#1
Haha, bij wie niet?Flameon zei:alleen koffie, niks anders!
dat zou me me mijn baan kosten
Haha, bij wie niet?Flameon zei:alleen koffie, niks anders!
dat zou me me mijn baan kosten
Bij Flameon al helemaal als hij nog steeds hetzelfde werk doet :PExceptional Insight zei:Haha, bij wie niet?Flameon zei:alleen koffie, niks anders!
dat zou me me mijn baan kosten
bij mij niet...Exceptional Insight zei:Haha, bij wie niet?Flameon zei:alleen koffie, niks anders!
dat zou me me mijn baan kosten
Petrovic zei:Werk nee, maar op school (studie) gebruik ik wel eens een lichte dosis dex (20mg).
'Een jointjes verkoper'Oom Klaas zei:'t Werk van een shopman (ik kan echt geen ander woord bedenken) zal ook niet gauw ergens onder lijden lijkt me.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."