Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vreemd dat coke zo weinig genoemd wordt... Maar euhm, alles werkt zo wel een beetje, ook alcohol doet bij mij nog steeds z'n ding. Ket is wel af te raden...voor seks dan toch"
"Bewild zei: Ik heb ook makkelijk last aan men maag van ketamine, maar ik vind dat als je moet overgeven er op dat dat dan best goed meevalt . Het komt er gewoon zo zacht uit ! Klik om te vergroten... Jaaaaaaaaa, en dan lijkt de kots gewoon een stroom van goud. dan ga je daarna ook geheel in de pot liggen graven, loop je naar je vrienden toe met de buit in je handen en roep je : JONGENS WE ZIJN RIJK !"
"Chris Pontius zei: Ik hoop dat dit een grapje is Klik om te vergroten... Weten we niet meer !"
"Intoxication zei: zou eens bij de psycholoog langsgaan... Klik om te vergroten... Wie ? Wij ?"
"Olijfboompje zei: Einstein zei: Of je crusht de kristallen gewoon Klik om te vergroten... Met een mooie lepel Doe ik trouwens overal mee...MDMA Kristallen en Mephedrone kristallen crush ik ook. Klik om te vergroten... Leuk hoor, en daarna in de rijstpap ?"
"Olijfboompje zei: Hoe raadt je het zo? Klik om te vergroten... Ik ben die mooie lepel"
"darksoul001 zei: Theupsetter zei: darksoul001 zei: Ik heb me al te pletter gezocht achter droge aceton Natuurlijk een drogist heb je het direct enkel dat de drogisten hier bij ons in België aan het uitsterven zijn xD Het is inderdaad wel nog wat "afval" dat erin zit, maar voor zo goed gevuld te zijn mag het wel vind ik, de smaak is nog te harden Klik om te vergroten... Volgens mij is Tendo's Aceton zo goed als watervrij, bij mij verdampt het ook vrij snel en ik zie geen restanten. Klik om te vergroten... En waar heb je het gevonden? Klik om te vergroten... Jij al iets gevonden in België ? Ik las laatst een post dat ze het gewoon in Kruidvat hebben."
"Als je gele plekken op je ogen moest krijgen van de speed zou ik altijd het zonnetje in huis zijn !"
"Bedankt voor jullie reactie. Nuja, ik ben eigenlijk niet zo gekend met de praktijken rond drugstesten. Hoe gaat dit juist in zijn werking ? Ken ook niemand dat dat zou kunnen doen ofzo en je hebt eigenlijk toch iets 'illegaal' om te laten testen ?"
"Hi there, Hier gaan we dan. Ik gebruik nu ongeveer een jaartje dagelijks deze kutzooi. Ik haalde het telkens bij dezelfde persoon. In 1 jaar tijd heb ik nooit klachten gehad over de kwaliteit. Lichamelijk ondervond ik ook weinig last. (de welgekende pep neveneffecten daarbuiten gelaten) Maar na de laatste keer dat ik pep was gaan halen / gebruiken kreeg ik telkens na 6-7 uur een enorm kutgevoel in de maag dat altijd gepaard ging met een stevig braakpartijtje Ik ben nadien een week gestopt met pep en ondervond toen geen lasten. Later gebruikte ik het nog een maal en wéér moest ik braken na de uitwerking. Om het nog eens te testen deed ik op een keer wat pep en 5 uur later nog 1x. Toen kreeg ik ook geen slecht gevoel tegen het zesde uur aan van het eerste lijntje maar weer wél 6 uur na gebruik van de tweede lijn. Zo werd het braken als het ware uitgesteld. Nu zit ik eigenlijk serieus met de bedenkingen of het aan de kwaliteit van de pep ligt. God weet wat stoffetje zit erin? (heb de pep ook nooit laten testen) of is het men lichaam dat na 1 jaar gebruik zijn tol begint te betalen ? Binnenkort ga ik een keertje andere pep proberen om te zien of het al dan niet aan de kwaliteit lag. Maar alvorens dat te doen wou ik graag weten of er nog personen zijn die hier last van hebben ? Thx"