#1
Carnval is gewoon lekker gek doen, de boel de boel laten en feesten.
Tuurlijk kan dit gewoon in normale kleding.
Maar met carnaval is iedereen een ander mens, je mag lekker gek doen en als ben je de grootste mongool op deze aardkloot word je nog geaccepteerd en kan je lekker feesten. Ik denk dat dat er zo fijn aan is.
In ieder geval, het wordt drank zou wel 1 dag op de pillen willen maar zit na te denken over mijn gezondheid dus weet ik het nog niet.
Tuurlijk kan dit gewoon in normale kleding.
Maar met carnaval is iedereen een ander mens, je mag lekker gek doen en als ben je de grootste mongool op deze aardkloot word je nog geaccepteerd en kan je lekker feesten. Ik denk dat dat er zo fijn aan is.
In ieder geval, het wordt drank zou wel 1 dag op de pillen willen maar zit na te denken over mijn gezondheid dus weet ik het nog niet.

