Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCarnaval en drugs

Carnaval en drugs

88 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#1
Carnaval lijkt me helemaal niks, maar ik wil dit jaar toch een keer gaan. Je moet alles een keer geprobeerd hebben denk ik dan maar. Ik hou het bij alcohol als ik ga.
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#2
TrippyShit zei:
Het is gewoon 3/4 dagen koninginnendag met kostuums kutmuziek en praalwagens.. Ik vind het gewoon achterlijk.
Klik om te vergroten...

Maar gelukkig is de wijze waarop veel mensen dat vieren niet achterlijk...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#3
ImmortalTech zei:
Carnaval lijkt me helemaal niks, maar ik wil dit jaar toch een keer gaan. Je moet alles een keer geprobeerd hebben denk ik dan maar. Ik hou het bij alcohol als ik ga.
Klik om te vergroten...


ik wil je dan nog wel een keer horen als je het geprobeerd hebt (tenzij t in brabant was dan, zit de kans er nog wel in dat je het nog niks vind)
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
vind het alleen jammer dat het gepaard moet gaan met kostuums enzo... Maar hier in venlo hebben we de ''zoepkoel'' (zuipkuil) 3x raden hoe het daar gaat. Het heeft opzich wel wat , gewoon met de halve stad midden op straat je enorm bezatten. Het heeft zo zijn charmes , maar ik heb zo'n grafhekel aan die kostuums.

en ik hoop natuurlijk mijn buurvrouw moederziel alleen en te dronken tegen te komen .. what a romance
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Gemini zei:
regen, vroeg opstaan en lauw bier.
Klik om te vergroten...

:grin: :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ga paddo's pluggen
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Verplaatst naar Drugs algemeen
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#8
knolselderij zei:
ImmortalTech zei:
Carnaval lijkt me helemaal niks, maar ik wil dit jaar toch een keer gaan. Je moet alles een keer geprobeerd hebben denk ik dan maar. Ik hou het bij alcohol als ik ga.
Klik om te vergroten...


ik wil je dan nog wel een keer horen als je het geprobeerd hebt (tenzij t in brabant was dan, zit de kans er nog wel in dat je het nog niks vind)
Klik om te vergroten...

De planning is inderdaad om naar Breda te gaan.. Is het in Limburg zoveel anders dan?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
TrippyShit zei:
Ik vind carnaval echt het meest mongoliede en achterlijke 'feest' dat er bestaat.
Dat mensen er naar toe leven om in rare kostuums rond te lopen en praalwagens te bouwen..
Ik vind dat het strafbaar zou moeten worden. Ik vind het bijna schandalig. Mensen die carnaval als favoriete feest hebben, zijn het licht in hun ogen niet waard. Zo de elektrische stoel op is mijn mening. Hetzelfde geld voor streng gelovige..

Of ik ja of nee carnaval ga vieren lijkt me hier wel duidelijk uit te halen :)
Klik om te vergroten...

Ik heb ook niks met carnaval, omdat het gewoon niet gebruikelijk is om het te vieren in Amsterdam e.o. en ik dus ook al mijn hele leven hier woon, maar om het dan gelijk zo af te kraken vind ik respectloos. Stel als ik nou wel beneden de rivieren was geboren en er mee op zou zijn gegroeid? Grote kans dat ik het dan wel leuk had gevonden.
Als er in Amsterdam Koninginnedag wordt gevierd of wanneer het Nederlands elftal een belangrijke wedstrijd speelt, dan loopt 80% van de menigte er ook raar verkleed bij en is men straal bezopen met elkaar aan het hossen op straat. Eigenlijk verschilt dat niet eens veel van dat hele carnaval gebeuren, maar dan vindt bijna iedereen het plotseling wel leuk en normaal.

Ik zeg dus lekker tegen iedereen die carnaval gaat vieren: Alaaf, pas goed op jezelf en maak er een fantastisch feest van!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."