Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlleen

Alleen

42 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gebruik jij wel eens alleen ?
En zoja, wat ?

Heb zelf :

- Alcohol (met regelmatig )
- Wiet (1 of 2 x , ben sowieso geen blower )
- LSD ( 1x )
- Coke (als er nog wat over is van de vorige dag en ik moet nog opruimen)
- Lachgas


gebruikt in me eentje.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alleen alcohol
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
-Alcohol, met regelmaat alleen
-Wiet/hasj, met regelmaat allen
-Paddo/LSD/Salvia, de helft van de keren alleen
-MDMA, 1 keer alleen gedaan was geen succes
-Speed, af en toe alleen kan wel fijn zijn
-Coke, heb 'k wel alleen gedaan maar eigenlijk werd ik er alleen maar gekker op in m'n eentje.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hm, ik heb de meeste drugs die ik heb gebruikt wel eens in mn eentje gedaan. Sociale dingen als mdma en pep enzo niet echt. Wel aan het begin en eind van de avond natuurlijk, maar ik prefereer dan toch gezelschap.

Dingen die ik solitair wel waardeer:
- LSD
- Paddo's
- DMT, niet dat ik enige notie had van deze wereld, maar wel fijn om het achteraf in mn eentje te kunnen verwerken.
- Keta
- Alcohol
- Wiet, but that time has come and passed (:

EDIT: Lachgas natuurlijk! Hoe kon ik die vergeten! Ook een erg fijne lonerdrug (:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#5
wiet
lachgas
keta
LSD
DMT
2c-t7
paddo's
en nog wel wat meer dingen in me eentje gedaan..
kan het in je eentje trippen op ze tijd wel waarderen, dan kunje enorm diepgaan zonder dat je rekening moet houden met een compagnon.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#6
nicotine (DUH :P )
alcohol(best regelmatig)
xtc, niet echt mijn ding alleen
coke, was best lekker al zeg ik het zelf
dxm, maar alleen op lage dosis
salvia, veel beter als met iemand er bij of in de buurt
benzo's, ook erg relax
wiet, soms, maar dat komt ook omdat ik niet vaak alleen ben aangezien ik nog thuis woon

en vast nog wel meer, alleen kom ik er ff niet op


ik kwam er net wel op :P lachgas natuurlijk, dat elk psytrancenummer hemels maakt :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alcohol
Ritalin
Ephedra

:)
p
paddobenneLid
01-01-2024, 00:00
#8
trippen doe ik liever alleen of met men beste vriend.

de rest met 2 of 3 (maar liefst met 3, als er dan iemand alleen wil zijn moet de ander niet alleen zijn als die niet wil)

in groep vind ik niet zo tof

en trippen met vreemden doe ik ook nooit meer.

grzt
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#9
enkel alcohol en wiet/hasj op mn eentje gedaan, zou het niet echt interessant vinden om andere drugs op mn eentje te nemen (lachgas mss wel nog)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb alles de eerste keer alleen geprobeerd

o.a.

LSD
MDMA
Wiet
Hasj
Paddo
lachgas

Ik wilde niet een bad trip krijgen van bezorgde mensen om me heen, zeg maar. En dat gaat dan je hoofd ook niet uit, wat uiteindelijk de hele trip verpest.

Lekker rustig in mijn kamer, de deur op slot, bel uit, telefoon uit.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alleen wiet/hasj heel soms alleen gedaan, maar nu ook niet meer. Vind het gewoon veel leuker om met anderen te roken. De rest gebruik ik ook altijd met mensen om me heen. Al zonder ik me soms wel af als ik paddo's/truffels op heb, maar dan begin ik wel in een groep van 4/5 mensen.

Het enige wat me leuk lijkt om eens een keer alleen te doen, zijn paddo's/truffels. Maar aangezien ik dit in mn eigen huis wil doen en ik nog thuis woon, is het er nog niet van gekomen.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
- Lachgas
- Alcohol
- Tripmiddelen (ben dan toch meer met mezelf bezig)
- Keta
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Alcohol - regelmatig
Wiet - regelmatig
Coke - 1 of 2 keer alleen gedaan
Speed - Idem

Meestal omdat ik dan het gevoel 100% wil voelen , en niet afgeleid wil worden door mijn omgeving. Maar het gevoel zo ver mogelijk uit te pluizen.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#14
Doe zo vaak alleen dingen:

Wiet / hash, lsd, speed, coke, mdma, keta, dmt (zelfs vaak liever alleen), ritalin, benzo's, opium, kruidmixjes, 4 fluor, methylone, en vast wel veel meer :P soms wil ik gewoon iets uitproberen en vind ik niemand om het mee te doen, doe ik het gewoon zelf. Soms hebben de dingen een specefiek doel en soms heb ik gewoon zin om te spacen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
wiet/hash- bijna iedere dag wel alleen
alcohol- regelmatig alleen
speed- 1 of 2 keer voorgekomen
xtc- 1 keer voorgekomen
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
zovaak

speed
ghb
keta
mdma
lsd
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drink af en toe alleen en héél soms een eenzame J
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ketamine vind ik de ideale drug om alleen te gebruiken.
L
LoodLid
01-01-2024, 00:00
#19
Immo zei:
Ketamine vind ik de ideale drug om alleen te gebruiken.
Klik om te vergroten...
QFT ! :grin:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#20
-Het half jaartje dat ik bijna elke avond blowde deed ik dat voor het slapen gaan, dus alleen. Muziekje erbij, heerlijk. :) Ik heb slechts een keer of vijf met anderen geblowd. Het werd totaal niet wat ik er van verwacht had: geen lachkiks, geen gezamelijke vibe, en zelfs een keer een soort van 'badtrip.' Maar ik blow al jaren niet meer. Ik word er nog vager en luier van dan ik van nature al ben. Ik bedoel dus ook op de lange termijn.

-En dan het toppunt van alleenheid: 24 paddotrips, waarvan 23 alleen. En kijkend naar mijn laatste 8 trips, denk ik niet dat ik ooit nog is met iemand zal paddoën, want steeds meer treedt het reinigende aspect op de voorgrond. Zeker het eerste half uur, misselijk en naar het toilet moeten. Gezellig! :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."