Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCarnaval en drugs

Carnaval en drugs

88 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dubz zei:
:kots:
iSmokex zei:
Nog nooit carnaval geviert maar kom dan ook uit de randstad. Het lijkt me ook niet helemaal mijn ding maar vind wel dat ik er een keer heen moet. Zal dan wel alleen alcohol en wiet worden, aangezien ik harddrugs liever doe met mensen die ik ken.
Klik om te vergroten...
Nou, ik zou zeggen: Komt naar Brabant van het weekend. Gaan we samen verkleed als pillenjunks. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Haha klinkt erg verleidelijk maarik ga dit weekend toevallig weer aan de mdma voor het eerst sinds 4 maanden dus die laatik niet schieten :flushed: Volgend jaar dan maar incl grote doppen en een zweefkaak? :grin:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#2
iSmokex zei:
Dubz zei:
:kots:
iSmokex zei:
Nog nooit carnaval geviert maar kom dan ook uit de randstad. Het lijkt me ook niet helemaal mijn ding maar vind wel dat ik er een keer heen moet. Zal dan wel alleen alcohol en wiet worden, aangezien ik harddrugs liever doe met mensen die ik ken.
Klik om te vergroten...
Nou, ik zou zeggen: Komt naar Brabant van het weekend. Gaan we samen verkleed als pillenjunks. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Haha klinkt erg verleidelijk maarik ga dit weekend toevallig weer aan de mdma voor het eerst sinds 4 maanden dus die laatik niet schieten :flushed: Volgend jaar dan maar incl grote doppen en een zweefkaak? :grin:
Klik om te vergroten...
MDMA kan je ook gewoon hier tijdens de carnaval doen hoor :)

Maakt het alleen maar leuker :grin:

Maar goed.. andere keer dan maar :wink:
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Word weer het ganse weekend aan een stuk zuipen en nog eens zuipen ohja en mijn flesje GHB niet vergeten.
S
ShootingStarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga ook -van boven de rivieren-, maar doe het alleen op alcohol.

Een vriend van me heeft een keer mdma op carnaval genomen. Was fucking geniaal. Hij stond samen met een net zo wause vriend buiten op straat tegen iedereen die voorbij liep te roepen: 'Zo hey, jij bent een mooi piraat!'

En dan die reacties... 'Mm maar maar ik ben helemaal geen piraat, ik ben een elfje' .

Kostelijk.
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#5
Marla Singer zei:
Ik heb ook niks met carnaval, omdat het gewoon niet gebruikelijk is om het te vieren in Amsterdam e.o. en ik dus ook al mijn hele leven hier woon, maar om het dan gelijk zo af te kraken vind ik respectloos. Stel als ik nou wel beneden de rivieren was geboren en er mee op zou zijn gegroeid? Grote kans dat ik het dan wel leuk had gevonden.
Als er in Amsterdam Koninginnedag wordt gevierd of wanneer het Nederlands elftal een belangrijke wedstrijd speelt, dan loopt 80% van de menigte er ook raar verkleed bij en is men straal bezopen met elkaar aan het hossen op straat. Eigenlijk verschilt dat niet eens veel van dat hele carnaval gebeuren, maar dan vindt bijna iedereen het plotseling wel leuk en normaal.

Ik zeg dus lekker tegen iedereen die carnaval gaat vieren: Alaaf, pas goed op jezelf en maak er een fantastisch feest van!!
Klik om te vergroten...

Openmindedness :rock:


Dankje Marla, dat gaat helemaal goed komen :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
+ 1 voor Marla.

Ik begrijp carnaval niet helemaal maar als mensen er plezier aan beleven wie ben ik dan om te zeggen dat het stom is? Dat is namelijk waar het omdraait in het leven, plezier maken.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
ragnarok zei:
Marla Singer zei:
Ik heb ook niks met carnaval, omdat het gewoon niet gebruikelijk is om het te vieren in Amsterdam e.o. en ik dus ook al mijn hele leven hier woon, maar om het dan gelijk zo af te kraken vind ik respectloos. Stel als ik nou wel beneden de rivieren was geboren en er mee op zou zijn gegroeid? Grote kans dat ik het dan wel leuk had gevonden.
Als er in Amsterdam Koninginnedag wordt gevierd of wanneer het Nederlands elftal een belangrijke wedstrijd speelt, dan loopt 80% van de menigte er ook raar verkleed bij en is men straal bezopen met elkaar aan het hossen op straat. Eigenlijk verschilt dat niet eens veel van dat hele carnaval gebeuren, maar dan vindt bijna iedereen het plotseling wel leuk en normaal.

Ik zeg dus lekker tegen iedereen die carnaval gaat vieren: Alaaf, pas goed op jezelf en maak er een fantastisch feest van!!
Klik om te vergroten...

Openmindedness :rock:


Dankje Marla, dat gaat helemaal goed komen :)
Klik om te vergroten...

Ik wilde het net zeggen, wat is Marla's openmindedness altijd heerlijk. :hearteyes:

Ik kom zelf van boven de rivieren en had nog nooit fatsoenlijk carnaval gevierd tot ik wat met ragnarok kreeg. Inmiddels is dit mijn 6e jaar en ik zou het niet meer willen missen. :hearteyes: Het gaat veel verder dan alleen zuipen en achterlijke muziek aanhoren. Maar dat kun je ook niet ervaren als je het nog nooit echt hebt gevierd en bent ingeleid in alle tradities enzo.

Aangezien ik over het algemeen ook niet van Nederlandstalige muziek en teveel zuipen hou lijkt het me wel dat carnaval meer is dan dat, omdat ik dat wél leuk vind.

Dus nogmaals: don't judge what you don't know. :)
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben geboren in Den Bosch en woon er al heel mijn leven. Geloof me dat ik weet waar ik over spreek bij de volgende stelling:

CARNAVAL IS VOOR BOEREN!!!!!!11!!1!!!!!11!!!!

Drie jaar geleden, dacht ik even toen ik met carnaval door de stad fietste, waarom heb ik er nou zo'n hekel aan? Gewoon een hoop gezellige mensen, niets moet, alles mag, alleen de muziek is achterlijk. Die gedachte vervloog snel toen ik twee gasten iemand anders met een paraplu achterna zag gaan met de zeer diepzinnige en intelligente uitspraak: "Ik maak je kapot vuile kankerlijer! Ik maak je helemaal af!"

Twee jaar geleden was ik met carnaval ergens anders uitgeweest, een keertje meedoen omdat een vriendin van me ook carnaval vierde. Toen het was afgelopen liep ik naar buiten, waar ik overal vechtpartijen zag ontstaan.

Leve carnaval! Leve alcohol! Leve de domme agressieve mensen!
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alaaf!
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja, want dat gebeurt overal. :rolleyes: Dit wordt m'n 6e jaar en ik heb nog nooit vechtpartijen met carnaval meegemaakt. Veel vaker op 'gewone' avonden en feestjes. En als je uit Den Bosch komt heb je inderdaad niet echt fatsoenlijk carnaval gevierd. :beer: Omdat je toevallig dronken mensen ziet vechten is het hele feest nog niet kut. Dan zijn 99% van de feestdagen kut.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben de afgelopen week al bezig met carnaval vieren en ga nog wel een weekje door haha (zit bij een vereniging he, adjudant admiraal haha). Daarom ook wat minder online komende week. Maar om terug te komen op je vraag ..... alleen alcohol, vrees veel te veel :beer:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
Gemini zei:
regen, vroeg opstaan en lauw bier.
Klik om te vergroten...

:grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Wat valt daar om te :grin: :grin:'en? Er is niks leuks aan. Ik word er alleen maar droevig van.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Carnval is gewoon lekker gek doen, de boel de boel laten en feesten.

Tuurlijk kan dit gewoon in normale kleding.

Maar met carnaval is iedereen een ander mens, je mag lekker gek doen en als ben je de grootste mongool op deze aardkloot word je nog geaccepteerd en kan je lekker feesten. Ik denk dat dat er zo fijn aan is.

In ieder geval, het wordt drank zou wel 1 dag op de pillen willen maar zit na te denken over mijn gezondheid dus weet ik het nog niet.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flameon zei:
Ik ben de afgelopen week al bezig met carnaval vieren en ga nog wel een weekje door haha (zit bij een vereniging he, adjudant admiraal haha). Daarom ook wat minder online komende week. Maar om terug te komen op je vraag ..... alleen alcohol, vrees veel te veel :beer:
Klik om te vergroten...


ik denk dat ik ook weinig online te vinden ben want dit word in verschrikkelijk ritme:
Zuipen, Slapen, Eten Zuipen Slapen Eten en zo maar door
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#15
weet iemand trouwens of carnavals muziek+pillen een combo is. Ik bedoel weet niet of het echt heel leuk is dan? of dat je beter straal bezopen kan zijn?
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#16
yxes zei:
weet iemand trouwens of carnavals muziek+pillen een combo is. Ik bedoel weet niet of het echt heel leuk is dan? of dat je beter straal bezopen kan zijn?
Klik om te vergroten...

D'r is maar één manier om erachter te komen :P :xtc:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dubz zei:
yxes zei:
weet iemand trouwens of carnavals muziek+pillen een combo is. Ik bedoel weet niet of het echt heel leuk is dan? of dat je beter straal bezopen kan zijn?
Klik om te vergroten...

D'r is maar één manier om erachter te komen :P :xtc:
Klik om te vergroten...

mjah, gezondheid enzo :P proberen het minder vaak te doen. en mjah kweenie of cv muziek in combo met pillen echt leuk is. tis allemaal van dat gelal en naja op pillen wil ik gewoon dansen denkik. maar misschien had iemand er ervaring mee vandaar dat ik het even vroeg.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#18
yxes zei:
Dubz zei:
yxes zei:
weet iemand trouwens of carnavals muziek+pillen een combo is. Ik bedoel weet niet of het echt heel leuk is dan? of dat je beter straal bezopen kan zijn?
Klik om te vergroten...

D'r is maar één manier om erachter te komen :P :xtc:
Klik om te vergroten...

mjah, gezondheid enzo :P proberen het minder vaak te doen. en mjah kweenie of cv muziek in combo met pillen echt leuk is. tis allemaal van dat gelal en naja op pillen wil ik gewoon dansen denkik. maar misschien had iemand er ervaring mee vandaar dat ik het even vroeg.
Klik om te vergroten...

Om die reden wil ik het ook niet proberen dit jaar, maar zeg nooit nooit..

ShootingStar zei:
Een vriend van me heeft een keer mdma op carnaval genomen. Was fucking geniaal. Hij stond samen met een net zo wause vriend buiten op straat tegen iedereen die voorbij liep te roepen: 'Zo hey, jij bent een mooi piraat!'

En dan die reacties... 'Mm maar maar ik ben helemaal geen piraat, ik ben een elfje' .

Kostelijk.
Klik om te vergroten...

Lijkt me toch wel grappig.. Maar ik denk inderdaad dat je óf jezelf dood ergert aan die herrie, of je er helemaal in op gaat.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mocht het gebeuren dan iig op zondag, haha geen zin om mn vriendin te komen met ogen als stuivers.

2 pills i pop till my pupils swallow up like 2 pennies :xtc: :xtc:

maar goed, ik neem mezelf elke keer voor zovan nu 2 maanden niet, en dan is het of af en toe tussendoor 2-3 weken een keer een halfje fzo dus het is moeilijk om te beslissen van de andere kant verneukt alcohol wss net zoveel.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#20
yxes zei:
Mocht het gebeuren dan iig op zondag, haha geen zin om mn vriendin te komen met ogen als stuivers.

2 pills i pop till my pupils swallow up like 2 pennies :xtc: :xtc:

maar goed, ik neem mezelf elke keer voor zovan nu 2 maanden niet, en dan is het of af en toe tussendoor 2-3 weken een keer een halfje fzo dus het is moeilijk om te beslissen van de andere kant verneukt alcohol wss net zoveel.
Klik om te vergroten...
Twee maanden is voor mij echt het absolute minimum om er tussen te houden. Hier hou ik me dan ook zeer streng aan.
Alleen vergeet ik vaak het verschil tussen 'maanden' en 'weken'.. :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."