Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik gebruik al een poosje ritalin, vanwege mijn adhd, en sinds ik het gebruik gaat het een enorm stuk beter op school. maar ik vroeg mij iets af, kan ik met mijn adhd ook een tripje of speedeffect krijgen als ik ipv 20 mg bijv 80 mg in een keer slik? of moet ik dan gelijk heel wat meer gebruiken? of kan het misschien helemaal niet omdat ik adhd heb..?"
"nou, niet echt heel erg. ik merk wel verschil en heb wel een wat versnelde hartslag maar niet echt heel erg. maar ik zou graag uit willen proberen wanneer ik echt een tripje krijg, maar ik weet niet wat er gebeurt als ik teveel neem ofzo!"
"heeft iemand ideeën voor mij? ik heb adhd en gebruik ritalin, maar kan ik met mijn adhd ook een lekker tripje krijgen van ritalin door meer te gebruiken ofzo?"
"had woensdag een leuke trip. hadden wat wiet op, daarna ook nog een flinke joint gerookt rond een uur of 8 uur 's avonds. rond kwart voor 9 fietste ik richting huis, alleen in een straatje, en ik dacht opeens: wat maakt mijn fiets voor vreemd geluid? het lijkt wel of het een deuntje speelt. en dat deuntje van mijn fiets (wat er natuurlijk helemaal niet was) werd steeds harder, tot ik het niet meer trok en mijn fiets op de grond gooide en me handen voor me oren deed. vanaf dat moment werd alles heel vreemd, ik zag auto's bewegen, zakte door me benen en had een hartslag van, ik gok, rond de 180. ik zag niets meer behalve vegen en strepen en moest kotsen. het voelde alsof mijn lichaam out was, en alleen me hersenen nog werkten. ik ben toen heel rustig tegen een boom gaan zitten met me hoofd tussen me knieen en heb een fles water uit me tas gepakt en die leeggedronken. ik heb daar denk ik 10-15 minuten gezeten, ik kon niets alleen maar ademhalen en een beetje kronkelen. ik toen wilde ik opstaan, maar dat lukte niet en ik viel weer. ik ben toen nog ongeveer 10 minuten gezeten tot ik voorzichtig op kon staan en kon lopen. mijn fiets heb ik laten staan en ben naar huis gelopen. was niet echt een hele prettige ervaring, maar nu ik eraan terug denk was het misschien toch ook wel een kick, omdat ik nog nooit eerder bad ben gegaan."