Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlleen

Alleen

42 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nicotine
Alcohol
Thc
MDMA
MDA
LSD
Paddo's
2c-B
2c-I
Ketamine
Coke
Speed
GHB
n2o
Salvia
Benzo's

Best veel dus eigenlijk, maar niet allemaal opzettelijk alleen. Paddo's en 2c-B met opzet alleen gedaan, wilde een harde trip diep in mezelf. Salvia omdat ik alvast zin had in een hitje voordat een van mijn vrienden er was(ongeduldig :P ). LSD omdat ik eerst een lichte doses wilde proberen en kijken wat het met me deed voordat ik met iemand anders ging trippen. MDMA/MDA omdat dat heel chill kan zijn in je eentje, lekker opkrullen in een deken naar goeie muziek luisteren en van jezelf houden. :hearteyes:

Maar eigenlijk is het vaker voor gekomen dat ik samen met anderen deze drugs gebruikt hebt.
K
KermitLid
01-01-2024, 00:00
#2
-Wiet
-Alcohol
-Speed
-MDMA
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blow bijna elk weekend wel, maar nog nooit alleen gedaan. Echt geen behoefte aan.

Roken heel soms alleen maar meestal bij het uitgaan in gezelschap (of op de terugweg op de fiets dan wel in mijn eentje)

Drink doordeweeks ook bijna niet eigenlijk, zeker niet in mijn eentje.

1x keta alleen na het thuiskomen van een avondje uit, ging prima maar vond ik achteraf toch wat onverstandig, het wordt wel erg lastig om niet te vaak te gebruiken als je geen regels voor jezelf maakt.

Aan het doordeweeks gebruiken van speed en zeker van MDMA zie ik geen voordelen en dat zal ik ook nooit doen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
poppers puur uit verveling...
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#5
alle niet hallucinerende middelen en xtc gebruik ik niet alleen, dit wil niet zeggen dat het nooit voor komt, de rest vind ik gewoon niet zo leuk om met een groep te doen
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb nog maar één keer in men leven met iemand samen geblowed, de rest heb ik in men eentje gedaan...
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik gebruik alleen wiet solo en vroeger ook alcohol.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#8
bier zei:
Ik heb nog maar één keer in men leven met iemand samen geblowed, de rest heb ik in men eentje gedaan...
Klik om te vergroten...

samen jointje roken dan? :grin: ben heel gezellig hoor :P

ot; wiet,alcohol,nicotine
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alcohol,Wiet/Hash,Paddo's,Yellow subs/Ephedra,Kanna en 1x MDMA

Alcohol is een gewoonte.
Wiet vind ik fijn na een paar drukke dagen, even lekker de boel de boel laten en bezig zijn met waaazige filosofietjes,muziek maken en luisteren, tekenen.
Paddo's een paar keer alleen gedaan en dat heeft nu wel zown beetje mn voorkeur, kan veel dieper gaan.
De smartshopdrugsjes alsk zin heb om lekker spacend door mn eigen huis te dwalen.

De MDMA was een beetje raar, had het de avond ervoor gekregen van een vriend en toen een beetje genomen maar merkte niet veel dr van was ook al erg dronken.Ik wou het eigenlijk bewaren voor een andere keer maar kon het de volgende avond toch niet laten een paar vingertjes te nemen. Was wel leuk, eerst een beetje thuis gespaced en toen een fijne nachtwandeling in de natuur gemaakt met veel boomgeknuffel :grin:
Bij thuiskomst toen wel de rest door de plee gespoeld want als ik t al niet eens 1 dag kan bewaren zonder aan te komen :rolleyes:
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nicotine natuurlijk :grin:

Verder rook ik regelmatig alleen wiet, vind dit zeer ontspannend, wanneer ik met andere mensen rook is er toch nooit volledige rust, en die kan ik in m'n eentje veel beter vinden.
Ook paddo's vond ik heel goed te doen alleen, ik heb een keer of 15 getript op paddenstoelen, waarvan 5 keer alleen denk ik, en ik denk dat dit toch wel de beste trips waren, veel dieper en je hoeft alleen de controle over jezelf te houden, en hoeft niet "gedwongen" contact te maken met anderen
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gebruik jij wel eens alleen ?
En zoja, wat ?

Heb zelf :

- Alcohol (met regelmatig )
- Wiet (1 of 2 x , ben sowieso geen blower )
- LSD ( 1x )
- Coke (als er nog wat over is van de vorige dag en ik moet nog opruimen)
- Lachgas


gebruikt in me eentje.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alleen alcohol
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
-Alcohol, met regelmaat alleen
-Wiet/hasj, met regelmaat allen
-Paddo/LSD/Salvia, de helft van de keren alleen
-MDMA, 1 keer alleen gedaan was geen succes
-Speed, af en toe alleen kan wel fijn zijn
-Coke, heb 'k wel alleen gedaan maar eigenlijk werd ik er alleen maar gekker op in m'n eentje.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hm, ik heb de meeste drugs die ik heb gebruikt wel eens in mn eentje gedaan. Sociale dingen als mdma en pep enzo niet echt. Wel aan het begin en eind van de avond natuurlijk, maar ik prefereer dan toch gezelschap.

Dingen die ik solitair wel waardeer:
- LSD
- Paddo's
- DMT, niet dat ik enige notie had van deze wereld, maar wel fijn om het achteraf in mn eentje te kunnen verwerken.
- Keta
- Alcohol
- Wiet, but that time has come and passed (:

EDIT: Lachgas natuurlijk! Hoe kon ik die vergeten! Ook een erg fijne lonerdrug (:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#15
wiet
lachgas
keta
LSD
DMT
2c-t7
paddo's
en nog wel wat meer dingen in me eentje gedaan..
kan het in je eentje trippen op ze tijd wel waarderen, dan kunje enorm diepgaan zonder dat je rekening moet houden met een compagnon.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#16
nicotine (DUH :P )
alcohol(best regelmatig)
xtc, niet echt mijn ding alleen
coke, was best lekker al zeg ik het zelf
dxm, maar alleen op lage dosis
salvia, veel beter als met iemand er bij of in de buurt
benzo's, ook erg relax
wiet, soms, maar dat komt ook omdat ik niet vaak alleen ben aangezien ik nog thuis woon

en vast nog wel meer, alleen kom ik er ff niet op


ik kwam er net wel op :P lachgas natuurlijk, dat elk psytrancenummer hemels maakt :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alcohol
Ritalin
Ephedra

:)
p
paddobenneLid
01-01-2024, 00:00
#18
trippen doe ik liever alleen of met men beste vriend.

de rest met 2 of 3 (maar liefst met 3, als er dan iemand alleen wil zijn moet de ander niet alleen zijn als die niet wil)

in groep vind ik niet zo tof

en trippen met vreemden doe ik ook nooit meer.

grzt
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#19
enkel alcohol en wiet/hasj op mn eentje gedaan, zou het niet echt interessant vinden om andere drugs op mn eentje te nemen (lachgas mss wel nog)
B
BirdoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fulairyn zei:
Nicotine natuurlijk :grin:

Verder rook ik regelmatig alleen wiet, vind dit zeer ontspannend, wanneer ik met andere mensen rook is er toch nooit volledige rust, en die kan ik in m'n eentje veel beter vinden.
Ook paddo's vond ik heel goed te doen alleen, ik heb een keer of 15 getript op paddenstoelen, waarvan 5 keer alleen denk ik, en ik denk dat dit toch wel de beste trips waren, veel dieper en je hoeft alleen de controle over jezelf te houden, en hoeft niet "gedwongen" contact te maken met anderen
Klik om te vergroten...

De mensen waarmee ik doorgaans trip zitten op 1 lijn met elkaar, ook qua ervaring,
en ik geloof dat niemand zich tot iets gedwongen zal voelen.

Ieder van ons weet dat een trip diep kan gaan, ook in een groep,
en niemand zal er over oordelen als iemand wat stiller is tijdens een avondje trippen,
en er word zeker niet verwacht dat je jezelf dwingt om gesprekken te voeren.
Zolang we maar van elkaar weten dat het goed gaat.

Komt trouwens haast nooit voor, het is hiervoor vaak veels te gezellig, in een groep trippen =).
Natuurlijk is het persoonlijk of je alleen trippen als fijner ervaart,
wou alleen even reageren op het feit dat je zegt dat je je gedwongen voelt om
met mensen te gaan praten, wat in mijn ( ons ) geval voor zover ik weet niet zal voorkomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."