In het verleden werkte ik ook altijd onder invloed van speed.
Bijbaantjes in snackbars, bijbaantjes in fabrieken (ik was te snel voor de lopende band
![:tearsofjoy:]()
), achter de bar, kantoorwerk.....
Het gaat allemaal prima, denk je zelf. Maar de mensen om je heen, zien toch echt wel 'iets' aan je hoor. Je zit compleet in je eigen wereldje te werken en de nuchtere mens beent het amper bij. En als je denkt dat je gezellig bent, heb je 't ook goed mis.
Nee.... Ik vind het toch maar niks. Het moeilijk vond ik, dat ik op een gegeven moment dacht, dat ik niks meer zonder kon. En dan zit je in het circeltje.
Ik kon ook nergens meer op tijd komen eenmaal in het circeltje. En het heeft me echt genekt. Het is verraderlijk. Ben menig baantje kwijtgeraakt, omdat ik wel goed werkte... Als ik er was..... Ze konden niet meer van me op aan.