Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCarnaval en drugs

Carnaval en drugs

88 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Carnval is gewoon lekker gek doen, de boel de boel laten en feesten.

Tuurlijk kan dit gewoon in normale kleding.

Maar met carnaval is iedereen een ander mens, je mag lekker gek doen en als ben je de grootste mongool op deze aardkloot word je nog geaccepteerd en kan je lekker feesten. Ik denk dat dat er zo fijn aan is.

In ieder geval, het wordt drank zou wel 1 dag op de pillen willen maar zit na te denken over mijn gezondheid dus weet ik het nog niet.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flameon zei:
Ik ben de afgelopen week al bezig met carnaval vieren en ga nog wel een weekje door haha (zit bij een vereniging he, adjudant admiraal haha). Daarom ook wat minder online komende week. Maar om terug te komen op je vraag ..... alleen alcohol, vrees veel te veel :beer:
Klik om te vergroten...


ik denk dat ik ook weinig online te vinden ben want dit word in verschrikkelijk ritme:
Zuipen, Slapen, Eten Zuipen Slapen Eten en zo maar door
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#3
weet iemand trouwens of carnavals muziek+pillen een combo is. Ik bedoel weet niet of het echt heel leuk is dan? of dat je beter straal bezopen kan zijn?
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#4
yxes zei:
weet iemand trouwens of carnavals muziek+pillen een combo is. Ik bedoel weet niet of het echt heel leuk is dan? of dat je beter straal bezopen kan zijn?
Klik om te vergroten...

D'r is maar één manier om erachter te komen :P :xtc:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dubz zei:
yxes zei:
weet iemand trouwens of carnavals muziek+pillen een combo is. Ik bedoel weet niet of het echt heel leuk is dan? of dat je beter straal bezopen kan zijn?
Klik om te vergroten...

D'r is maar één manier om erachter te komen :P :xtc:
Klik om te vergroten...

mjah, gezondheid enzo :P proberen het minder vaak te doen. en mjah kweenie of cv muziek in combo met pillen echt leuk is. tis allemaal van dat gelal en naja op pillen wil ik gewoon dansen denkik. maar misschien had iemand er ervaring mee vandaar dat ik het even vroeg.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#6
yxes zei:
Dubz zei:
yxes zei:
weet iemand trouwens of carnavals muziek+pillen een combo is. Ik bedoel weet niet of het echt heel leuk is dan? of dat je beter straal bezopen kan zijn?
Klik om te vergroten...

D'r is maar één manier om erachter te komen :P :xtc:
Klik om te vergroten...

mjah, gezondheid enzo :P proberen het minder vaak te doen. en mjah kweenie of cv muziek in combo met pillen echt leuk is. tis allemaal van dat gelal en naja op pillen wil ik gewoon dansen denkik. maar misschien had iemand er ervaring mee vandaar dat ik het even vroeg.
Klik om te vergroten...

Om die reden wil ik het ook niet proberen dit jaar, maar zeg nooit nooit..

ShootingStar zei:
Een vriend van me heeft een keer mdma op carnaval genomen. Was fucking geniaal. Hij stond samen met een net zo wause vriend buiten op straat tegen iedereen die voorbij liep te roepen: 'Zo hey, jij bent een mooi piraat!'

En dan die reacties... 'Mm maar maar ik ben helemaal geen piraat, ik ben een elfje' .

Kostelijk.
Klik om te vergroten...

Lijkt me toch wel grappig.. Maar ik denk inderdaad dat je óf jezelf dood ergert aan die herrie, of je er helemaal in op gaat.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat heb ik met speed, roken na het eten of bij de koffie. :hearteyes:
S
Space-monkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben samen met lesyouri en Asitis MDMA gaan proberen. gewoon, afgezonderd van verklede mensen met kutmuziek de knuffelzone ingegaan op mijn slaapkamer :grin:
Was echt vet! eigenlijk beste carnaval ooit :hearteyes: :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
TrippyShit zei:
Chris Pontius zei:
TrippyShit zei:
Ik vind carnaval echt het meest mongoliede en achterlijke 'feest' dat er bestaat.
Dat mensen er naar toe leven om in rare kostuums rond te lopen en praalwagens te bouwen..
Ik vind dat het strafbaar zou moeten worden. Ik vind het bijna schandalig. Mensen die carnaval als favoriete feest hebben, zijn het licht in hun ogen niet waard. Zo de elektrische stoel op is mijn mening. Hetzelfde geld voor streng gelovige..
Klik om te vergroten...
Jij bent echt een simpel persoon.
Klik om te vergroten...

Ja, jij kent mij ook heel goed enzo. Ik snap gewoon de lol van al de heisa niet. Je kan toch ook gewoon zuipen en lol hebben zonder al die gekke praalwagens en pakjes? Het is gewoon 3/4 dagen koninginnendag met kostuums kutmuziek en praalwagens.. Ik vind het gewoon achterlijk. Kan best snappen dat sommige het leuk vinden, maar mijn ding is het totaal niet..
Klik om te vergroten...
dat je niet van carnaval houdt moet je zelf weten, maar de manier waarop je het brengt maakt van jou een klein dom sik-persoon die eigenlijk gewoon achter mij in de rij moet gaan staan voor die elektrische stoel...
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb wijselijk besloten dit jaar geen carnaval te vieren.
Aangezien ik niet meer drink en het kut muziek is. Wat heb ik dan in de kroeg te zoeken?
Ik heb thuis echter wel 5 dagen feest gehad. Met de anti-carnavallers en de carnavallers die hier kwamen afteren.
Mijn maten en ik vonden dit wederom een prima gelegenheid op drugs te gebruiken.


:wave:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Volgens mij vind jij wel vaker prima gelegenheden om drugs te gebruiken of niet? :grin:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jepz, nou moet ik zeggen dat mijn standaarden ook niet erg hoor zijn :wink:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind carnaval echt het meest mongoliede en achterlijke 'feest' dat er bestaat.
Dat mensen er naar toe leven om in rare kostuums rond te lopen en praalwagens te bouwen..
Ik vind dat het strafbaar zou moeten worden. Ik vind het bijna schandalig. Mensen die carnaval als favoriete feest hebben, zijn het licht in hun ogen niet waard. Zo de elektrische stoel op is mijn mening. Hetzelfde geld voor streng gelovige..

Of ik ja of nee carnaval ga vieren lijkt me hier wel duidelijk uit te halen :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
TrippyShit zei:
Ik vind carnaval echt het meest mongoliede en achterlijke 'feest' dat er bestaat.
Dat mensen er naar toe leven om in rare kostuums rond te lopen en praalwagens te bouwen..
Ik vind dat het strafbaar zou moeten worden. Ik vind het bijna schandalig. Mensen die carnaval als favoriete feest hebben, zijn het licht in hun ogen niet waard. Zo de elektrische stoel op is mijn mening. Hetzelfde geld voor streng gelovige..
Klik om te vergroten...
Jij bent echt een simpel persoon.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maar Carnaval is wel onzin
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#16
gewoon een excuus om te kruipen van het zuipen :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind het zelf ook niet boeiend maar als er zo veel mensen altijd zo naar uit kijken, dan is het alles behalve onzin.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#18
carnaval is gewoon een paar dagen uit de sleur doen waar je zin in hebt , je kunt even iemand anders zijn die je normaal bent (vandaar ook die pakken) plus:
hoe kan je haten op 3/4 dagen geoorloofd zuipen als een gek en de slet uit te hangen. Dit doen veel vrouwen/meisjes dus ook

enigste waar ik bang voor ben is dat ik met mn bezopen kop sos ga bestellen maar zal wel mee vallen ik ga gewoon zuipen lijkt me
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dubz zei:
zuipen en kruipen?
Klik om te vergroten...
Als het doorgaat voor mij gaat dit het worden.

Enkel nog even een kartonnen doos scoren en m'n kostuum is klaar. :grin:

Olle
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
Chris Pontius zei:
TrippyShit zei:
Ik vind carnaval echt het meest mongoliede en achterlijke 'feest' dat er bestaat.
Dat mensen er naar toe leven om in rare kostuums rond te lopen en praalwagens te bouwen..
Ik vind dat het strafbaar zou moeten worden. Ik vind het bijna schandalig. Mensen die carnaval als favoriete feest hebben, zijn het licht in hun ogen niet waard. Zo de elektrische stoel op is mijn mening. Hetzelfde geld voor streng gelovige..
Klik om te vergroten...
Jij bent echt een simpel persoon.
Klik om te vergroten...

Ja, jij kent mij ook heel goed enzo. Ik snap gewoon de lol van al de heisa niet. Je kan toch ook gewoon zuipen en lol hebben zonder al die gekke praalwagens en pakjes? Het is gewoon 3/4 dagen koninginnendag met kostuums kutmuziek en praalwagens.. Ik vind het gewoon achterlijk. Kan best snappen dat sommige het leuk vinden, maar mijn ding is het totaal niet..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."