Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWerk& Drugs

Werk& Drugs

31 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een keertje bij de buurtsuper gewerkt op de MDMA, eens maar nooit meer :openmouth:
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Denk dat je iid beter zonder drugs kunt gaan werken. Zoals het er nu naar uit ziet zal iedereen nog lang door moeten werken en om dan afhankelijk te zijn van drugs lijkt me geen goeie combi.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een oude bekende van mij, werkt in een coffieshop. Die mag één of twee consumpties per dag nuttigen op kosten van de baas, en net zo veel thee drinken als ie wil.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
't Werk van een shopman (ik kan echt geen ander woord bedenken) zal ook niet gauw ergens onder lijden lijkt me.
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij wat voor bedrijf je werk je en wat voor drugs gebruik je erwel eens bij
ik werk zelf in een Bouwmarkt en gebruik af en toe wel eens wat speed.
laat je horen. :hearteyes:

:stoned:
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik werk nog niet, maar werk en drugs is toch een combinatie die je moet vermijden? verantwoordelijkheden en drugs gaan gewoon niet samen.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het nadeel van speed is alleen dat je er vrij goed op kunt werken, dit in tegenstelling tot veel andere middelen...

Ik gebruik i.v.m. zwangerschap nu uberhaupt geen drugs meer, maar ik heb jarenlang speed gebruikt tijdens bijna al mijn werkzaamheden. Ik kon/kan me er nou eenmaal veel beter op concentreren. Momenteel volg ik therapie voor een ADD diagnose, de kans zit er in dat ik na mijn zwangerschap en borstvoeding start met ritalin of dexedrine, want illegale speed is nou eenmaal toch niet het juiste medicijn voor mij... Voor niemand eigenlijk! :wink:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik werk als feestbeest op goa's en ik gebruik daarbij voornamelijk lsd, mdma en speed. Voor ander werk vind ik het op zijn zachtst gezegd niet zo heel wijs om drugs te gebruiken. Het begint met "af en toe wel eens".
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Werk en drugs combineren is gewoon kut.
Als ik een aangeschoten barman voor me heb vind ik dat ook vervelend,
net als een de "barman" bij de shop die om 4 uur al een aantal joints achter de kiezen heeft.
Personeel=nuchter, zo zou het gewoon horen.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wacky zei:
Het begint met "af en toe wel eens".
Klik om te vergroten...

En bij veel mensen blijft dat ook zo.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drugs kan je beter inzetten als beloning wanneer je hard gewerkt hebt.
Als ik me zelf voor neem om een hoofdstuk voor een boek of een artikel in 1 dag te schrijven, dan geeft dat uitzicht op een lekker glas wodka bij de finish mijn vingers vleugels.
Denk dat de kwaliteit van mijn werkprestaties er zeer onder zal lijden als ik drugs tijdens zou gebruiken.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#12
In het verleden werkte ik ook altijd onder invloed van speed.
Bijbaantjes in snackbars, bijbaantjes in fabrieken (ik was te snel voor de lopende band :tearsofjoy: ), achter de bar, kantoorwerk.....
Het gaat allemaal prima, denk je zelf. Maar de mensen om je heen, zien toch echt wel 'iets' aan je hoor. Je zit compleet in je eigen wereldje te werken en de nuchtere mens beent het amper bij. En als je denkt dat je gezellig bent, heb je 't ook goed mis.

Nee.... Ik vind het toch maar niks. Het moeilijk vond ik, dat ik op een gegeven moment dacht, dat ik niks meer zonder kon. En dan zit je in het circeltje.
Ik kon ook nergens meer op tijd komen eenmaal in het circeltje. En het heeft me echt genekt. Het is verraderlijk. Ben menig baantje kwijtgeraakt, omdat ik wel goed werkte... Als ik er was..... Ze konden niet meer van me op aan.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
toen ik nog bij de c1000 werkte, zoop en blowde ik vrolijk onder werktijd, tegenwoordig werk ik in de keuken bij de koude kant en bij de afwas. als ik af moet wassen vind ik het niet zo`n probleem om daar een beetje stoned te staan, omdat dat echt mijn terrein is...

als ik in de keuken sta blow ik de hele dag niet, ook niet als ik om 6 uur moet beginnen, tot ik klaar ben met werken, en dan is het net als wat yeti zegt, een beloning of een ontspanning na het harde werken...

verder een biertje onder werktijd moet ook wel kunnen, het is ten slotte wel een cafe, maar dat vind ik geen drugsgebruik, een glaasje bier met de shefkok...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik werk op de markt dus dat betekend vroeg opstaan in het weekend en als je de dag van te voren opstap bent geweest is coke of pep wel eens handig jaa anders trek je het niet
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik werk in een winkel die electronica verkoopt dus ik kan het helemaal niet maken.
in het weekend ga ik helemaal los en doorweeks wiet of af en toe een beetje ghb.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een collega doet meestal stoned de afwas, we gooien toch geen scherpe messen naar de afwas, En alles wordt toch ontsmet in de vaatwasser, dus een gezondheidsrisico was er ook niet.

btw: Als ie er nuchter staat, dan ziet het bestek er niet uit, allemaal vlekken enzo.

Een lijntje speed als je op wacht staat, na een dienst van 24 uur, word overgens wel getolereerd.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb het vroeger veel gedaan maar net als Lana zegt, je bent je baan gewoon niet zeker.
Ik heb nu een leuke baan en ga het risico niet nemen om die te verliezen nu. Ik drink na een nachtje doorhalen wel een paar bakken koffie extra en dan ben ik maar helemaal naar de tyfus en lig ik om 7 uur in bed maar drugs gebruiken op mijn werk is een absolute no go.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb nog nooit drugs gebruikt op mn werk en dat ben ik ook niet van plan. Niet per se omdat ik denk dat mn werk eronder lijdt, maar vooral omdat ik dan teveel afhankelijk zou zijn van de drugs. Ik heb weleens mensen horen zeggen dat het op bepaalde momenten 'echt nodig is' of dat ze anders 'gek' worden van (de mensen op) het werk. Dat is bullshit en dat betekent dat je gewoon verslaafd bent. Het is meer dan genoeg om het gewoon in mn vrije tijd regelmatig te gebruiken.

Ik ben trouwens bezorger en assistent accountmanager.
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Koffie
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
alleen koffie, niks anders!
dat zou me me mijn baan kosten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."