#1
Tja..Ik zei tegen mijn ouders op 10-jarig leeftijd: "ik heb net met vrienden shag van de grond geraapt en opgerookt"
Toen wou mijn lieve papie mij in de kast opsluiten met een berg shag en vloei. Mocht ik er pas uitkomen als ik had gekotst, zei de beste man.
Ik was 12 toen ik begon met blowen. Op 13-jarig leeftijd had ik het gewoon verteld. Moest toen direct het huis verlaten.
Toen wou mijn lieve papie mij in de kast opsluiten met een berg shag en vloei. Mocht ik er pas uitkomen als ik had gekotst, zei de beste man.
Ik was 12 toen ik begon met blowen. Op 13-jarig leeftijd had ik het gewoon verteld. Moest toen direct het huis verlaten.
)
