Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpbiecht verhalen

Opbiecht verhalen

59 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ze zijn drachter gkeome. hebbe me met de dood bedreigd, geslage en dat soort shit... wiens idee was t om eerlijk te zijn?
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zat na enkele jaren flink dealen,losgaan en gebruiken zo diep in de sjit dat ik express altijd alles aan mn ouders vertelde. alle boevendingen die ik deed, alle drugs die ik evt van plan was te gebruiken die ik nog niet op had. Het enige wat ze niet wisten was dat ik aan de heroine zat. Maar dat was een kleinigheid :tongueout:

stel dat ik na een ripdeal of wat dan ook opeens met nog meer kogels in mn donder in een greppeltje lag, dan hadden mn ouders tenminste geweten waar ze moesten zoeken.

idem ditto voor als ik opgepakt zou worden. Wat dat betreft hebben mn ouders en vrienden toendertijd heel veel verschil gemaakt als ik was opgepakt. astmamedicijnen brengen met hasj erin verstopt enzo :)

Dat 'eerlijk opbiechten' was puur egoïsme want mn ouders hebben dr nu, zo'n tien jaar later heel wat tics aan overgehouden. Maar ja ik vertrouwde bijna geen mens en zelfs mn ouders niet helemaal, maar alleen ergens liggen creperen leek me nog erger dan het gejammer van mn ouders :)

sindsdien vertel ik eigenlijk bijna alles wel aan mn ouders :)

:wave:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
kiekert zei:
Angramar Temenos zei:
Ehh, m'n pa weet wel dat ik af en toe wel eens wat heb gebruikt, meer ook niet.. Hij vindt dat ik het niet moet doen en is anti-drugs. Hij wil ook verder niet weten wat en wanneer, en als hij me stoned/trippend/strak/waus betrapt wordt het zeker enorme ruzie, maar zolang het geen probleem is zegt die er geen woord over. Altijd als ik naar een feest ga, zegt die wel "Wees verstandig", met de insinuatie "Kijk uit met drugs".
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Laatst vertelde je nog dat je getript had met je pa. Wat ben jij ook een ontzettende lul hè.
Klik om te vergroten...

Waar heb ik dat gezegd, bosmongool? Link de post.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vecht dit maar in PM uit, alsjeblieft.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#5
vode zei:
Vecht dit maar in PM uit, alsjeblieft.
Klik om te vergroten...

Waarom moet dat? :confused:

Dan dan kunnen wij er niet van meegenieten... :(




:wink:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tja..Ik zei tegen mijn ouders op 10-jarig leeftijd: "ik heb net met vrienden shag van de grond geraapt en opgerookt"
Toen wou mijn lieve papie mij in de kast opsluiten met een berg shag en vloei. Mocht ik er pas uitkomen als ik had gekotst, zei de beste man.
Ik was 12 toen ik begon met blowen. Op 13-jarig leeftijd had ik het gewoon verteld. Moest toen direct het huis verlaten.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb nooit wat opgebiecht. M'n ouders kwamen er keer op keer achter; ze vonden iets of ze betrapten me. Ik beloofde altijd dat ik het niet meer zou doen, om vervolgens de dag erna er schijt aan te hebben en gewoon door te gaan waar ik mee bezig was. Ze zijn alleen achter het blowen gekomen. Cocaïne en XTC enzo weten ze niet en hoeven ze ook nooit te weten. Het is toch te lang geleden en niet meer relevant voor hun om te weten.
Ik heb wel een keer heel erg geluk gehad. Toen had ik m'n pillen in het doorzichtige hoesje van m'n sigaretten gedaan en die op tafel laten liggen. Gelukkig vond ik hem de dag erop als eerste.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
mijn vader weet dat ik blow vanaf me 14de, hij haalde zelfs wiet voor mij. aangezien hij vond dat ik dan het beste coffeeshop kwaliteit kon roken ipv vieze dealerwiet als ik het toch zou doen. sindsdien blow ik ook gewoon in huis, in het bijzijn van me vader (hij blowt zelf niet )
hij weet ook dat ik lsd,paddo's en lachgas heb gedaan, en hij vermoed dat ik weleens snuif op feestjes aangezien hij er af en toe een grap over maakt als ik weer eens naar een feest ben geweest.
en hij weet dat ik af en toe pillen doe op feesten. (niet in welke regelmaat dan he :tongueout:)
de rest weet hij niet, want als ik alles op zou biechten wat ik gedaan heb zou die weleens heel raar opkijken
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
kiekert zei:
Angramar Temenos zei:
Ehh, m'n pa weet wel dat ik af en toe wel eens wat heb gebruikt, meer ook niet.. Hij vindt dat ik het niet moet doen en is anti-drugs. Hij wil ook verder niet weten wat en wanneer, en als hij me stoned/trippend/strak/waus betrapt wordt het zeker enorme ruzie, maar zolang het geen probleem is zegt die er geen woord over. Altijd als ik naar een feest ga, zegt die wel "Wees verstandig", met de insinuatie "Kijk uit met drugs".
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Laatst vertelde je nog dat je getript had met je pa. Wat ben jij ook een ontzettende lul hè.
Klik om te vergroten...

Waar heb ik dat gezegd, bosmongool? Link de post.
Klik om te vergroten...

Geloof dat 'ie dit bedoelt: viewtopic.php?f=10&t=17831
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mike64 zei:
vode zei:
Vecht dit maar in PM uit, alsjeblieft.
Klik om te vergroten...

Waarom moet dat? :confused:

Dan dan kunnen wij er niet van meegenieten... :(




:wink:
Klik om te vergroten...
:grin:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#11
PatrickBateman zei:
Angramar Temenos zei:
kiekert zei:
:tearsofjoy: Laatst vertelde je nog dat je getript had met je pa. Wat ben jij ook een ontzettende lul hè.
Klik om te vergroten...

Waar heb ik dat gezegd, bosmongool? Link de post.
Klik om te vergroten...

Geloof dat 'ie dit bedoelt: viewtopic.php?f=10&t=17831
Klik om te vergroten...
Dat dus.

AT de loser en leugenaar :wave:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vorig jaar toen mijn blowgedrag uit de hand liep en vrienden het te ver vonden gaan hadden zij het aan de schoolmaatschappelijkwerkster versteld. In de veronderstelling dat zij zwijgplicht etc. had en zij mij dus alleen zou helpen.
Het draaide echter uit op een gesprek met mn ouders. Ze wisten dat ik had geblowd, maar alle vragen die zij nog hadden heb ik neit beantwoord. Ze wisten niet hoe vaak, en met wie, hoezo ik het deed etc.
Het enige wat ik heb gedaan is beloofd te stoppen.

Één week na het gesprek: Recherche's op school wegens meldingen van xtc handel. Ik werd uit mijn Duitse luistertoets geplukt door mijn rector die mij vertelde dat 'de wijkagent me eventjes wilde spreken'. Ik liep met haar mee naar dat kamertje. Daar tref ik 3 vrouwen aan, schud de eerste 2 de hand. Ze stelden zich voor als recherche. De derde vrouw die ik de hand schudde was dan de wijkagent. Ze vroegen mij of ik wist waarvoor ik daar zat. Ik zei dat ik geen idee had. Dat had ik wel, het kon bijna niets anders zijn. Ik probeerde me van alels te bedenken wat het ook zou kunnen zijn en hoopte zo dat er me iets te binnen schoot. Maar nee, het moest wel daar over gaan.
Ik kreeg allemaal vragen waar ik nauwelijks antwoord op gaf. Ik heb er 4 uur lang gezeten en in het eerste uur helemaal niks gezegd. Ik klapte dicht en kon ook gewoon niks meer uitbrengen. Geen enkele zin kon uit mn mond komen. Vanaf dat moment wist ik pas echt was sprakeloos is. Na 10 minuten van gewoon helemaal leeg zijn kwam er weer wat gebrabbel uit. Vanaf dat moment heb ik ze alles verteld, behalve namen en persoonsgegevens etc.
Uiteindelijk moest ik terug naar mijn les, ze verwachtten me die middag nog terug opt het bureau, een gesprek met mn ouders.

In de resterende 2 lesuren die ik nog had probeerde ik me op elke mogelijke manier uit het klaslokaal te krijgen. Maar ik mocht niet, niet naar de wc, niet voor een aspirintje, niet voor een zogenaamd gesprek met de rector. Ik wilde nog iemand spreken voor ik naar het bureau mocht. Uiteindelijk waren de pogingen sowiezo voor niets omdat zij in de tijd dat ik was verhoort naar het bureau was vervoert.

Op het bureau zeiden ze tegen me dat ze haar al hadden en dat ze alles heeft bekend en dat ik ook vrij uit kon praten. Vanaf dat moment heb ik alles verteld behalve van wie zij het weer had.
(op dat moment wist ik niet dat de recherches mochten liegen over het feit of iemand wel of niet bekend had.)

Nouja door dat mn ouders ook ingelicht werden wisten zij dus ook dat ik xtc in mijn bezit had. Ik heb ook de vraag voor hun open gelaten of ik het ooit heb gebruikt. Ik weet niet wat ze nu denken, zal me niks verbazen als ze denken dat ik het alleen in mijn bezit had, maar nog nooit had gebruikt. Want dit hebben de recherches niet verteld.

Ze denken dat ik nu helemaal ben gestopt met alles, en voor zover hun weten heb ik nog 1 x na het blowfiasco geblowt (toen had ik mn kamer ondergekotst door de combi met drank en ze vonden toen hasj in mn tas).

(Oké, dit verhaal had ik ook zoveel korter neer kunnen zetten, excuses xD)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik kwam een keer met grote doppen en een scheve kaak thuis..toen wisten ze dat ik xtc had gedaan...

na mijn eerste keer LSD...ook maar gelijk vertelt 2c-b ook wat dat hadden ze gevonden...vonden ze niet heel erg gellukig...sinds zijzelf ook wel wat dingen hebben geprobeerd vroegah :)

Coke & speed gebruik moet ik nog vertellen...maar dat kan later
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Volgens mij heeft kiekert kanker aan z'n ogen of zo.

Josti.

Ik wens je een overdosis meth toe.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#15
kiekert zei:
AT de loser en leugenaar :wave:
Klik om te vergroten...
Er staat nergens dat hij gebruikt heeft met of bij zijn pa hoor...
Voordat je kritiek hebt lees dan ff wat beter.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is hier don't ask, don't tell en ik vind het prima zo.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn ouders vinden het wel grappig zolang ik verantwoordelijk gebruik. Mijn eerste space cake heb ik samen met mijn moeder gebakken die vervolgens zelf ook een stukje nam. Toen ik vertelde dat ik samen met een vriend op paddo's en lsd had getript vonden ze het wel interessant en leuk dat ik zulke dingen probeerde. Maar van mijn verdere drugs gebruik weten ze vrij weinig. Heb ook zelf niet de behoefte het mee te delen, en ze vragen er ook niet naar. Maar als ze het zouden willen weten dan zou ik het wel eerlijk vertellen.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#18
skunkopaat zei:
kiekert zei:
AT de loser en leugenaar :wave:
Klik om te vergroten...
Er staat nergens dat hij gebruikt heeft met of bij zijn pa hoor...
Voordat je kritiek hebt lees dan ff wat beter.
Klik om te vergroten...
Anti drugs pa over gehaald.

Hij is gewoon een zwetser, blablabla
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik had ruzie met me ouwelui over iets en toen heb ik gelijk gemeld dat ik blowde want ze waren toch al boos.

coke gebruik ben ik er ook mee naar ze gestapt en het gewoon eerlijk bekend maar eerst aan me moeder :)
e
edhardyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blowen had me moeder al lang door,vind ze niet zo'n probleem als het maar met mate gebeurd(ze heeft liever dat ik zaterdagavond stoned dan dronken thuis kom)
LSD is ze achtergekomen door mijn psychotische trip naar het ziekenhuis,dat was iets minder.
DXM,hoestdrank verpakking heeft ze een keer in me broekzak gevonden.
En laats zei ze nog:Als je naar dat feestje gaat ga je toch geen foute drugs gebruiken?
Ik antwoorde nee,alleen goede.Mijn moeder: dus geen xtc(zal haar wel een keer opgevallen zijn dat ik strak thuiskwam)toen heb ik haar gezegd nee maar wel ff uitgelegd dat MDMA bij gematigd gebruik helemaal niet zo ernstig is.
Over paddo's heb ik haar eerlijk verteld.
GHB weet ze volgens mij ook wel,maar want ze begon er laats opeens over dat als je dat gebruikt je heel goed op de dosis moet letten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."