#1
Maar Carnaval is wel onzin
Als het doorgaat voor mij gaat dit het worden.Dubz zei:zuipen en kruipen?
Chris Pontius zei:Jij bent echt een simpel persoon.TrippyShit zei:Ik vind carnaval echt het meest mongoliede en achterlijke 'feest' dat er bestaat.
Dat mensen er naar toe leven om in rare kostuums rond te lopen en praalwagens te bouwen..
Ik vind dat het strafbaar zou moeten worden. Ik vind het bijna schandalig. Mensen die carnaval als favoriete feest hebben, zijn het licht in hun ogen niet waard. Zo de elektrische stoel op is mijn mening. Hetzelfde geld voor streng gelovige..
Als je zo'n uitspraak doet :TrippyShit zei:Ja, jij kent mij ook heel goed enzo.
TrippyShit zei:Mensen die carnaval als favoriete feest hebben, zijn het licht in hun ogen niet waard. Zo de elektrische stoel op is mijn mening.
Chris Pontius zei:Als je zo'n uitspraak doet :TrippyShit zei:Ja, jij kent mij ook heel goed enzo.
TrippyShit zei:Mensen die carnaval als favoriete feest hebben, zijn het licht in hun ogen niet waard. Zo de elektrische stoel op is mijn mening.
Dan ben je vrij "simpel", ja.
TrippyShit zei:Bij zo'n uitspraak ken je me nog steeds niet :P
En die 2e quote moet je wel met een flinke korrel zout nemen he..
Dat moet je dat zeggen, niet dat ik simpel ben. Ik zei al dat je dat met een korrel zout moet nemen. Maarja, kan mij het verder schelen of je mij wel of niet wil kennen :P hahaChris Pontius zei:TrippyShit zei:Bij zo'n uitspraak ken je me nog steeds niet :P
En die 2e quote moet je wel met een flinke korrel zout nemen he..
Mijn punt is dat ik je niet hoef te kennen omdat zo'n uitspraak al een duidelijk beeld geeft over hoe jij denkt.
Zeg JEEJ!Gemini zei:Ik haat carnaval. Ik haat het net zo erg als dat ik regen, vroeg opstaan en lauw bier haat. Ik háát het.
TrippyShit zei:Het is gewoon 3/4 dagen koninginnendag met kostuums kutmuziek en praalwagens.. Ik vind het gewoon achterlijk.
ImmortalTech zei:Carnaval lijkt me helemaal niks, maar ik wil dit jaar toch een keer gaan. Je moet alles een keer geprobeerd hebben denk ik dan maar. Ik hou het bij alcohol als ik ga.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."