#1
Gebruik jij wel eens alleen ?
En zoja, wat ?
Heb zelf :
- Alcohol (met regelmatig )
- Wiet (1 of 2 x , ben sowieso geen blower )
- LSD ( 1x )
- Coke (als er nog wat over is van de vorige dag en ik moet nog opruimen)
- Lachgas
gebruikt in me eentje.
En zoja, wat ?
Heb zelf :
- Alcohol (met regelmatig )
- Wiet (1 of 2 x , ben sowieso geen blower )
- LSD ( 1x )
- Coke (als er nog wat over is van de vorige dag en ik moet nog opruimen)
- Lachgas
gebruikt in me eentje.
