Had ik ook. We deden met z'n 3en.
2 jongens & ik. Hun gingen knetters vaag & wisten niet meer wat voor & achter was.
& ik zat daar met mijn nuchtere kop. & maar bijnemen.
& dat terwijl hun met 1 puntje al goed gingen.
Zou het graag eens opnieuw willen doen..
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.