snaaps zei:
Ik (en mijn vriendin) waren op bezoek bij onze vrienden en hielden daar een feestje.
Daar was een dame aanwezig die ook wel eens K wilden proberen, ze had het nog nooit gedaan.
Wel moest ik niet zuinig zijn, dus zijn begonnen met een 50mg (ongeveer), ze voelde helemaal niets!!

een tijdje later (na 1 of 2 mislukte pogingen) heeft ze 300mg pakket, was eigelijk best bizar, iemand die direct zo veel neemt maar goed..
Wij lagen daar half in in khole te liggen op de bank behoolijk vaag te wezen en zij stond fucking gewon nog te dansen in de woonkamer!!!

Jezus, ik begreep er geen snars van, hoe kan dat?
Door de Keta in mijzelf raakte ik er behoorlijk van in de war en begon dit als een teken te zien wat vervolgens zich uiten in dat ik haar aanzag als godelijk, maar goed ik was erg vaag..

Paar uur later vertelde zij dat ze het wel lekker vindt, mdma maar dan anders....
Daarna vermelde ze dat ze vanwege haar ziekte drugs soms een aparte werking hebben op haar en dat drugs vaak eerst pijn gaat bestrijden en dat daar alle energie naar toe gaat.

Afijn, een zeer aparte ervaring.
Ik kan zelf paddo,s vreten wat ik wil, er gebeurt geen fuck!

ieder zo zijn ding..


voor de cijfers, keta getest op 82%, en really 300mg, zal denk ik zelfs nog meer zijn geweest.
Klik om te vergroten...



bizard!!!! en jammer van de keta.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb trouwens uitgevonden dat als je de ketakristallen crusht, het beter schijnt te werken!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aalpoepert zei:
Ik heb trouwens uitgevonden dat als je de ketakristallen crusht, het beter schijnt te werken!
Klik om te vergroten...
Logisch toch? Het si fijner er wordt op een groter oppervlak in je neus opgenomen. Werkt sneller, beter en je hebt niet van die brokken in je neus.
S
ScralemonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Intoxication zei:
:confused:

zou eens bij de psycholoog langsgaan...
Klik om te vergroten...

Wie ? Wij ?
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
Aalpoepert zei:
Ik heb trouwens uitgevonden dat als je de ketakristallen crusht, het beter schijnt te werken!
Klik om te vergroten...
Logisch toch? Het si fijner er wordt op een groter oppervlak in je neus opgenomen. Werkt sneller, beter en je hebt niet van die brokken in je neus.
Klik om te vergroten...
drientjuhh
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#17
naja of je w8 gewoon tot de de kristallen smelten en oplossen in je neus, aub hebben we zelfs al geen 2minuutjes extra wachten over voor lekkere keta?
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Einstein zei:
Of je crusht de kristallen gewoon :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Met een mooie lepel :hearteyes:

Doe ik trouwens overal mee...MDMA Kristallen en Mephedrone kristallen crush ik ook. :)
S
ScralemonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Olijfboompje zei:
Einstein zei:
Of je crusht de kristallen gewoon :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Met een mooie lepel :hearteyes:

Doe ik trouwens overal mee...MDMA Kristallen en Mephedrone kristallen crush ik ook. :)
Klik om te vergroten...

Leuk hoor, en daarna in de rijstpap ?
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Scralemonkey zei:
Olijfboompje zei:
Einstein zei:
Of je crusht de kristallen gewoon :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Met een mooie lepel :hearteyes:

Doe ik trouwens overal mee...MDMA Kristallen en Mephedrone kristallen crush ik ook. :)
Klik om te vergroten...

Leuk hoor, en daarna in de rijstpap ?
Klik om te vergroten...
Hoe raadt je het zo? :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."