Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bedankt voor de reacties! testen is in belgie nie zot zo simpel , dus ik zien nog wat ik hier mee doe. mss eens een halfje testen en zien wat het geeft. Grz"
"Dit weekend heb ik me aan de 2cb gewaagd , en moet zeggen dat ik het niet mis vond Ik ben begonnen met een hele , en na een paar uur nog een halfje bijgenomen. Dat halfje heeft volgens mij niet veel effect meer gehad want tegen een uur of 5 was het zo goed als uitgewerkt. Ik ben gaan feesten op deze pilletjes en ik begrijp waarom sommige mensen vinden dat 2cb iets heeft van xtc. Een beetje meer energie en happy, het echte love gevoel had ik echter niet. Ik vond op het internet dat dit typisch is voor de combo van 2cb en alcohol. ideaal dus als je terug je 3 maanden moet uitzitten. Volgende keer wil ik er twee nemen en het in een rustiger setting dan een feest , eens zien wat voor visuals ik dan krijg. Nu eigenlijk niet echt visuals gehad, licht was heeel mooi enzo Volgende keer op een feest probeer ik de combo te maken met xtc"
"de kamer golft"
"dag iedereen Ik had een kweeksetje voor paddos gekocht maar omdat die goed mislukt is zou ik graag lsd proberen. Ik heb al een keer of 5 paddos gedaan en vond het iedere keer wel goed relaxed, buiten een paar dingen. 1.ik had soms enorm moeite om recht te staan , dit door een zijwaardse zwaartekracht ( ik lag in me zetel maar het voelde alsof ik tegen de leuning lag en het zitvlak als het ware de leuning was).komt dit ook voor onder lsd? ik vond echt leuk het ene moment maar het ander moment was het dan weer wat te lang duren, ik wilde namelijk iets doen (weet niet meer wat , ander muziekje opzetten ofzo) maar durvde eigenlijk niet uit mij zetel te komen. is dit iets wat onder lsd ook vaak voorkomt?zoja heftiger minder heftig? 2.het volgende heb ik meerdere malen gehad , een goeie mindfuck , met name als ik bv in het gras lag en mijn arm of hand zag liggen mij afvragen : is dit mijn hand? kan ik hem bewegen? en dan na een tijdje JJAAAAA , ik kan hem bewegen . hierover heb wat gemengde gevoelens , het is enorm zalig als je plots je arm beweegt maar soms ook wel eeerg verwarrend... 3.som heb ik ook dat ik niet de energie heb om veel te bewegen (is dit de boddyload waar er zoveel over gepraat wordt? ); hierover heb ik wel al gehoord dat lsd hier van veel beter is. 4.is het waar dat lsd veel "helderder" is dan paddos? hiermee bedoel ik je beseft meer wat er rond je gebeurt want met paddos heb ik hier soms gien flauw benul van . iedereen die hier wat info over geeft gooi het in de groep zou ik zeggen gelieve er wel bij te vermelden of je het ook onder de paddo's hebt, of allen onder de paddos of lsd. het liefst natuurlijk antwoorden van iemand die deze dingen herkent en beide drugs gebruikt en tenslotte nog 1 iets , onder paddo ga ik al behoorlijk hard van een "normale" portie , wat raden jullie me aan om mee te beginnen 1 zegel ofzo? ik woon in Belgie dus ik kan niet laten testen(kutland). mvg"
"allen bedankt voor de reacties , ik zal na afloop wel nog eens laten weten hoe het was. Maar nu eerst die examens"
"net terug van eerste lsd"
"de heksenketel in sluis is iedere dag open , wel niet zo dicht bij leuven natuurlijk"
"Hallo , ik heb vorig weekend 20 gram truffels gekocht om te microdosen, maar deze zijn niet vacuum verpakt. Dus deze zullen wss eerder bederven dan dat ik ze op heb. Nu zitten ze in een klein bokaaltje in de frigo en hoop ze nog een twee tal weken goed te kunnen houden op deze manier. ( tips omtrent het bewaren welkom) Nu was ik wat leesvoer aan het doornemen en de truffels zijn dus eigenlijk een vorm van mycelium die beter bestand is tegen extremen omstandigheden. Nu vroeg ik mij of of het mogelijk is om een kweek te starten vanaf truffels ? Ik heb hier geen antwoord op gevonden op internet dus vermoed van niet , ik zal wel niet de enige zijn met dit idee. Maar mss heeft er hier iemand ervaring mee, of weet waarom het niet mogelijk is. grz"
"Het kan dus , maar niet zo heel simpel. Ik dat tegen ik alle materialen hier voor gekocht heb ik aan de prijs van een growkit zit er er dan ook nog een redelijke kans is dat het faalt. De truffels drogen had ik al aan gedacht maar duurt de bereiding van men theetje dan niet veel langer ? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je paddo’s en truffels best niet bewaard in de vriezer , of is dit enkel voor verse ?"
"hoi hoi, Ik heb wat 2cb gescoord , maar voor ik er aan begin had ik toch nog wat vraagjes 1. He zijn blauwe louis vuitton pillen , volgens de verkoper 15 - 20 mg per pil. Ik kan er niet veel info over vinden op het internet , of het gaat over louis vuitton xtc. Iemand die recent deze pillen gehad heeft en zen ervring ermee wil delen. 2. Ik heb al een paar keer gehoord dat 2cb in combinatie met alcohol the way to go is om te gaan feesten op 2cb. Hoe pak ik dit best aan ? eerst een paar biertjes en dan een pill of omgekeerd ? 3. wat zijn de aangeraden hoeveelheden voor mdma + 2cb ? (wil ik nog niet direct gaan doen maar schijnt ook wel super leuk te zijn) 4.mag ik me aan een kater verwachten ? Ik lees veel van nee , maar dan toch een paar keer van ja... mss is het de combi met andere drugs ( maakt het bv de kater van mdma erger indien gecombineerd ? ) Tips tricks zijn ook altijd welkom grz"