#1
Dat is altijd verstandig.
Marla Singer zei:Amateurtje zei:Word weer het ganse weekend aan een stuk zuipen en nog eens zuipen ohja en mijn flesje GHB niet vergeten.
Verstandige combi!![]()

Niet meer dan elke drug lijkt me?Marla Singer zei:Alcohol en ghb combineren kan gewoon - onverwacht - voor zeer onplezierige bijwerkingen zorgen. Het is en blijft een onverstandige combi, ook al denk je er zelf verantwoord mee om te kunnen gaan...
Chris Pontius zei:Niet meer dan elke drug lijkt me?Marla Singer zei:Alcohol en ghb combineren kan gewoon - onverwacht - voor zeer onplezierige bijwerkingen zorgen. Het is en blijft een onverstandige combi, ook al denk je er zelf verantwoord mee om te kunnen gaan...
Als je de ene keer normaal gaat op 1/2ml g en nog 1/2 glazen alcohol dan zal het de volgende keer echt niet ineens fout gaan (in ieder geval niet meer dan bij alle andere drugs).
Heb dat nog nooit meegemaaktMarla Singer zei:btw: het verraderlijke van ghb is dat een dosis waar je normaal wel tegen kan, zomaar opeens bij een andere keer heel verkeerd kan vallen. Meer dan bij andere drugs.
Marla Singer zei:Alcohol en ghb combineren kan gewoon - onverwacht - voor zeer onplezierige bijwerkingen zorgen. Het is en blijft een onverstandige combi, ook al denk je er zelf verantwoord mee om te kunnen gaan...


Amateurtje zei:Marla Singer zei:Alcohol en ghb combineren kan gewoon - onverwacht - voor zeer onplezierige bijwerkingen zorgen. Het is en blijft een onverstandige combi, ook al denk je er zelf verantwoord mee om te kunnen gaan...
Dat is toch bij elke drugs/combi zo ofni? Er zal altijd wel een risico zijn dat ontken ik niet maar al de andere keren is het goed gegaan dus ik denk niet dat het nu anders zal worden.![]()
Gemini zei:W.F.L. zei:
Wat valt daar om te![]()
'en? Er is niks leuks aan. Ik word er alleen maar droevig van.
W.F.L. zei:Ik vond het gewoon grappig dat je 3 hekelpunten noemt en dat lauw bier daar tussenstaat. Dat mag ik toch leuk vinden of niet.![]()
Deranged zei:Carnaval is sowieso één groot drugs festijn natuurlijk. Ook al hebben de meeste dat niet door.
Het gaat bij iedereen uiteindelijk om high worden, hoe je het ook went of keert.
Absoluut, maar niet per definitie door middel van een bepaalde bewustzijnsveranderende substantie. Bij carnaval is dit duidelijk wel het geval. Ongetwijfeld heb je altijd de enkele eppo's die het om een of andere vage reden allemaal nuchter doorstaan maar dit is duidelijk niet de essentie.Dubz zei:Deranged zei:Carnaval is sowieso één groot drugs festijn natuurlijk. Ook al hebben de meeste dat niet door.
Het gaat bij iedereen uiteindelijk om high worden, hoe je het ook went of keert.
Als je het op die manier bekijkt, is dan niet het gehele leven één grote zoektocht naar de ultieme high (liefde/ambitie/topprestaties) ?
Dubz zei:Ik moet helaas mededelen dat de combinate carnaval en MDMA best grappig is.![]()
![]()
Je weet toch wel dat je nooit meer bier kunt drinken of coke kunt snuiven zonder beide tegelijk te willen hè?Beeeb zei:Dubz zei:Ik moet helaas mededelen dat de combinate carnaval en MDMA best grappig is.![]()
![]()
Ik moet daar dus echt niet aan denken, aan MDMA met carnaval. Das echt een hele andere vibe waar je dan in terecht komt.
Maar na de nodige bier moet ik bekennen dat ik toch wel zin in coke heb, en me dan niet echt kan bedwingen om de lokale nacht-apotheek te bellenZo ook vanavond
![]()
Beeeb
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."