Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie wil er meewerken aan mijn boek ??!

Wie wil er meewerken aan mijn boek ??!

53 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi mensen,

Ik ben bezig aan een boek over drugs! Er heerst nog steeds een groot taboe op drugsgebruik en het beeld hiervan is doorgaans erg negatief. Dat wil ik veranderen!! Door zoveel mogelijk mensen te interviewen over hun drugsgebruik, hoop ik een goed, objectief en compleet beeld over drugsgebruik te krijgen. Mijn vraag aan jullie is dan ook: Zou je belangeloos mee willen werken aan mijn boek? Ik stuur je dan via een PM een vragenlijst met 12 vragen en de antwoorden stuur je mij terug via mijn PM. Jouw antwoorden worden dan GEHEEL ANONIEM in het boek verwerkt. Het zou echt supertof zijn als je mee wilt werken, ik heb al diverse mensen via PM benaderd en reacties terug gekregen, maar ik ben ook benieuwd naar JOUW mening! Er wordt uiterst discreet mee omgegaan. De vragenlijst neemt niet veel tijd in beslag. Wil je meedoen, laat me dat dan aub even weten via mijn PM. Alvast super super thanx!!! Ja precies.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik houd eigenlijk wel van taboes. Zo blijft drugsgebruik bad ass.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#3
You've got mail. En die kopie wil ik natuurlijk ook.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#4
^ :grin:

Maar ik wil wel meedoen, hoor. Zo lang het me geen uren kost.
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
Ik houd eigenlijk wel van taboes. Zo blijft drugsgebruik bad ass.
Klik om te vergroten...

only for the cool people!? :grin:
J
JoesLid
01-01-2024, 00:00
#6
heb ook wel eens over gedacht (gespaced) om er aan te beginne, maar nooit begonne :grin: Wordt het de moderne vernieuwde versie van uit je bol of een geheel andere opzet?

ook zonder antwoord op mijn vraag wil ik wel meewerken...
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stuur maar :)
H
HardstylrLid
01-01-2024, 00:00
#8
ben benieuwd...
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Count me inn.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stuur mij maar 'n PM :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Stuur gerust een PM :)
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#12
gelieve mijn echte naam dan te noemen,misschien is dat een stap naar beroemdheid :P
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#13
haha...ik wil inderdaad ook onder vermelding van mijn naam :grin:

stuur maar een pm
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#14
stuur maar, maar niet belangeloos. Ik wil een gratis kopie van je boek als het klaar is :)
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Cunt me in
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Wacky zei:
stuur maar, maar niet belangeloos. Ik wil een gratis kopie van je boek als het klaar is :)
Klik om te vergroten...
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
onder de voorwaarden van hier boven wil ik ook wel mee doen :openmouth:
anders ook hoor :tearsofjoy: stuur maar pm

greetz matti
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#18
Voor een objectief boek moet je niet hier zijn.
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja precies zei:
Ik ben bezig aan een boek over drugs! Er heerst nog steeds een groot taboe op drugsgebruik en het beeld hiervan is doorgaans erg negatief. Dat wil ik veranderen!!
Klik om te vergroten...

Je gaat er kennelijk bij voorbaat al van uit dat het huidige beeld over drugs niet juist is en dat drugs wel positief zijn? :confused:

Voor een objectief beeld zou ik naast alle positieve verhalen die je hier waarschijnlijk te horen krijgt ook eens je licht opsteken bij wat artsen van diverse signatuur: EHBO-artsen die te maken krijgen met comazuipers in het weekend, verslavingsartsen, neurologen, hartspecialisten, longspecialisten, psychiaters etc etc.
Denk dat je zo een paar jaartjes verder bent voor je boek er dan is.

Ik zou je maar beperken tot "de andere kijk op drugs, gezien vanuit het gezichtspunt van de gebruiker"of zoiets. Dan rolt er misschien wel een verfrissend boek van de drukpersen :)
P
PeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kom maar op met die PM!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."