#1
Carnaval lijkt me helemaal niks, maar ik wil dit jaar toch een keer gaan. Je moet alles een keer geprobeerd hebben denk ik dan maar. Ik hou het bij alcohol als ik ga.
TrippyShit zei:Het is gewoon 3/4 dagen koninginnendag met kostuums kutmuziek en praalwagens.. Ik vind het gewoon achterlijk.
ImmortalTech zei:Carnaval lijkt me helemaal niks, maar ik wil dit jaar toch een keer gaan. Je moet alles een keer geprobeerd hebben denk ik dan maar. Ik hou het bij alcohol als ik ga.
knolselderij zei:ImmortalTech zei:Carnaval lijkt me helemaal niks, maar ik wil dit jaar toch een keer gaan. Je moet alles een keer geprobeerd hebben denk ik dan maar. Ik hou het bij alcohol als ik ga.
ik wil je dan nog wel een keer horen als je het geprobeerd hebt (tenzij t in brabant was dan, zit de kans er nog wel in dat je het nog niks vind)
TrippyShit zei:Ik vind carnaval echt het meest mongoliede en achterlijke 'feest' dat er bestaat.
Dat mensen er naar toe leven om in rare kostuums rond te lopen en praalwagens te bouwen..
Ik vind dat het strafbaar zou moeten worden. Ik vind het bijna schandalig. Mensen die carnaval als favoriete feest hebben, zijn het licht in hun ogen niet waard. Zo de elektrische stoel op is mijn mening. Hetzelfde geld voor streng gelovige..
Of ik ja of nee carnaval ga vieren lijkt me hier wel duidelijk uit te halen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."