Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWerk& Drugs

Werk& Drugs

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flameon zei:
alleen koffie, niks anders!
dat zou me me mijn baan kosten
Klik om te vergroten...
Haha, bij wie niet?
H
HallucineerMeneerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een tijdje bij in een magazijn van Pon gewerkt, zelfde blowde ik daar wel eens
Maar ik weet nog goed dat ik er voor het eerst kwam, mensen snuiven in het fietsenhok, daarna toen ik er een tijdje werkte ontdekte ik dat bepaalde heftruckchauffeurs gewoon aan de ghb en pilletjes zaten op vrijdagmiddag, daarna stiekem op donderdag en heeeel soms op woensdag
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wel is gedaan.
Ik was redelijk nieuw daar en werkte er pas een paar weken.
Toen wat keertjes dex genomen,en kwam opeens zomaar een vraag van collega 'snuif je' ?
Geantwoord met : Nee,natuurlijk niet joh!
Erg verbaasd natuurlijk en voelde me enorm in de gaten gehouden die dag(en).
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Werk nee, maar op school (studie) gebruik ik wel eens een lichte dosis dex (20mg).
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vroeger wellis toen ik op de emballage afdeling werkte van Laurus. Bierkratten met lege flesjes sjouwen 9 uur lang dus.
Blowen, speed, coke. Was allemaal wel chill.

Tijdens mijn marketingwerk (samplen, verhaaltjes vertellen enzo) ook wellis speed of coke, dan gaat het opeens veel beter whahahaha.

Nowadays niets meer tijdens werktijd.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#6
Exceptional Insight zei:
Flameon zei:
alleen koffie, niks anders!
dat zou me me mijn baan kosten
Klik om te vergroten...
Haha, bij wie niet?
Klik om te vergroten...
Bij Flameon al helemaal als hij nog steeds hetzelfde werk doet :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
Flameon zei:
alleen koffie, niks anders!
dat zou me me mijn baan kosten
Klik om te vergroten...
Haha, bij wie niet?
Klik om te vergroten...
bij mij niet...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kijk in een shop 1 of 2 jointjes (dat bedoel je toch met die consumpties? ) over de hele dag vind ik ook aardig normaal, alleen een shopman die de hele dag knetter is vind ik echt niet zo best.
B
BirdoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Petrovic zei:
Werk nee, maar op school (studie) gebruik ik wel eens een lichte dosis dex (20mg).
Klik om te vergroten...

Dat vind ik ook een prettige dosering voor het typen van verslagen,
soms iets hoger, maar nooit te veel, dan wil ik al gauw te snel en dat kan wel
eens betekenen dat ik nadien nog wel eens op typefouten moet gaan controleren.
Maar zal nooit op school zelf onder invloed gaan zitten, hoe goed dex zich daar
ook voor leent.

Verder gebruik ik zelden iets op mijn echte werk, en is dat het geval dan is het een
subtiel jointje met een collega.


En als reactie op de coffeeshop medewerkers, nooit moeite gehad met blowend personeel,
maar ook nog nooit meegemaakt dat hun werk er de dupe van was.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#10
Toen ik als bijbaan vakkenvuller bij AH was, gebruikte ik weleens pep om de dag door te komen. Maar was eigenlijk niet bepaald slim, wanneer de klant daadwerkelijk de Koning staat uit te hangen. Begrijp me niet verkeerd, de klant is te allen tijde Koning, alleen liever niet wanneer ik strak van de pep stond.
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
't Werk van een shopman (ik kan echt geen ander woord bedenken) zal ook niet gauw ergens onder lijden lijkt me.
Klik om te vergroten...
'Een jointjes verkoper' :flushed:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
vraag vaak genoeg met speed op gewerkt, ben toch al met enveloppen in de weer dan kan een kleintje er ook nog wel bij :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."