Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCarnaval en drugs

Carnaval en drugs

88 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar Carnaval is wel onzin
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#2
gewoon een excuus om te kruipen van het zuipen :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het zelf ook niet boeiend maar als er zo veel mensen altijd zo naar uit kijken, dan is het alles behalve onzin.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#4
carnaval is gewoon een paar dagen uit de sleur doen waar je zin in hebt , je kunt even iemand anders zijn die je normaal bent (vandaar ook die pakken) plus:
hoe kan je haten op 3/4 dagen geoorloofd zuipen als een gek en de slet uit te hangen. Dit doen veel vrouwen/meisjes dus ook

enigste waar ik bang voor ben is dat ik met mn bezopen kop sos ga bestellen maar zal wel mee vallen ik ga gewoon zuipen lijkt me
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dubz zei:
zuipen en kruipen?
Klik om te vergroten...
Als het doorgaat voor mij gaat dit het worden.

Enkel nog even een kartonnen doos scoren en m'n kostuum is klaar. :grin:

Olle
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
TrippyShit zei:
Ik vind carnaval echt het meest mongoliede en achterlijke 'feest' dat er bestaat.
Dat mensen er naar toe leven om in rare kostuums rond te lopen en praalwagens te bouwen..
Ik vind dat het strafbaar zou moeten worden. Ik vind het bijna schandalig. Mensen die carnaval als favoriete feest hebben, zijn het licht in hun ogen niet waard. Zo de elektrische stoel op is mijn mening. Hetzelfde geld voor streng gelovige..
Klik om te vergroten...
Jij bent echt een simpel persoon.
Klik om te vergroten...

Ja, jij kent mij ook heel goed enzo. Ik snap gewoon de lol van al de heisa niet. Je kan toch ook gewoon zuipen en lol hebben zonder al die gekke praalwagens en pakjes? Het is gewoon 3/4 dagen koninginnendag met kostuums kutmuziek en praalwagens.. Ik vind het gewoon achterlijk. Kan best snappen dat sommige het leuk vinden, maar mijn ding is het totaal niet..
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mensen die carnaval haten hebben nog nooit goed carnaval gevierd op de juiste plek... :) Ik mijd steden als Eindhoven, Tilburg en Roosendaal als de pest, evenals alle steden en dorpen boven de rivieren. Maar in Bergen op Zoom is het altijd fantastisch. :hearteyes: Niemand gaat 'als iets' verkleed maar iedereen gaat in folklore, de sfeer is fantastisch, mensen van jong tot oud zijn in de stad, je maakt altijd wel een paar geniale en memorabele dingen mee, en je leert zoveel nieuwe mensen kennen.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarschijnlijk naar Limburg sinds mijn vriendin daar vandaan komt

Lekker de hele dag Palm naar binnen tanken zaterdag...graties en voor niks en daarna nog een feestje in The Matrixx Nijmegen :hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
TrippyShit zei:
Ja, jij kent mij ook heel goed enzo.
Klik om te vergroten...
Als je zo'n uitspraak doet :
TrippyShit zei:
Mensen die carnaval als favoriete feest hebben, zijn het licht in hun ogen niet waard. Zo de elektrische stoel op is mijn mening.
Klik om te vergroten...

Dan ben je vrij "simpel", ja.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Chris Pontius zei:
TrippyShit zei:
Ja, jij kent mij ook heel goed enzo.
Klik om te vergroten...
Als je zo'n uitspraak doet :
TrippyShit zei:
Mensen die carnaval als favoriete feest hebben, zijn het licht in hun ogen niet waard. Zo de elektrische stoel op is mijn mening.
Klik om te vergroten...

Dan ben je vrij "simpel", ja.
Klik om te vergroten...

Bij zo'n uitspraak ken je me nog steeds niet :P
En die 2e quote moet je wel met een flinke korrel zout nemen he..
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik haat carnaval. Ik haat het net zo erg als dat ik regen, vroeg opstaan en lauw bier haat. Ik háát het.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
TrippyShit zei:
Bij zo'n uitspraak ken je me nog steeds niet :P
En die 2e quote moet je wel met een flinke korrel zout nemen he..
Klik om te vergroten...

Mijn punt is dat ik je niet hoef te kennen omdat zo'n uitspraak al een duidelijk beeld geeft over hoe jij denkt.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chris Pontius zei:
TrippyShit zei:
Bij zo'n uitspraak ken je me nog steeds niet :P
En die 2e quote moet je wel met een flinke korrel zout nemen he..
Klik om te vergroten...

Mijn punt is dat ik je niet hoef te kennen omdat zo'n uitspraak al een duidelijk beeld geeft over hoe jij denkt.
Klik om te vergroten...
Dat moet je dat zeggen, niet dat ik simpel ben. Ik zei al dat je dat met een korrel zout moet nemen. Maarja, kan mij het verder schelen of je mij wel of niet wil kennen :P haha
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gemini zei:
Ik haat carnaval. Ik haat het net zo erg als dat ik regen, vroeg opstaan en lauw bier haat. Ik háát het.
Klik om te vergroten...
Zeg JEEJ!
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#15
Carnaval lijkt me helemaal niks, maar ik wil dit jaar toch een keer gaan. Je moet alles een keer geprobeerd hebben denk ik dan maar. Ik hou het bij alcohol als ik ga.
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#16
TrippyShit zei:
Het is gewoon 3/4 dagen koninginnendag met kostuums kutmuziek en praalwagens.. Ik vind het gewoon achterlijk.
Klik om te vergroten...

Maar gelukkig is de wijze waarop veel mensen dat vieren niet achterlijk...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#17
ImmortalTech zei:
Carnaval lijkt me helemaal niks, maar ik wil dit jaar toch een keer gaan. Je moet alles een keer geprobeerd hebben denk ik dan maar. Ik hou het bij alcohol als ik ga.
Klik om te vergroten...


ik wil je dan nog wel een keer horen als je het geprobeerd hebt (tenzij t in brabant was dan, zit de kans er nog wel in dat je het nog niks vind)
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
vind het alleen jammer dat het gepaard moet gaan met kostuums enzo... Maar hier in venlo hebben we de ''zoepkoel'' (zuipkuil) 3x raden hoe het daar gaat. Het heeft opzich wel wat , gewoon met de halve stad midden op straat je enorm bezatten. Het heeft zo zijn charmes , maar ik heb zo'n grafhekel aan die kostuums.

en ik hoop natuurlijk mijn buurvrouw moederziel alleen en te dronken tegen te komen .. what a romance
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Gemini zei:
regen, vroeg opstaan en lauw bier.
Klik om te vergroten...

:grin: :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik ga paddo's pluggen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."