Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vindt het heerlijk! Eerst GHb, daarna een beetje Keta, tering snappen er helemaal niks meer van, lol."
"TIP: niet te veel gebruiken en tijdig stoppen met nieuwe dosis. Afijn, mocht dat niet werken, denk voortaan als je snoeihard gaat dat je zeker straks of later niet kan slapen, vaak donder ik dan binnen 30 minuten in slaap. Tja, klinkt raar, maar elke keer waneer ik denk, nou zou best kunnen slapen moet ik de hele nacht, ochtend, middag of avond (afhankelijk welk tijdstip ik naar bed wil) de hele tijd plafon staar dienst te draaien."
"Je kan keta toch gewoon onderhuids injecteren netals insuline? Ook kan je het in je aders spuiten, maar daar moet je inderdaad erg voorzichtig mee zijn. Afijn, wou zelf ook wel eens keta onderhuids spuiten, maar als ik nu lees dat dit echt in je spierweefsel moet begin ik toch te twijfelen.."
"Ik (en mijn vriendin) waren op bezoek bij onze vrienden en hielden daar een feestje. Daar was een dame aanwezig die ook wel eens K wilden proberen, ze had het nog nooit gedaan. Wel moest ik niet zuinig zijn, dus zijn begonnen met een 50mg (ongeveer), ze voelde helemaal niets!! een tijdje later (na 1 of 2 mislukte pogingen) heeft ze 300mg pakket, was eigelijk best bizar, iemand die direct zo veel neemt maar goed.. Wij lagen daar half in in khole te liggen op de bank behoolijk vaag te wezen en zij stond fucking gewon nog te dansen in de woonkamer!!! Jezus, ik begreep er geen snars van, hoe kan dat? Door de Keta in mijzelf raakte ik er behoorlijk van in de war en begon dit als een teken te zien wat vervolgens zich uiten in dat ik haar aanzag als godelijk, maar goed ik was erg vaag.. Paar uur later vertelde zij dat ze het wel lekker vindt, mdma maar dan anders.... Daarna vermelde ze dat ze vanwege haar ziekte drugs soms een aparte werking hebben op haar en dat drugs vaak eerst pijn gaat bestrijden en dat daar alle energie naar toe gaat. Afijn, een zeer aparte ervaring. Ik kan zelf paddo,s vreten wat ik wil, er gebeurt geen fuck! ieder zo zijn ding.. voor de cijfers, keta getest op 82%, en really 300mg, zal denk ik zelfs nog meer zijn geweest."
"Hoe is keta op een feestje? Klik om te vergroten... Ligt een beetje aan wat voor feestje.. gebruik in club, discotheek vindt ik niet zo, maar dat komt voornamelijk dat ik als ik keta gebruik maar al te graag de K-Hole in wil gaan, keta zonder K-Hole vindt ik vervelend, vermoeiend, verwarrend en al helemaal in een club of discotheek."
"Sublimo zei: Ik moet er eigenlijk niet aan denken om het in een gesloten discotheek te gebruiken, vol met allemaal mensen die dicht op elkaar staan. Klik om te vergroten... Gelukkig kom ik ook niet in dat soort tenten, heb de commerciële tenten al lang achter mij.. Meestal als we uit gaan pak ik wel een beetje K, maar merk als we in de chillruimte zitten dat ik daar dan de hele nacht/ochtend kan blijven hangen, terwijl ik eigenlijk toch ook best wel eens een dansje waag, rondt huppel en andere mensen wil aanspreken. Op een after bij iemand thuis of elders zit ik wel vaak goed aan de K, bezoek dan ook wel 1 of 2 keer de khole, maakt het uit, iedereen is toch zo vaag al een deur, ff lekker een half uurtje een tripje maken."
"De K neus, wie kent hem niet? Zoveel K erdoorheen gehaald dat de hele pest bende vol en verstopt zit. Alternatief wat ik nog wel eens doe: Water koken, K oplossen, eventueel afkoelen met jus ofzo en opdrinken in 1 keer. Werkt eigenlijk bijna net zo goed, bereik de K-Hole er prima mee"
"Fidge zei: snaaps zei: Sublimo zei: Maar pas op het moment dat ik bewust de controle liet gaan werd het pas echt intens..... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Dat klopt, dit is dan ook 1 van de redenen waarom zo veel mensen de K-Hole niet kunnen bereiken, je moet jezelf wel kunnen laten gaan. Zelfde plek, zelfde mood, zelfe achtergrond muziek kan je indd terug brengen naar de zelfde plek."
"Ik heb laats 200mg afgewogen en deze opgelost in heet water. Wonder boven wonder werkte dit aanzienlijk goed, beter dan ik verwacht had. Wel merkte ik dat het iets langer duurde voordat het werkte, ik zei net tegen een vriend, nou voel niks.. Maar juist op dat moment begon de K te werken, ben vervolgens de khole in gegaan en deze was ook zeker de moeite waard, niet mild met gewoon erg diep, had ik niet verwacht. Nog meer mensen ervaring met keta oplossen in warm water en deze hierna opdrinken?"
"Sublimo zei: Met ketamine kan ik niets sturen. Ik laat alles gewoon over mij heen komen. Klik om te vergroten... Ben het daar niet mee eens, je omgeving speelt een behoorlijke rol alwaar je trip naar toe gaat en hoe deze trip verloopt. Verder heb ik toch wel het idee dat ik de trip klein beetje kan sturen, als is dit inderdaad erg moeilijk. Zelf heb ik experimenten gedaan de K-Hole in te gaan met verschillende muziek soorten op de achtergrond, ook zonder muziek. Zonder muziek levert mij een zeer relexte trip op, ik kom op plaatsen en ik mag er blijven rondkijken en reis daarna verder. Maar met bijvoorbeeld dark psy muziek kan de trip een beetje onaangenaam gaan worden, niets is zeker, je weet niet welke kant je opgaat, en als je denkt het eindstation te hebben gehaald begint de hele riddel weer van voor af aan,.. Zo heb ik meer ervaringen, maar vermeld dat een andere keer wel"