#1
Leren voor tentamens doe ik puur natuur. Soms gooi ik er alleen een blikje cafeïne in, als ik een beetje moe ben. Dit gaat me tot nu toe redelijk goed af.
Misschien dat ik in de toekomst, als ik een beetje moeilijkere vakken heb enzo, overstap op cafeïne pillen of zo. Ben niet zo'n fan van drugs om prestaties te verbeteren, omdat je dan om de verkeerde redenen gebruikt imo.
Misschien dat ik in de toekomst, als ik een beetje moeilijkere vakken heb enzo, overstap op cafeïne pillen of zo. Ben niet zo'n fan van drugs om prestaties te verbeteren, omdat je dan om de verkeerde redenen gebruikt imo.